Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm! de gyári adat szerint mennyi lenne az olajcsere?Hála istennek én nem gyilkolom,kb. olyan 100-as tempoval közlekedek vele...
Ábrusék holnap indulnak haza?
Ja! És 20W-50 kell bele.


Na mindjárt indul az olajháború.
A képen a 10-es számú a hézagoló korong. Ezeket kell cserélgetni egy táblázat alapján.
Nekem is volt,én sürün cseréltem benne az olajat. kb 2000 mentem vele.



Vége a melónak.


Hello, sziasztok! Szert tettem egy fzr 250-re. kérdésem lenne pár dologban.... olajcserét hány kilométerenként kell csinálni ezen? a szelepállítás az lapkás modon történik ezen? Köszönöm a válaszokat!
Elhagytad a másikat részegen mi?
0630 978 27 54
Sziasztok Az új telefonszámom ha valakit netán érdekel
Na mit szólsz a Q-hoz?
Feribáttyónak majdnem mindene van!
ja hát a foglalat meg... Hogyismonnyam...én ilyet még nem láttam. Egy nagy kerek lyuk van rajta, osztannyi. Elvileg valami furcsa szerzet H4 volt bene, de nálunk nem kerek peremmel van a H4. Mind1, lehet direkt ilyen foglalat átalakítót venni, meg is vettem, jut eszembe! NINCS VALAKINEK EGY ELADÓ IZZÓ FOGLALAT LEFOGATÓ IZÉJE? AZ A KIS RUGÓS VACAK? AZ EGYIK HIÁNYZIK.
Na köszönöm, előrébb vagyok valamivel. A hézagállítást meg fogom otthon tudni csinálni? Gondolok itt arra, hogy a szelepfedél tömítést ki kell-e majd levétel után cserélni, vagy jól láttam-e, hog yaz gumi? Elvileg a manualból meg tudom majd nézni, hogyan kell beállítani, sokat bütykölök. Ezt is azonnal át kellett nézni elektromosan, mert egy merő kóc volt az összes kábel. Tegnap este többször is leállt a gép alattunk, éppen hogy haza tudtam ügyeskedni a motort. 11Volt volt az akksiban, amikor megnéztem. Tehát elvileg a generátor hozott haza mindenféle világítással együtt. Elvileg az jó. Most azt nem tudom, hogy a rossz akksi miatt van, vagy nem képes eleget tölteni. Olyan 3000-nél már 13 volt felett van a feszültség(terhelés nélkül).
Na akkor nézzük sorjában:szinkronteszt előtt érdemes szelephézagot ellenőrizni,mert ha nem zárnak rendesen,a szinkront se lehet beállítani.Gyanítom három hengernél nem zárnak rendesen,a negyedik ezért szívja le a szintet.töltés,Háromfázisú tekercs generátora van,ha szakadt vagy zárlatos lesz egy vagy két tekercs,akkor már nem elég a töltés,pedig 21A-t tud a 600-as generátora.A tank alatt van a generátor töltő vezetékeinek egy csatlakozó,azt nézd át mert elkoszolódik,sőt össze is szokott olvadni és akkor nem folyik elég áram.
A fényszóró izzók elég változatosak voltak altipustól függően,a 89-es dupla körlámpás széria 35/35W-os izzókkal ment(HS1),később az angol és brit verziók 55W-ost kaptak,de olvastam 55/40W-os verziót is.Gyakorlatilag olyan izzókat tegyél bele amilyen foglalat van a foncsorokban,ha jó a töltés elviszi a 60/55W-os standard (H4)halogént is.Mivel nekem a gyújtásom tuningolt némi plusz fogyasztással,én maradtam a 35W-os izzóknál,de ezek a legdrágábbak is.
értem. De mégsem értem, mert alapjárat. Beindítani meg csak muszáj. én arra tippelek, hog yvalahol levegőt kap a rendszer. Vagy ennyivel nagyobb az egyik henger vákuma, de akkor nem sok jót sejtek
Ezt Én is megcsináltam,nekem is csinnyán kellett vele bánni minél alacsonyabb fordulaton csináltam én is

hálelujavégreleszfutam
Üdv!
hajszárítóval melegítsd meg, utána próbáld lehúzni a matricát.
talán segít
(vagy hőlégfúvóval, de azzal nagyon ésszel, nemám megolvasztod )
Na akkor kezdeném a kérdéseimet

Kinek milyen izzók vannak a gépben(az enyém egy FZR600 Genezis, 1990-es). Mert vagy a töltésem rossz, vag yaz akku nem veszi rendesen a töltést(komoly esélyes), vagy a fogyasztók nagyok. Ugyanis rendszerint lemerül az akku. Este el sem szabad indulni, mert nem tölt annyit, mint amennyit használ.
Jaja, nekem i sa leejtések miatt hámlik a lakk. Én körömlakkal próbáltam meg a lepattogzást megállítani,de tovább terjedt. Nekem is kell majd egy lakkozás tutira.
Spray-t vettél?
Jó munkát....