Ez itt nálunk kb. olyan kérdés mintha azt kérdeznéd hogy nekünk milyen csajokra gerjedünk. (ahogy észrevettem itt az idősebbeken, a korral előrehaladva egyre kevésbé számít )
Én általában ezt vagy ezt ha hidegebb időben nem használod szoktam használni.
Voltak mások is (Castrol Actevo, Repsol, Igol) és most pl. a GTR-ben Motul van (amit a kereskedésben tettek bele de qrvadrága cucc, én magamtól nem vennék ilyet bele)
Hogy milyen különbséget vettem észre közöttük? Semmit, mindegyik jó volt.
És még valami: A MOL motorkerékpár olajai nagyon jó minőségűek bár elég drágák.
Van ami annyira szét van rohadva, hogy nem érdemes megcsinálni. Tehát az már nem felújítás, hanem újragyártás. Ez az a kategória. Végülis az néhány üveg jó belőle.
Azért mentek megmenteni mert ez még az első szériák körüli darab aminek még nem volt hátul ajtaja és két oldalajtós. (azaz ritka darab az 50-es évek elejéről)
A végén ha jól emlékszem azt írják hogy idén áprilisra szeretnének kész lenni vele. (az gondolom sejthető hogy itt az anyagi része csak sokadrendű szempont)
Az Old School (old szkúl) arra használatos amikor valami (csak) a "régi iskola" szerinti, azaz valami régi tervezésű/régen gyártott valami.
Lényegében hasonló a jelentése, de:
Az Old Cool-t (old kúl) pedig akkor mondják (nem túl régi szleng) amikor valami szintén régi/öreg(vagy annak látszó) cucc de nagyon "király" (azaz régi de állat jó cucc)
Filmekben hallom (olvasom) sokszor.
Melyik motor olajat javasoljátok? Ha van valamelyikről pozitív illetve negatív kritika akkor kérlek írják le. Meg, hogy 10W40 vagy inkább a 20W40 lenne a jobb az öregbe
Hát azt úgy, hogy a multiméterbe a 10A és a COM-ba dugod a két tapogató végét (a 10A a piros) majd a 10A állásra tekered a tekerőt.
Aztán lekötöd az akksiról a piros kábel(eke)t és hozzáfogod az egyik tapogatót a kábelsaruhoz, a másikat meg ráteszed az akksira ahol a saru volt.
Elvileg 0A kéne hogy mutasson a műszer ha semmilyen fogyasztó sincs bekapcsolva.
Ugyanígy mérhetsz áramot bárhol ahol SORBA! kötöd a műszert. (azaz mintha elvágnál egy vezetéket és a műszer két vezetékével kötnéd össze)
HA VÉGEZTÉL AZ ÁRAMMÉRÉSEKKEL AKKOR AZONNAL HÚZD KI A PIROS DUGÓT A 10A-ES LYUKBÓL ÉS DUGD VISSZA A MÁSIKBA, MERT HA LEGKÖZELEBB FESZÜLTSÉGET MÉRNÉL VALAHOL AKKOR SZIKRÁZÓAN SIKERES LESZEL!
Ja, és az önindítón ne akarj áramfelvételt mérni mert gyorsan el fogod engedni a két tapogatót és valószínűleg egy új műszerre is szükséged lesz.
csizmavédő --gumi
Én általában ezt vagy ezt ha hidegebb időben nem használod szoktam használni.
Voltak mások is (Castrol Actevo, Repsol, Igol) és most pl. a GTR-ben Motul van (amit a kereskedésben tettek bele de qrvadrága cucc, én magamtól nem vennék ilyet bele)
Hogy milyen különbséget vettem észre közöttük? Semmit, mindegyik jó volt.
És még valami: A MOL motorkerékpár olajai nagyon jó minőségűek bár elég drágák.
A végén ha jól emlékszem azt írják hogy idén áprilisra szeretnének kész lenni vele. (az gondolom sejthető hogy itt az anyagi része csak sokadrendű szempont)
Lényegében hasonló a jelentése, de:
Az Old Cool-t (old kúl) pedig akkor mondják (nem túl régi szleng) amikor valami szintén régi/öreg(vagy annak látszó) cucc de nagyon "király" (azaz régi de állat jó cucc)
Filmekben hallom (olvasom) sokszor.
Melyik motor olajat javasoljátok? Ha van valamelyikről pozitív illetve negatív kritika akkor kérlek írják le. Meg, hogy 10W40 vagy inkább a 20W40 lenne a jobb az öregbe
Aztán lekötöd az akksiról a piros kábel(eke)t és hozzáfogod az egyik tapogatót a kábelsaruhoz, a másikat meg ráteszed az akksira ahol a saru volt.
Elvileg 0A kéne hogy mutasson a műszer ha semmilyen fogyasztó sincs bekapcsolva.
Ugyanígy mérhetsz áramot bárhol ahol SORBA! kötöd a műszert. (azaz mintha elvágnál egy vezetéket és a műszer két vezetékével kötnéd össze)
HA VÉGEZTÉL AZ ÁRAMMÉRÉSEKKEL AKKOR AZONNAL HÚZD KI A PIROS DUGÓT A 10A-ES LYUKBÓL ÉS DUGD VISSZA A MÁSIKBA, MERT HA LEGKÖZELEBB FESZÜLTSÉGET MÉRNÉL VALAHOL AKKOR SZIKRÁZÓAN SIKERES LESZEL!
Ja, és az önindítón ne akarj áramfelvételt mérni mert gyorsan el fogod engedni a két tapogatót és valószínűleg egy új műszerre is szükséged lesz.
Pacitó végigfurtam a csizmavédőt neked most végeztem
Mindjárt fotózom ,felrakom/// Fegya a gumikat is felrakom ///
A holnap nekem csak kb. 12/h ig jó
bírjuk mi rendesen
Skacok az új dob ilyen rugós rögzítésű lenne oda jó a hagyományos boltban kapható rugó is vagy az valami másabb?
Mi lesz a holnappal?