Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

-15
Akkor ebben is egyezett az ízlésünk én már gyerek fejjel is szétbarmolásnak tartottam... másik, ami idegelt, ha kiszedték a hüjjegyerekek a tompítást: jellegzetes, magasann kattogó erős hangja lett, és többet evett - én meg 3 hetente szereltem a kiput, mert mindig kifújt, konstrukciós hiba, és engem zavart a legkisebb kifújás is. Régi szép idők, mikor még telt új motorra
-20-at mutatott reggel 7-kor az ablak hőmérőm. A garázsban meg -5, durva idő Az új autó könnyen indult ugyan, de 1500-on tartotta az alapjáratot, és olyan hangja volt, mint egy gatternak
Sziasztok!
Hengerfejet újíttatott már fel valaki? Át kellene fűzni a blokkomat és ha már le van szedve akkor gondoltam rendbe kéne rakatni a hengerfejet. Milyen árakon futnak ezek? Pici szelephangja van a motornak, meg valamelyik szelep tuti hogy átereszt, de annyira nagy baj nem hiszem hogy lenne, hézagoló korongok kb középtartományban vannak, szóval annyira nagyon elkopva sem lehet.
Illetve vezérlés érdekelne FZR 1000-hez, a sima 989ccm-es blokk nem az Exup. De minden egyéb tényleg jó állapotú alkatrész érdekelne! :)
Odáig csak a leghülyébb sztrítfájterek fajultak.
ÉS ne felejtsük el a felhajlított ülés alatt vázrészt!
-12°C
Az "enduró" hátsó telót kifelejtettem, bár az elég drága dolog volt csak úgy venni. (ezért a "hardendurósok" egyenesen a régi TS MZ-k hátsó telóját tették be, amivel egyben ki is lett emelve a gép)
"az endurónak volt csak fent vezetve a kipu csöve..."
Ja, gyárilag.
Aki meg nem bírt magával az vett ("szerzett") egy enduró könyököt+rácsot (vagy egy komplett "rendszert" ) két vázmerevítőt meg egy magas kormányt, enduró matricákat az oldalfedelekre (ez a kip.rendszer után a legfontosabb kellék volt) kis nyesés a sárvédőkön és máris úgy nézett ki, mintha.
A horpasztott oldalfedél és a hosszabb lábtartó, fékpedál már rendszerint elmaradt, ebből (és ennek köszönhetően a nyomi kitekert jobb láb ficamból) lehetett kiszúrni az élesebb szeműeknek a homemade upgrade-et. (hány ilyet csináltam anno )
Az endurónak volt csak fent vezetve a kipu csöve... bár annyira én ezeket nem ismerem, mikor ezekre izgultam, még csak 51N és 51B létezett, 3 gangos. Akkoriba 4 gangost csak képen láttunk.
Később, mikor már jobban el voltak terjedve, már ETZ-ztem, meg bevonultam...
Elhoztam a Simsont. (adtam érte egy 10-est szállítással együtt)
Meglátásom szerint ez nem enduró, inkább csak szerettek volna olyat csinálni belőle.
Az adattábla szerint 82-es S51N, de mivel mindenki építette mindennek, így ez nem jelent semmit. A blokk még nincs itt (az a napokban kerül ide) így nem tudom hogy az milyen lehet (a gyújtásalaplapi gyújtótekercs nem sok bizakodásra ad okot, olyan még az S50-en volt)
Egyébként elég kutya állapotban van, de még menthető. (ha valakinek esetleg vannak még otthon hentergő, felesleges Simson cuccai az ne fogja vissza magát, jusson eszébe hogy szent célon dolgozom )
A hajnali -16 fokban már nem volt fagymentes a garázs, -2 volt bent Az idei projekt egy légkollektoros fűtés lesz rá, az pont megemelné azt a pár fokot. A szürke eleje ma délben +22 fokos volt, mikor árnyékban csak -10 volt.
Edzésnek jó dolog a favágás, csak nem ilyen hidegben. (a baltával hasogatást régen hobbiszinten én is csináltam másoknál)
+20, de idebent Nálunk kint is jó idő volt, mert 1 órát fát vágtam. Rönk elfűrészelése láncossal, majd hasogatás baltával. Még majdnem le is izzadtam
-9
-17
-14,3 :D
-19 fok, napsütés
jobbulást Sanya
http://totalbike.hu/magazin/2017/01/06/honda_a_koppintomuvesz/