Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

BUÉK!
Nekem 2017-nél már csak egy Lada 2107 hiányzik jobban.
Élt egyszer egy kismalacka kurtafarku, huncut fajta. Szilveszterkor jól becsipett semmire sem hederitett. Én bezzeg gondolok rátok! Mielőtt még bepiálok, Boldog Új Èvet Kivánok
Vagy minden reggel ilyet látsz fogmosás közben is!
Sanyiiii! Itt vagyunk sikondán! Holnap sztem bemegyünk Pécsre! Vagy?
De persze ez csak vibrációs, nem ultrahangos. A különbséget itt lehet látni:
http://youtu.be/yhZLsqq_hIM
Itt a paraszt változata:
http://youtu.be/6cSdL7I4AHM
Ultrahangos mosóval lehet csak teljesen kitisztítani a járatokat, a többi megoldás nem ennyire hatékony és tovább is tart.
Én nemrég dobtam a mosóba egy tizenéve nem használt karbisort, amibe bele volt kötve mindenhova a vízkőszerű lerakódás. (kívül is tiszta olajos retek volt, elhanyagolt cucc)
A mosóban ment kb. egy órát forró, vegyszeres vízben (15 percet ír a kezelési utasítás, de én ráértem) utána gyakorlatilag egy gyári új tisztaságú karbisort vettem ki a vízből. (ugyanazzal a vegyszerrel mint a vidin)
Amikor kifőztem régebben karbikat desztillált vízben azok is tiszták lettek (pl. gtr sor a képen) de sokkal macerásabb és tovább is tartott.
A szervizekben kérdezz körbe, ott szokott lenni uh-os mosó.
http://youtu.be/uKUNotH-JJE
Sziasztok!
Sikerült felhajtanom egy karbisort az 1000-es genesis-hez ami csak 20.000km körül futott... Viszont ennek az a velejárója hogy beledöglött minden benzin és retek. Magát a benzinből kicsapódó szutykot sikerült ki oldani belőle, de minimális oxidáció is található egy két helyen... Amit elértem kitakarítottam, de a kis pici járatokból és furatokból hogy lehet vajon eltüntetni az oxidációt és az esetleges bent maradt koszt? Valakinek valami tipp?
Van kis gázfőzőm
még nem de elfogom
Pupu tegnap belinkeltem egy túrabeszámolot.olvastad?Erre kapható lennél?Occsó pénzes túra
Azóta a bicajt eladtam még 3x de eddig senki nem jött érte
Én is voltam már így, épp ezért legalább egy motorom mindig volt (még ha nem is nagyon használtam) mert az 14 éves korom után soha nem volt elfogadható hogy motor nélküli legyek. (jelenleg 4 van de lehet lesz ötödik is)
Előfordulhat, de az meg olyan rossz érzés lenne, hogy nem áll semmi a garázsba... Szerintem ez is azért van, ha megkérdezik van-e motorod, azt tudjam mondani van... (sajnos mostanában olyan idők vannak, mikor többet vagyok távol, mint otthon. Ha meg otthon vagyok, akkor inkább a gyerekekkel vagyok, mint motorozzak. Pupuhoz nem jutok le már lassan 2 hónapja....)
Hát...amennyit elmondásod szerint motorozol, valószínűleg semmit.
Én is álmodoztam az FZR-ről, meg a boxerről, azért lettek... ha racionális döntést hoztam volna, akkor egy Bandittal vagy egy Honda dövillel járnék
Ezekről az ilyesmi (lentebb linkelt) "veteránokról" nekem nem a régi szép idők ugranak be, hanem a nyomor, hogy kénytelenek vagyunk ilyen veszélyes hulladékokat tákolni, mert nem tudunk korszerűt, újat venni Szóval ezek a szememben nem veteránok, hanem elhasználtak.
Ha olyasmit látok, mint a Sanyié (ami kis munkával eredeti állapotba hozható, és nincs szétbarmolva) vagy olyat, mint a Cső BMW-je (ami szét volt barmolva, de nagy munkával helyre lett hozva) na számomra az a VETERÁN.
Az leht a gond, hogy nem nagy beleéléssel hirdetem. Igazából annyira nem eladó :) Ha elkelne nem tudom mit vennék helyette....
Még mindig nem csaptak le rá?
Dehogy kell utolérni, majd megvárjuk.
Ezeket az olyanok nézegetik/veszik akik akkoriban álmodoztak róluk amikor megjelentek, de persze itthon esélyük sem volt ilyet tartani. (ha tehetném nekem is lenne itthon belőlük vagy 8-10 amit mindig is szerettem volna)
Ha szép állapotú a gép (mint sanyáé is) akkor azt el lehet "drágán"adni, de ha átfestett, apróbb részleteiben (is) már kopott, javítgatott, átalakított, vagy nem a saját alkatrészeivel javított akkor gyakorlatilag értéktelen, mert nem adja már át azt a "dekib&szottulqrvárakéne" érzést amit huszonharminc éve okozott a keringési rendszerben. (de ezt a hozzád hasonló Tony Stark beállítottságúak nem igénylik)