Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma körbenéztem a terméket.
Ez egy annyira alapmodell, hogy villamos rendszere gyakorlatilag szinte nincs is. (valami igénytelen tahóé lehetett)
Kell egy első sárvédő (ez vágott) gy. kapcsoló (ezen egy rágányolt on/off van), két láncvédő gumi (repedezettek), indexek, kombi kormánykapcsoló és egy normális ülés, mert ez gyakorlatilag olyan mint a száraz kenyér (törik és morzsálódik) km óra és spirál (ha a blokkon létezik még a kihajtása)
Lehet az enduró könyököt ledobom a francba és teszek rá egy hagyományosat.
A hátsó lábtartók jók.
Még meg kell néznem a legalsó alatti polcokat is hogy találok-e esetleg hozzá valamit, bár emlékeim szerint felszámoltam a Keleti Szektor MC maradványait. (ugyanitt csepptankos Jawa alkatrészeket is elfogadok b&szki pedig mennyi cuccom volt hozzá anno )
Nem sörkollektort akarok, az bonyolult, és gecizés megcsinálni. Sokkal egyszerűbb is van, ilyesmi:
Reggel megyek dolgozni, akkor összenézem.
Asszem nekem van egy hátsó lábtartóm
Szóval vettèl dobozos sört?
Majd mérj már olyankor is, amikor kint -10ensok van! Kivi vok, hogy tégla kecó milyen értékeket hoz. Persze tudom milyen a teteje, fala... én azt hittem, a legkeményebb mínuszban se lesz bent 0 alatt, tévedtem. Ebben része lehet a toló ajtónak (ujjnyi rések körbe) a purhabos kifújások hiányosságának (lustaság) meg a macskabejáronak (!!!) is. Ha teljesen zárt lenne, biztos nem menne le a fok
Neki kezdtem a légkollektor anyagának össze keresgéléséhez, csinálok egy 2 m2-t próbára, mit ér (kb. 6-8 eFt anyag)
Amikor a Swiftet vettem volna akkor még elég sz&rul kerestem és még házunk sem volt. A Banditnál meg már a nyakamban volt a lakáshitel, így arra hiányzott a legkevésbé még + adósság. (erősen látszott hogy akkor sem ablakcsere, sem hőszigetelés nem lett volna, motorozni szintén nem maradt volna lé, bár tényleg nagyon könnyű lett volna az életem egy új géppel amit nem kell szerelgetni, főleg ha nem is használom )
Ma már egy kicsit más a helyzet . (de a hitel szónak már a hangzása is sérti a fülemet)
Az nálam fiatalnak számít.
A Hexagon 15, GTR 20, a Frézi 30, a Jawa 49, a Simson amit hoztam épp 25 éves. (a pözsó meg 18 de az kit érdekel)
Egyrészt olcsó svájci frankos hitelre lett volna mindkettő, másrészt a Banditban lenne kb. 4-5e km, harmadrészt akkor mi most valószínűleg nem motoroznánk együtt.
Ha motorból most vennék egy újat, akkor szinte biztos hogy az nekem is az utolsó lenne. (autóból talán nem, mert azt használom is)
Majd pár év múlva vennék is egy használt de megkímélt Vitarát, vidéki doktornőtől.
Most voltam kint a garázsban, az udvaron jelenleg -3°C van. (este -13 volt)
Ott ahol az autó áll jelenleg -4°C van (nincs fűtés), mellette a műhelyrészben szintén -4°C van, ott ahol a virágok és a motorok vannak, +11°C van, de ott 1 olajradiátor dolgozik és a gázkazán.
Az én motorom meg 17 lesz de mivel még nincs lefutva, marad. Ha csak nem áll váratlanul pézike a házhoz a könnyen jött lét könnyű kézzel kell elbaxni is
Nyilvánvaló, hogy egy újnak VAN értékvesztése, egy 10 évesnek meg már alig... de nem lehet mindig CSAK ezt nézni. A te példádban lévő Bandit (de akár még a Stift is) még mindig meglenne, hibátlan állapotban, és az elmúlt évtizedben lett volna vele 0 baj, 0 költség és 0 ideg - és valszeg a köv. 5 évben se lenne több. Persze hitelre véve borul a matek.
Pl. ha most vennék egy új motort, az valszeg az utolsó motorom lenne, és akkor kit érdekel az értékvesztés? (persze ha csereberéli az ember 2 évente, akkor ez nem jó megoldás)
Igaz, autó, de a kis Suzi is velünk volt 14 évet, meg a bömbi is már 9-et, mindkettő nem volt még 2 éves, mikor vettük. A Vitarára is azt mondta az asszony, 10 évig biztos jó lesz neki.
Az eleve öreg jószágokat nem tudod ennyi ideig megtartani - cserélni az egyik öreg vacakot egy másik öreg vacakra, annak mi értelme? Akkor már inkább maradjon amit már ismersz...
Már 14 èves
Akkor mi ez a Transalphoz képest zsírúj TDM a garázsban?
Nyilván nem véletlen hogy a Romet óta (azt anyáméktól kaptam) egyszer sem vettem 13 évnél fiatalabb járművet.
Kétszer már majdnem vettem újat: 99-ben egy Swift1.3-at, 2006-ban meg Bandit1,2/GSX1.4-et de aztán papírt, ceruzát, számológépet kézbe véve és kőkeményen racionálisan hozzáállva azonnal visszarettentem.
Ha a golfot majd lecserélem akkor is csak egy 8 - 10 éves autót veszek vissza.Jó néha megszédülök én is és elkezdem nézegetni a mobile.de-n a fiatalabb autókat,hogy jó lenne valami menöbb gép,de hamar átgondolom és visszalépek a realitás talajára.Utobbi idöben suzuki vitarákat nézegettem 2007-2008 asokat,mert nagyon tetszenek de még nyuzom a golfot egy kicsit aztán meglátom.
Nekem soha nem volt 10 évnél fiatalabb jármüvem.Elsö 10 évben a legnagyobb az értékvesztés szerintem
Ln nem adok 6 pengőt egy új bömbölőért - ha meg más márkát nézek, az is min. 3. Annyit se - hogy évente 5x ráüljek?
Bár a BMW jó értékőrző: egy 2004-es GS 2M felett megy, az akkori 3-mas autó is - de az autó 2004-ben pont 3x annyiba került
A fekete. A zöld már 1 hete nem indul be, már az akkuja is lemerült a gyötrésben. Nem bírja ezt a hideget. A szürkét nem próbáltam, a múltkor -10-ben még indult (most belül áll a garázsban)
Új motor.
Én régen is arra vágytam hogy egyszer lehessen egy valóban új motorom/autóm amit mindig rendben tartok és akkor tudom hogy minden rendben van.
Ez ironikus módon a legelső járművemmel volt így http://aprohirdetes.biz/media_... amin pont a gyári konstrukció gyenge sz&r megoldásait (futómű) kellett módosítani hogy használható legyen.
Egyébként az tény: az újnál nincs jobb.
Melyik "új"? Dízel vagy benzines?
Erre felé általában az "igényesebbek" a hangtompító helyett tettek bele egy áramlástanilag tökéletesen kialakított, egyedi népi motívum alapján össze-vissza lyuggatott sörösdobozt.
Ezzel, a gyári mérnökök elől is gondosan eltitkolt módosítással, minden városi legenda által lefektetett tényként "állat hangja van és öttel többet megy" (Vmax: 75-->80) szintű teljesítménynövelést lehetett elérni. (ami valójában a "valamivel hangosabb, meredek lejtőn a villanyakba szúrt csavarhúzó mögé hasalva megy 80-at" volt)
Egyesek ezzel, a konstrukciót alapjaiban megváltoztató beavatkozással (meg pár titokzatos képet vágva soha el nem elárult részlettel) megalapozott méréseik szerint "85 az utazója/fogja a kistézét" szintre emelték. (amit persze sosem voltak hajlandóak demonstrálni)
Mikori hír ez? Nincs is hó. Itt süt a nap és tök jó idő van.(-8°C)
Nálunk az előszobában is qrva hideg volt - ennek valszeg a 25 éves román faajtó az oka, szelel mindenhol
Ha Ábrusnak hozod a garázsajtót tavasszal, nekem majd egy bejárati fog kelleni majd addig még megbeszéljük.