Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezen a télen már én is a motorokat csinálom.
A zörgés engem sem zavar,gondolom 6000km alatt amit mentem vele ha komoly baja lenne már szétesett volna. Csomagtartót meg valahogy biztos meg lehet oldani.
Zörög? És? Én 3 éve járok csúszó kuplunngal Ejrópa másik felébe Józsi minden ősszel azon röhög, hogy fogadkozok, hogy télen megjavítom - persze mindig lusta vagyok
Na de majd ezen a télen!
600 km-t nem is szoktunk menni, esetleg első, de leginkább utolsó nap. Az országúton 2 tankolással, pár pihenéssel (Fábi mindig meg akar állni ) 10 óra... akkor nem lenne idő a helyeken körülnézni (sétálva), szállást belakni, kaját csinálni, alkoholt fogyasztani
Valami csomagtartót tákolok rá oszt jól van. Már 1x szeretnék elmenni valamerre végre. Eddig 2x úgy volt hogy megyek,de bedőlt mindegyik műszaki probléma miatt. A Pirossal nincs semmi baj,csak zörög egy kicsit de sztem az még elmenne párszor. Mentem is vele már egy nap alatt 20km híján 600-at,az is simán vállalható.
A boxer és a K kuplungja-kihajtása nem teljesen ugyanaz, csak hasonló, ott a különbség. (a K rendőrmotorként legalább ugyanannyira elterjedt, ha nem még jobban)
A K blokkja gyakorlatilag olyan konstrukció mint egy autóé, épp ezért talán az örökkévalóságnak készült.
Ebben igazad van.
Az nem csőkulcs volt hanem állíthatós kulcs, sűrített levegős Linde szalaggal rögzítve. De igen, BMW fékcső csere Ravennában, GTR gyertyapipa beázás-szárítás és FZR akksielpusztulás Dubrovnikban, FZR karburátor tekergetés a Stelvion. ("srácok milyen magasra megyünk?")
Eddig tényleg megoldottunk mindent, ez valóban pótolhatatlan. És hiányzik is rohadtul, főleg hogy idén nem voltunk sehol.
Tegnap Mogyoródon voltam pár órát, a Ring mellett. Hát ment valami verseny, vagy edzés, nemtom mi, de brutálisan szóltak a verdák aztán ma tudtam meg, hogy WTCC van...
Az LT még rondább jobban hasonlít az öreg GW-re. A boxer elég megbízható, melyik motor bír ki annyit, mint a rendőröké? pár 100 ezer (pár millió?) db már bizonyított...
Én minden télen eljutok oda hogy lehet el kéne adni a Kawasakit, mivel nekem nagy, a nejem meg már úgysem ül fel már hátra. Aztán minden tavasszal mikor megyek vele, az van hogy még marad. Menni jó vele, másrészt fogalmam sincs hogy mit akarnék helyette. (azon kívül, hogy valami kisebbet)
A lerobbanástól szerintem nem kell annyira félni, elég régóta járunk már ezekkel az öreg gépekkel mindenfelé, de még egyszer sem volt olyan hogy ne tudtuk volna megoldani ha volt valami gond. (de nem nagyon volt és elég jól fel vagyunk készülve) De baleset miatt is lehet üzemképtelen a gép, ez mindig benne van.
Ha meg végleg megáll a gép akkor ott hagyjuk valami normálisabb helyen, az a rider átcuccol valakinek a hátsó ülésére és megyünk tovább. Aztán ha hazajöttünk (én legalábbis ezt tenném) felakasztok egy utánfutót a pözsóra, kimegyek érte és hazahozom. Ez legyen max. 2-3 tank gázolaj (ez 1300km/tank) az meg szerintem nem dönt romba semmit. (ha nagyon messzire mennénk, akkor még esetleg egy szállás ott valahol)

Ilyen bmw-t vettem volna én is (csak LT-t, mert az RS ronda) ha összejött volna, de mint szembesültem vele később, ez kb. ugyanakkora dög mint a GTR. (amúgy szerintem nem kell annyira félni tőle mint a boxerektől)
Ebben tévedsz, Sanya. Nem a motortól függ. Cső is meg Fábi is eljött sportmotorral, meg végülis én is, nyuggersportolóval Itt a mentalitás a lényeg. Biztos nem mennék el sehova a 8 millás RT vevőkörével - nem azért, mert nem tudnám kifizetni a szállást...
Csővel elmentünk az Adriára 800 km-re egy-egy hengertáskával, meg olasz Alpokba se sokkal többel.
A motor lerobbanhat bármikor (az új is), eddig megúsztuk, ill. mindig megoldottuk - ezek utólag a legjobb emlékek Ha lerobban a 8 millás RT, azt is megoldanám, valszeg csak a kártyámat kéne lehúzni. De az nem lenne ugyanaz. Törött kuplung helyett csőkulcsot szigetelőszalagozni fel, fékcsövet keresgéni egy idegen nagyvárosban, vagy hegy tetején karburátort állítgatni - ez pótolhatatlan
...mert 19
Hát beszélgetek néha ilyesmi motorok vevőkörével... hát finoman fogalmazva is másképp gondolkodnak, mint én Ilyesmi motorokra képesek még extra szélvédőt tenni, ha 140-nél, megmozdul egy hajszáluk. Aztán azon rinyálnak, hogy nyáron olyan meleg van, hogy megfőnek a 300 eFt-os BMW Airflow nyári kabátban is, és közben arra panaszkodnak, hogy nem elég a 140 liter doboztérfogat
Ez egy drága csúcstechnika, az vitán felül áll - csak számomra nem motorozás. Minden nyersesség hiányzik belőle, a konfigurátor alján meg ott van apró betűkkel, hogy "kizárólag puhapöcsöknek"
...persze nekem nincs olyan jövedelmem, mint nekik - meg neked talán ezért nem tudok azonosulni
Szinte látom magam előtt a garázsokat, ahogy az egyikben áll a 8-10M Ft-os RT, a másikban meg a 21 (akkorra 23) éves 406-os képviseli az értéket. Sajnos másokkal ellentétben én nem vagyok résztulajdonos a cégben ahol dolgozom, így ez a lehetőség mint elképzelés is elvethető)
Azon kívül meg nem égetném magam egy ilyennel a már jól bevált csapatban, tönkretéve a korátlagot. (így is csak Laci gépe van 20 év alatt, hogy nézne már ki egy új, vagy szinte új gép közöttünk?)
Az elmúlt időkben komolyan elgondolkodtam azon hogy lecserélem a motorkámat egy olyanra,amire tudok pakolni,és esetlegesen el tudnék menni veletek.Főleg amióta a falubei srác megvenné a Pirosat.Mivel Vicus kategorikusan elzárkózik a hosszú motorozásoktól,és közölte hogy hiába a "kényelmes motor"akkor sem jönne el. Csak a Majesty-re hajlandó felülni az övén kívül,ezért abban maradtam magammal,hogy felesleges lecserélni a motorkámat. A kiszemelt sem mai gyerek,meg hát vannak a típussal nem kevés problémák is. Azt sem szeretném,ha elmennék és lerobban valahol külföldön a motor,a hazaszállíttatása romba döntse a családi költségvetést egy évre.
Egyébként ez volt a kiszemelt
:https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/k_100_rs/bmw_k_100_rs-16144360
Azért meg kell vallani ez egy nagyon szép motor. Ez pont arra tervezték,amire néktek szükségetek van egy hosszú európai túra alkalmával. Sok pénzt kérnek érte,de adnak is cserébe technikai felszereltséget. Ha mennék én is ilyen utakra, és sok pénzünk lenne, akkor biztosan vennék valami ilyesmit.
Eladtam,csak még ki kéne pucolni a karbisort mert nem indult,így meg itt ragadt nálam.Rendbe kéne hozni,csak most már kezd lehűlni az idő,kéne egy garázs.
Nem a színe tetszik elsősorban. Én is rápakoltam az opciós kiegészítőket és...
Hát igen...Tényleg jó lehet annyit keresni, hogy ne okozzon problémát megvenni egy ilyen motort. De ebben inkább Te vagy kompetens. Jövőre befejezed az építkezést és az év végi prémiumoddal megtámogatva, 2 év mùlva már ott is állhat az új garázsodban egy ilyen. Addigra talán meg is tetszik És a 22-es túrán majd jól irígykedünk.
Viszont minden sz&rt ráaggatva 10.527.300 Ft. (bár nyilvánvaló, hogy nem én vagyok a megcélzott réteg)
Vedd ki a konfigurátorban a 651.600 Ft-os Mineralwei-metallic fényezést és máris 7M alá ment jóval.
Persze ha Fábinak tetszik az előny, szóval biztos nem lenne gond egy ilyen jó fizetésből megvenni.
Szerintem a motor méretéhez, kialakításához passzol az első idom. Az tuti, h ezt nem a szűk kis kanyargós utakra, vagy városi közlekedésre való. De kimenni vele a világból, vagy átlagos méretű szerpentines hegymászásra biztos nagyon kényelmes. Főleg szóló túrázóknak, talán tényleg túlzás egy kicsit a mérete, de nekem tetszik. És arra is kíváncsi lennék, h ez a sok műszaki csoda amivel telepakolták, hogy műkődik éles helyzetben.
Mé? A régi szebb?
Gyulám, az RT valóban közel 7 milla, mert 7,5 valójában tényleg elég közel Egyébként sztem már ronda is, úgy túlméretezték az első idomot már... lassan olyan lesz, mint egy GódWing.
Nem szükséges, van itthon 68-as, 87-es, 97-es, 01-es egyszerű technika. De nem azt mondtad hogy már eladtad?
Tudok adni egy alig használt 89-es öccázat,abba sok extra nincs,igaz a karbik eldugultak,de azt te lazán megoldod.