Yamaha R1

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Passzolom a kerdest, nemet forumokat kellene atolvasni, tobb evet, hogy milyen problemakkal talalkoztak a tulajok, a motorrad csak az elso generaciost tesztelte ami eleg rovid eletu volt. Annyira meg nekem nem tetszik, hogy ennyit foglalkozzak vele :D
tudom nem ez a forum de s1000rr forumot nemtalalok valamint te meg mindig hozzaertonek tunsz. tehat 2015os bmw s1000rr szeriarol mit lehet tudni?bocsi az offert
A yamaha yzf eken a kuplungkosar nagyon laza a tugorgon gyarilag. ez a jelenseg az fzr en, a ace-eken es az r1 eken szokasos jelenseg 120 Nm el lehuzott kuplunganyanal a kosarnak jateka van. Ujonnan is. A csap, a tugorgo hibatlan. Nem tudom miert csinaljak ilyenre, de ez szokott zajt csapni, illetve a rezgescsillapito rugok meretvaltozasa, ami csorogni fog a kuplungkosarban. Ez persze nem fog megszunni a behuzassal. Ha a szegecsek vannak kiverodve, ami a fogaskereket fogja a kuplungkosarhoz, az baj. Az nagyon hangos viszont, nem csak valamifele zorges.
Azt olvasom, hogy a kuplug kosár kopik ki és lötyög....
Sziasztok !Van egy 2004-es R1-em.Szervízelés előtt áll de azért megjérdeném tőletek: alapjáraton mi a zöröghet?Kuplung szerkezetet emlegették.Ha oldom a szerkezetet akkor megszűnik a zörgés.Tehát gondolom nem főtengely csapágy stb.
Van egy fém vezető a generátornál...ami a vezetéket elhúzza-védi a forgó résztől. Valószínűleg az nincs a helyén és darálja a forgó rész. Pár csavar fogja. Azt igazítsd meg. + olajcsere mert telebaxott mindent fémforgáccsal valószínűleg. Mágneses olajleeresztő csavar se ártana. 6 ezrenként generátor csere az durva időintervallum. Nekem motobees tekercselte és utána nem volt probléma a generátorral. A későbbi tulaj se panaszkodik rá, eltelt már pár év....és bírja.
A legfontosabbat elfelejtettem.
A szervizkonyv ~40e km es szerviznel irja a szelephezagellenorzest. Ezt erdemes 20 e km nel megejteni MINDENKEPP. En 26e km nel mar jopar szelepnel allitottam hezagot, termeszetesen elfogy. Mint korabban irtam, nagy fordulatra szant szeleprugo...
Szia.
Ha hidegen nehezen indul, akkor el volt boriva jobbra es a legrosszabb forgatokonyv az draga. (Szenzorcsere) Nem szabad rosszul indulnia, ez nem termeszetes allapot. Vezlancfeszito gyakori hiba. Hidegen, inditasnal becsorog, vagy melegen fel ora allas utan inditozasnal becsorog, akkor csere. Szokasos japan, generator, fesszab halando. Hibakodokat megnezni muszerfalon. A kuplungkosar eleg laza, igy 3000 fordulatig elegge darabos a csusztatas, ez nem hiba, gyarilag ilyen. Kuplung szegecsek 30-40 e km kornyeken kiverodhetnek, a rezgescsillapito rugok a kosarban eleg hamar meretvaltozast szenvednek. ( hasznalatfuggo, akar korabban is elojohet) ha alapjaraton szarazkuplung hangja van, akkor kiverodott. Az nem sima cicerges lesz, nem kell minden zajtol beszarni. Az nagyon hangos. Amugy nagy baja nem szokott lenni, de egy 180~ lovas ezres ha 50 e kmt megeri, akkor lehet, hogy meg megy, de mar a szelepek biztos tomitetlenek ilyen szeleprugokkal es ilyen fordulatra szant rugoerovel. A fotengelycsapagyak is elegge a vegen jarnak ilyenkor. Szoval sportra van, ezt jobb szem elott tartani.
Sziasztok
Kis segítséget szeretnék kérni!R1 rn22,2013.évjáratú motort szeretnék vásárolni.Kinek mi a tapasztalata vele?Esetleges típushibák?Vásárlásnál mire kell figyelnem?Előre is köszönöm válaszotokat
tekercselő : tűzmanó 305055904
Koszi a tippet lehet akkor az lesz mivel azutan kezdte el csinalni miutan generator csere lett. Csak mostmar nagyon hallhato. Koszi ranezek majd 3 csavar tartja es az a baj h a torx fejjel de mivel sztrm elozo gazda is cserelt mar levan sarrkalva es lehet akkor nem tudtam meghuzni elegge koszii
Csatlakozok Adee-hoz... Nálam is ugyanilyen hangja volt, amikor meglazultak az alaplap csavarjai... Ne is járasd, mert ledarálja a tekercseket is....
Nem tudom ranézek.majd a vezermulancra de akkor mikor leallitom adna csatrano hangot meg elinditasnal es nagy fordulatnal is lehetne hallani nem??
Generatort 6 ezer km kent cserelek mert leég olajcserevel egyutt. Nemntudom milyen alaplapra gondolsz ??
Lehet csapágy? Fotengely??
Nekem a generátor alaplap volt meglazulva, az adott ki hangot. Egyébként sem árt leellenőrizni a generátort, szeret leégni.
Vezérműlánc feszítő ?
Udv
Segítségeteket szeretném kérni.
Elkezdte adni ezt a kerrego hangot a motorom 2003 yamha r1.
Esetleg tudja vki mi adhat ilyen hangot???
Olyan 1500-2000 fordulatnal adja feljebb megszűnik.
Kupung behuzasakor hangja nem valtozik semmitsem.koszonom a video
http://youtu.be/Q2FszX2OKN0
Köszönöm szépen. Utána nézek
Szia! A blokk hátulján... Esetleg nézd meg, hogy nincs e megtörve a vezeték.

https://www.google.com/search?...:
Sziasztok! 2001-es r1-nél eltűnt az üres visszajelzése. Merre keresem a hibát ?
Sziasztok érdekel valakit köztetek 2db RN19 gyári dob átalakitva ,nagyon jó hangzással.
Még októberben dolgom akadt egy hideg zebrával. Semmi komoly, csak a tervezésnek hála, ahol az idommal csatlakozik a dekni annyira kiáll hogy letört. Heggesztetni meg nem szeretném.... Zajlik az élet :D
Mi történt már megint?
Sziasztok! RN19-hez kuplung oldali deknit keresek. Köszi.
Sziasztok!

Lenne egy eladó Power commander III-am 2004-2006 R1-hez. Nem érdekel valakit esetleg?
Üdv. Egy elérhetőséget kérhetek ? Köszi .