Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak új alkatrészt rakok bele. De köszi!
van jó exup szelepem 2 perc kicserélni
18 as hibakód exap
Valakinek tapasztalata
udv. elado par cucc
https://www.jofogas.hu/magyarorszag?account_list_id=749b48870d5396962989c5bc542e20d4
Sziasztok!
Cserélt már valaki generátor forgórészt? A gyári valami 100.000 er! De találtam olcsóbban,csak nem tökéletesen egyforma!
Méret stimmel,csak a belseje tér el picit a gyáritól! Mit gondoltok?

https://www.ebay.de/itm/294062...
Sziasztok!

RN12-re keresek állítható lábtartót és kiegészítő hűtőt! Illetve ha van bármi pályacucc hozzá, az érdekelne.
Helo köszönöm a segítséged így legalább tudom merre induljak el üdv
üdv ! annó nekem is volt hasonló gondom más yamaha típussal, yamaha kereskedés biztos nem fog segíteni, nekem is vissaz dobták nkh -ról a motort, a motor felkerült LEPO -hoz pestre, 2 hét múlva rendszám forgalmi a kezemben volt. belsős ember keress aki tudja a folyamatot.
Szia!
Vízpumpa és olajpumpa közötti tömítés enged. Bajt nem okoz, csak fogy a hűtővíz.
Javaslom azonban, hogy cseréld mielőbb, mert a vízpumpa/olajpumpa tengelyén lévő kikeményedett tömítés miatt, lehet hogy a tengelyt is cserélned kell, mivel megkarcolhatja.
Olajteknőt le kell venni, készülj egy halom O gyűrűvel, kell a vízcsövek csatlakozásánál a régiek helyére, mert kétszer nem érdemes visszatenni és filléres dolog.
A vízpumpa tömítése:
https://www.motorosboltroadrid...
Az olajpumpához most kapásból nincs linkem, de oem-parts.hu-n pl. azonnal találsz azt is.
Én cseréltem a pumpa csapágyait is, azok sem olyan drágák.
Megéri mindent kicserélni, ha már szétszedted, nehogy kétszer kelljen nekiállni, elég sz.r... :)
Szia!

Nekünk 2db R1-van otthon, mind2 teszi a dolgát.
A kuplung hidegen picit csörög, de teljesen jól működik.
B..
Sziasztok kedves R1 tulajok!
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a 07-08-as (rn19 ugye?) R1-eknek vannak még rájuk jellemző betegségeik? Mint pl a korábbinál a generátor széthullás, de hallottam kuplung meg váltogondokról is. De engem most az újabb fajta érdekelne, arról viszont nincs infóm, segítsetek plíz!
Sziasztok rn12 az alany olaj deknin csöpög a hűtővíz. Nem látok folyást. Nem volt indítva 3-4 hónapja még is szivárog. Kipufogót le kell szednem hogy jobban lássam mi van ott. Valaki tudja mi van ott mitől szivároghat? Köszönöm
Sziasztok! Valakinél van eladó szép es jo allapotu rn12? hirdeteseket figyelem de hatha van valakinel olyan amit nem láttam
Üdv
adott egy R1, probléma a következő, hogy blokk csere történt és nem tipús azonost tudtunk anno szerezni hozzá :( , de viszont kérnek olyan fajta igazolást, adatlapot v mi a szösszenetet, amivel bizonyítva van értékkel a környezet védelmi besorolása ( régi blokk motor kóddal, az alváz szám által beazonosítva) ha jól értelmeztem aki mondta . Csak is ezután tudok időpontot kérni NKH hatóságnál.... :( csak ezután tudnám lepapírozni. Adásvételi van a blokkról...
Valakivel előfordúlt ez a probléma? Tudnátok segíteni? Több YAMAHA importörnek írtam e-mailt, hátha le tudnák kérni számomra... Köszönöm, Üdv
Ismerem a motort nekme egy 2012 r1 van ( már a frissített rn23 változat) hogy miért esik le jókérdés talán egy másik ecu-val kipróbálnám.
A motor mar nincs itt de elmondom mik a tunetek. Szoval mikor raadod a gyujtast akkor standard modban indul el. Namost alapjarat teljesen rendben van de mikor sebessegbe teszem akkor leesik 800-900 kornyekere es van hogy le is all. Nem kupplung problema mert MODE A es MODE B teljesen rendben van. Alapjarat ok. Mihelyst MODE STD-ba valtok az alapjarat leesik. Olvastam hogy ECU flash megoldhatja hogy MODE A-ba induljon es akkor nincs gond. De miert esik le az alapjarat MODE STD-ben??????
mennyi km van benne ? gyertya mikor volt cserélve? hidegen hogy indul? mennyire esik le? milyen a légszűrő és a kipufogórendszer?
Köszi az infót. Ez a motor szerintem marad, amíg rá tudok ülni. :)
Tavasszal viszem szervizbe, megbeszélem a szerelőmmel a cserét.
2012 R1 alapjarat leesik mikor sebessegbe teszem standard mode-ban. Mode A es mode B ok. Valaki talalkozott mar ilyen problemaval? Gyujtas raadasakor mindig STANDARD modba kezd .
Mostanában szokott ezeken előjönni az idővel. A forgórészre gyantával van felragasztva a mágnes és leszakad és lerendezi a blokkot. Rengeteg embernek így lett kuka a blokk. Újonnan 105e forint, de megéri ha sokáig tervezel a motorral. Bal a régi, jobb a módosított.
Generátor forgórészén mit szoktak módosítani?
Nekem 2005-ös van, ~10 éve van meg. Nincs vele gondom, igaz csak ~38 000km van benne.
MT10 tulajdonosa vagyok, felmerültek a típussal kapcsolatban megbízhatósági problémák, külföldi fórumokon.Néhány eset létezik .3000-6000mérfőld
Évjárat mindegy. Régi rókák biztosan gondolják mi a gond hajtókar. Valamilyen probléma mait nem érte el a kenőanyag a motor egyes részeit .
Ezt kéne magyarázni .Váltig állítják olajszint rendbe volt.
Sziasztok nincs valakinek komplett rendszere r1 2012 évjárathoz?