Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok ! Megtaláltam a hiba okát ! TTR 250 szaggatott kb : 2000- 5000 fordulatig . A hiba oka : CDI csere. Kínai CDI volt a motoron és nem tetszett neki , de most kapott gyári CDI -t és mostmár jó , nem szaggat :)
Hát tegnap megnyomtuk a delete gombot szerelés után. Mellette jó volt visszaülni a volt motoromra.
szürkületben, fáradtan inni kell nem szerelni
Sziasztok!
Yamaha tt 600 59x típusú motoromhoz keresek központi teleszkópot.
Valaki tud segíteni?
Na közben megcsináltam tegnap a motort, a dekompresszor tengelyre figyeljetek, mert be kell fordítani a helyére. Nem kell semminek jelen lenni, csak figyeljetek a tengely állásra. Szürkületben fáradtan már nem ment, pedig nem nagy durrantás.
Szervusztok. Újra írok. Nincs valakinek 1996 után gyártott yamaha xt 600e tip. motoromhoz bal oldali tank idom ? Nem baj ha sérült , törött, hiányos. Szín nem számít. Válaszokat köszönöm Nagyapa
Ezt nem tudom megmondani neked.
En ugy vagyok vele, hogy jo nekem a gyari is, de kedvezmenyes aron tudnek venni "racing" lamella szettet ezert gondolkodtam el rajt. Gondolom tovabb birna, mint a sima gyari minoseg Vag passz. Amit te vettel az csak ennyibe volt mas, mit le irtal vagy talan az anyaga is masabb?
Szerintem én is ki fogom cserélni! De még nem volt időm szétszedni.
Szevasztok! Meghaladta a képességeim a TTR 600. Levettem a kuplungdeknit, mivel Heli Coil-al javítottam 2 menetet. Raknám össze, de nem működik a dekompresszor. Egyszerűen nem mozgatja a bovdent a berúgókar. Nézem a manuált, de nem egyértelmű. Úgy gondolom, valamit jelre kell hajtani, hogy összeakadjon a denkiben lévő mechanika a berúgó mechanikával. Aki szedett szét ilyet, írhatna valamit, bár nem néztem meg alaposan, inkább hagytam, mivel már sötétedett és hátha csak nagyobb bajt csinálok! Előre is köszi!
A DR350be vettem EBC DIRT RACING kuplung szettet (kopó, vas, rugó) ami a szarhoz képest baromi jó volt :D de miután a szerelő elhagyta az egyik rugót és vett bele másik rugó szettet amit viszont egyből éreztem, hogy más. Az EBC D. R. valahogy erősebb volt a rugó, de nem zavaróan a másikkal is működött, de közel nem ugyan olyan érzéssel. Meg a vas felülete se volt sima, hanem mint ha pontozóval megsorozták volna és a kopón is máshogy volt felosztva a réteg a 'gyárihoz' képest több mint 17ekm volt bene vegyes használatt mellett, de nem volt vele gondom, egyszer nem éreztem, hogy megcsúszott volna, bár a DR350 közel nem olyan nyomatékos mint egy 600as 4T. Lehet másnak más lesz a véleménye, de a kis TT-be is olyat veszek ha elkopik a gyári.
én már kicserélném a fémet is, ki tudja mit kapott már
tizenpárezer egy szett, szerintem nem egy ördögi összeg
Nem kínoztam nagyon. Mikor megéreztem, hogy megcsúszott gyengédebben gyorsítottam, hogy a menetszél jobban hűtse aztán 1 órán át pihent. Az lesz kimérek mindent, remélem a fém lamella nem kapott akkora hő terhelést.

Az a helyzet, hogy tudnék venni "Racing" kuplung szettet annyiért, mint a gyári minőségű, DE várnom kellene 1-1,5 hónapot.
Tippetek van, hogy Racing miben mennyiben más, mint a gyári?
a lustaság a baja
valamiért elhajlott a féktárcsám, olyan formája lett mint egy lapostányérnak
be is szereztem egy új féktárcsát betéttel csak lusta voltam kicserélni
aztán megette a betétet és a görbület miatt ki is esett a helyéről a belső betét, aztán elég rútul megrágta a féktárcsa a munkahengerrel szembeni íves részt
kikopott vagy 3-4mm ráadásul ferdén aztán így használhatatlanná vált
szóval most itt állok féktelenül
főfék, vagy nyereg kell? Igaz nekem nincs de mi a baja?
esetleg van valakinek egy felesleges hátsófék munkahengere?
nem tudom van-e különbség a sima xt és a ténéré között
de majd összehasonlítjuk
Szét kell szedni! Ha kínoztad, valószínűleg kapott a kuplung. Az meg hogy magasabb fokozatban jobban csúszik, az természetes. Szedd szét és mérj meg mindent. Ami kopott az csere. Kopólamella olyan 15-20, rugó olyan 3-5 ezer. Fémlamella megint nem olcsó, de szerintem azt nem kell majd, maximum lila lesz. Sok sikert.
Állítottam a karnál azon a tekerőn, nem sokat segített. Azt, hogy kint fogott azon mit értesz? Eddig nekem a úgy volt, hogy volt a karnak kb 1-3mm kottyanása, de mikor megfeszítette a bowdent az első 1,5 centin kiemelt, most meg már majdnem a teljesen be kell húznom.
Nem volt olajcsere mostanában. kb 1 órán át szenvedtünk egy pocsolyás dagonyás terepen 1.-2. sebességben aztán mikor kiértünk a főútra akkor 1.-2.3-ban alig gyorsultam, 5. meg olyan volt mint az üres :S Ugyhogy nem kínoztam leálltunk pihenni egy jó 1-1,5 órát. Picit visszahűlt a blokk utána jobb volt, de csúszik. A bowden az laza, szóval az sem lehet, hogy nem zár össze a kuplung rendesen.
Feltételezem, hogy holtjáték van! Nekem a TT-n valahogy az állító 2x kitekeredett, pedig le is volt kontrázva, de fellazult. A porvédő alatt meg nem láttam, csak mondom valami nem jó, mert kinn fog a kuplung. Lehet egyből nem is kell szétszedned?
Szervizkönyv alapján mérj ki mindent, és ami nem jó, cseréld. Szerintem fém lamella nem kell majd, csak kopólamella és/ vagy csak rugó. Szedd szét és nézd meg, nem nagy durrantás :) Esetleg, ha volt olajcsere az olajtól is megcsúszhat, bár szerintem nem vagy ilyen amatőr :)
Sziasztok! Olyan bajom van, hogy megcsúszott a kuplungom az XT-n, de mint a ......! Olyan kérdésem lenne, hogy ilyenkor a fém és a kopó lamellákon kívül rugót is kell cserélni? Gondolom illik :/
Kb menniybe fáj egy ilyen?
szivotorkott keresek! xt 600 hoz! meg a karbi oldalán van egy menbrán az is érdekelne!
Bp. pesterzsébet.
tárgytalanná vált a dolog, most nézem hogy az enyémnek teljesen más a száma
pedig nagyon hasonló