Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben van valami
ááááááááá...+a prox is rossz minöség lett...persze csak pár szakértö szerint
hát nemis hallottad?nézz be rs topicba,mindenki megszakértette már,hogy a mostani gyártású vertex dugók silány minöségüek.egyre több helyről hallom ezt,vagy csak egyre kevesebben mennek normálisan karburált motorral?
aztánméééneeeeeeeeeeee?
vertexet neeeeeeeee...
Először nézd meg,mi törte el a gyűrűt.Yamahán sokszor találkoztam olyannal,hogy a power szelep töri el.Mindenképp valami Prox, Wössner,vertex vagy valami ilyesmit használj,és a fúrás után szépen törögessétek ki nyílásokat.
hello !ugy látszik megvan miért nem indult moci alsó és felső gyűrűm eltört, és mostmár dugo csere lesz milyen dugot vegyek bele és furni kell a hengert kb mennyiért furják meg és utána hogyan kell bejáratni ha vki tud az légysi segitsen :
Kuplungkosár akkor a hiba? És ez mekkora hiba? Cserélni kéne hamarosan, avagy még elmegy így is? Kb mennyibe kerülhet ennek a cseréje? Engem csak az alkatrész ár érdekel, meg tudom itthon csinálni.

chevy köszi! Majd akkor beszélünk hogy mi kell!
Ja és ha kell más is van haver bont (kerekek-blokk-elektronika NINCS!de minden más igen)
Ebbe nincs kinyomó csapágy.Amikor behúzod a kuplungot,a kopott kuplungkosarad tehermentesedik,azért szűnik meg a zaj.
Nemtudom milyen állapotban van megkell néznem de csak a jövöhéten,(hétvégén)
Most nézem Bp-i vagy! Budapesti a barátnőm, és van lakásunk is ott tehát oda is tudok menni érte! A számom: 0670-566-50-20 és légyszives csak 3 óra után hívjál. Engem más kipu is érdekelne rá, nem muszáj gyárinak lennie, csak menjen át műszakin!
Ááááá! Az tökéletes! Ha van neked vagy a barátodnak ilyen, és nem kell, akkor hívjál fel aztán megbeszéljük hogy mennyiért és mikor boltoljuk el! Oksa?
Az 50le(alulcsöves..jókis blokk birja a kiképzést..amugy vanrá gyári kipufom(elvileg..)+havernál is akad de nemtudom milyen állapotban van
Az váz/ motorkodod nézdmeg mivel kezdödik ird ide vagy itt megnézheted http://www.pure-2-stroke-spiri...
Nem tudtam ilyet beszerezni sajnos anyagi okaim azt sem engedik hogy külön "városi" és gyakorló motorom legyen, így hát marad ez a nem túl jó lehetőség... De nem kell nagy dolgokra gondolni, nem fogom direkte szétszadulni a gépet, csak amennyi belefér. Tudjátok nekem csak ez van, és nem szeretek buszozni! Tehát csak óvatosan szoktam. A frecciával ami volt előtte azzal is csak lájtosan nyomatam, direkt azért hogy haza is érjek vele.
Deha többet akarsz megtudni,akkor itt kérdezz
Egy ilyen motort kár elbaszni foghterkedésre...Vegyél egy 88as cbr 600f-et vagy vfr750 et leáttételezed nos kész...
Hú én azt nem tudom! Hol lehet azt megnézni? Nekem a 80as évek beli változat van, de szinte gyári! Az az igazság hogy fighter motor lesz belőle tegnap alakítgattam és ahogy néztem ez a deltabox váz nem is olyan szar, tehát lehet egy koptató is felmenne rá hátra amin tudnék álldogállni. Szerintetek mi kell még ahhoz hogy ne haljon meg? Az olajat mindig túltöltöm hogy egykeréknél is kapjon kenést, és a kipufogóba is próbálok valami tömítést szerkeszteni mert nyitott dobbal vettem... Csoda hogy eddig nem sült be, mert ugye 2üteműeknél kell fojtás ami nem engedi ki az összes kipufogógázt, mert a visszaáramló gáz ugye segít lemenni a dugattyúknak. Az a másik hogy jobban is menne fojtással.
Hali.Én 10w40 2T motult használok.Amugy melyik sor 2?felülcsöves (3MA)vagy alulcsöves(1KT-2MA)
Sziasztok! Nemrégiben vettem egy sor2es 250es TZRt, és a kuplungkiemelő csapágya zörög. Ha behúzom a kuplungot ez a hang megszűnik, tehát több mint valószínű hogya csapágy a baj! Le kell engednem a hajtómű olajat(ami a váltót, kuplungot keni) hogy kicserélhessem, de nem tudom milyen olajat vegyek. Ebben tudnátok segíteni? Hány W hányas kell bele?
De a lábam legalább nem kopik.Azt amugysem lehet venni.
Végülis tökjó mert +hibalehetöség+akku sürü vásárlása ...stb..
Én fontosnak tartom!