csak át kell kötni egy kábelt,és már 60LE
Ott van a 800-as hozzászolás környékén, nézd meg.
AZ a lényeg hogy nagyon tép a motor!
180as óra van benne azt kiakasztja, ezért lemértük egy 636os haverral hogy mi is a vége és szorosan jött mellettem 200nál integetett hogy 2kiló, és utána még gyorsult lehetett érezni, és azt mondta 209nél nem gyorsultam tovább. Ez 6osba 11-11.500nál volt tehát még ha lejtőnek ki is viszi a 12.000-s fordulatot akkor is csak 210et megy max. De nagyon hamar fent van 200on, az tettszik benne, hogy beváltom 6osba és kb 90től olyan nyomaték van hogy visszaváltás nélkül felmegy 180ig simán aztán lassabb feljebb. Amúgy ennek a blokkja most lett rendberakva szerelőnél és láttam is mit csinált!
Érezhetően van kompresszió és nagyon tettszik! Éljen a TZR 250!
A 250es V2es NSRt odahagytam vele lazán, mondjuk annak akivel mentem 190 a végsebessége, de hát ha megnézzük a 4ütemű 400asokat is oda lehet verni a DZSAMAHÁNKKAL sőt az SV 650S-t is. És 160ig meg lehet fogni a 600as sportgépeket is valamilyen szinten, de utána elmennek mint a szar...
Gyorsultam a 636al, az elején elugrottam de aztán kb 150 körül már erősen jött aztán utolért, majd már csak a hátát láttam ahogy 240el tolja előttem a 8ason...
Habár ha jól rendben van akkor mértis ne...
Az árban sztem megtudunk eggyezni...Akinek van eladó, vagy tud eladót azt kérem, hoigy írjon mert nagyon-nagyon kellene.....MSN:delet14@freemail.hu vagy várom a fórumon a válaszokat...
Köszönettel:Ricsi