Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és nem is vészes az ára..
néztem lnis valakinek jó vétel lesz lehet,habár biztos kentéka pofáját pályán,fordított váltó,másik lábtartókonzol
Na ez 1jó motor +ritka is http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Persze ha 1-ben lenne akkoris max 350eFt ér (gondolom ő 5-600eFt kérne)na de mind1 sokáig fogja nézegetni
már 2 hónapja beszélek vele,ez nagyon beverte a fejét..felhivott hogy eladó,utána keresem egy hétig,nem elado mégse.kérdezem mennyi,mondja 300e,pofánröhögöm,leteszem.endurot akar helyette és nagyon sokat gondol..
Nem TZR de 250es(és ebböl sincs sok már...)) de kicsit beüthette a buksiját http://www.expressz.hu/auto/mo...
elküldtem ujra sürgősként,üdv
Nem kaptam meg vagy fogalmam sincs, bocs . A csomag még nem jött meg . Mennyit kérnél a gyújtásért?
Nem kaptam meg. Na írd meg a címed meg egy árat. Csá
én irtam neked mailt,de nem volt reakció
Hát ja. Lehet lenne rá vevő
Emilben kérdezd meg megvan-e már a szerencsés meg hogy mennyiért veszi meg...
ez nem olyan projekt hogy leveszed a polcról oszt rádobod:D
nálam is csak elméleti szinten van ott meg is ragadt,mert nemakartam leásni magam bele.
mondjuk ha valaki megvenné a gyári elektronikám..
PLEASE! Már mióta keresek olyat ami jó lenne a mociba... Vagy top secret?
jót
olyat ami nem bassza el az előgyujtásomat 11500nál... mert attól kivan a hímtagom
azért,miszter Gáspár,mert nem éri meg a dolog,eztmán beszéltük is:D az egy dolog hogy a tiedre már más kell,ott a mechanikai háttér pöppet más
Milyen gyújtást kapott volna?
méénem?
úgyvolt hogy fejlesztve lesza tzr és kap másik gyujtást akkor eltudtam volna neked adni az enyém de ugynézki mégsem folyunk ennyire bele
Üdv. Angolból egy kicsit töki vagyok, szóval gondolom azt akarod mondani, hogy nem egészen jó az 1kt gyújtás bele. A görbéket azért nagyjából értettem meg a power állását a fordszám függvényében
Az elektronika full le van amortizálva, szóval semmit nem csinál. Majd a címemre küldd már el a címedet, a csomag még nem jött meg. Csak a vérzésem... Hogy már 1 hónapja nem ültem motoron...
szasz,nem írtál vissza emailre,pedig fontos volt a kérdés.
a powered tesztel ha ráadod a gyujtást?üdv
Az én 125ösömnek másképp néz ki a csatik kiosztása. Bizts, hogy átköthető, de lehet nem véletlen csinálták nem egyformára, a fene tudja...
Nekem egy 4es csatin megy a DC motor, és a potméter kés sarka, és egy 5. szingli kábelen a potméter középső lába. A powervezérlő ezen kívül kap még egy szingli kábelen egy gyúlytásjelet a CDIből, és egy kéteres kábelen tápot, ha rajta van a gyúlytás.
A tápkábel az ugyanilyen, a többit lehet át kell kötögetni.
Ok, köszi. Szétszedtem, az enyém potis... A gyújtásról küldtek pár képet Remélem megoldható...
Csá Chevy! Hozták a pénzt, kösz az üzletet
Szerintem jó lehet, ha ugyanaz a szervó, max kicsit megváltozik a nyomatékgörbéje, ha nem egyforma.
De vigyázz, mert a Yamaha gyárott kompakt szervókat is, bár szt hiszem azokat késöbbi modellekbe szerelték csak. Azokban nem egy potméter jelzi vissza közvetlenül a szelep állsását, hanem magában a szervóban van az egész szabályozás, és csak egy PWM jelet kap a szervó, aminek a kitöltési tényezője határozza meg, hogy hova kell neki beállni.
Ezekből a szervókból csak 2 vezeték lóg ki: a 2es csatin kapja a tápot, az 1esen a PWM-et