Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké
Tüzetese4bben átnézem.
De én úgy emlékszem, hogy a műszaki vizsgán is kereset valamit a szaki de nem találta. Majd legyintett egyet.
Ma gurulunk egyet. S átvizsgálom. Az enyémen az első villán van egy matrica. De abból csak annyi derül ki hogy 1995 májusában lett forgalomba helyezve nev-york államban.
Köszönöm, erre nem is gondoltam ... Sikerült végre egy aksi fedő oldal deknit szereznem, azt szeretném a forgalmiban szereplő " lila - bíbor " színre fényeztetni, ami elég érdekes bikolor szín , de semmi esetre sem lila és bíbor ... Mindenkinek szép napot kívánok !
Biztos az amerikai kivitel miatt van. Markakereskedesben alvazszam alapjan megmondjak neked sztem.
Szia Tormy , nekem a kormány nyakon az alváz szám van beütve, ami elég gyárinak tűnik ... Utólagos vázcserénél nem az eredeti alváz számot ütik be, hanem a közlekedési hatóságtól új alváz számot kap ...Ezt a motort hazánkban helyezték először forgalomba , második tulajdonos vagyok, eredet vizsgán szerintem gond lett volna, ha átütik a számokat . Külföldi fórumokat olvasva találkoztam hasonló problémával, a tulajok ott sem találták az adat táblát minden esetben . Mivel fórum társunk sem találta , az ő motorja is " amerikai " , lehet, ezeknél máshol van a win kód ??? Ha Zsoccának sincs ott, elég érdekes ... Úgy emlékszem, az ő gépénél sem merült fel a vázcsere ...
Üdvözlet. Van valakinek egy XV 500 gyujtasdoboz elado?
Az a tábla a kormány nyakon van, ha neked nincs rajta semmi, akkor vázcserés lehetett.
Ha jól emlékszem az ülés alatt valamelyik vázcsövön van egy matrica is, talán azon van a festék kód (ami semmit sem jelent, úgyis más színe van már, vidd el a motort egy festékkeverő műhelyhez).
Sziasztok, Fabesz útmutatása ellenére sem találom továbbra sem az adat táblát, Zsocca ha neked megvan, légyszives tudasd velem, nekem is amerikai kiadású a motorom . Esélyes, hogy ezeken nincs is ??? Festék kód miatt keresem , különben nem hiányozna ...
Köszönöm !
Leirom hogy jartam, hatha masnak is segit.
Idonkent az egyik karbibol folyt a benzin. A tuszelep gumigyuruje eloregedett es ateresztett. A szovattyu is tobbet kerregett a kelletenel mert elment a gyuru mellett a nyomas. Szoval kapott a hatso henger ilyenkor rendesen a benzinbol ami miatt aztan kihagyott, nehezen indult. Inditaskor Egyengerezett egy darabig majd lassan csatlakozott az elso hengerhez es utana szepen jart.
Szerelo kicserelte, kitakaritotta es kozolte - legnagyobb joindulattal - hogy az alapjarati kevereket is beallitotta gyari 2,5 fordulatra mert el volt allitva. Pedig szepen be volt allitva.
Nekem egyik 1100 es sem szerette a gyari erteket, igy kezdhettem elolrol a 7vegen uveggyertyaval beallitani. Gyari erteken mindig sokat kaptak a hengerek es csunyan be is kormoltak a gyertyat, szinten kihagyott a henger. Karbi szinkront is megcsinaltam egyuttal, mostmar svajci ora. Olyan Viragosan
Szia, lefotoztam.
Szia Fabesz, légyszives tegyél fel egy fotót, pontosan hol található , én a kormánynyakon csak az alvázszámot találtam meg ... Köszönöm !
Eladó lett kis Virago "utánzatom" :) úgy voltam vele, hogy megszeretem majd a choppert, de nem az én stílusom :) nagyon kezes, stb :)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/keeway/keeway_supershadow_250-11862642
A kormanynyakon az a tabla nem az?
Sziasztok! szeretném előrébb tenni a lábtartókat kompletten az 1100-ason. Érdekelne bármilyen megoldás. Hátha valaki meg visszatenné a gyárit, mert nekem túl hosszú a lábam hozzá :).
Enyémen sem találom
Sziasztok, nagy xv adat tábláját ( VIN code ) hol találom ? Köszönöm !
https://www.motorosboltroadrid...
A 2 membrán között van egy műanyag betét , azon van egy pici furat ami szerintem el van dugulva , azon agyalok hogy a vákuum ez miatt nem szűnik meg és folyamatosan nyitva marad a membrán
Szia! Milyen alkatrész lett beépítve? Utángyártott?
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni. Xv 250 típusú motorról van szó. Folyik a benzincsap , minden állásban ...3 állás van rajta egy tartalék, egy primer ami ugye közvetlen átfolyást jelent és egy ON állás amin csak vákuum létrejötte után volna szabad folynia a benzinnek , nos most álló helyzetben is folyik ,rendeltem hozzá felújító készletet és ki is cseréltem az előírásoknak megfelelően és mégis folyik. Ha leveszem a csapot és szájjal megszívom a vákuum csövet akkor kinyit és lassan vissza is zár , de ha benzint kap egy idő után megint nem zár... lehetséges hogy valami levegő furat lenne eldugulva? Mi lehet a gond?Megköszönném a hozzáértő segítséget!
Helló Tuco !
Nem töltöm teljesen tele ,hagyok helyet a tágulásnak . Elég jól zár az olajos ?
Szia Mócsing ! Azért ilyen időben vigyázni kell a kólás flakonnal .... Elmostam egy üres motor olajos flakont és előléptettem benzinesnek . Betölteni is jobb mert van egy kihúzható pöcse ,akár egy benzincső és azzal "befolyásolom " a motort,hogy kocogjon el a legközelebbi kútig. Mellesleg abban tágulhat és összemehet a benzin az időjárás függvényében mert kúpos a teteje és hagyok neki helyet ,és jó erős anyaga van.
Nekem akkor kezdődött hasonló probléma ,mikor teljesen leürült a tank és a leülepedett koszt belevitte elektromos csapba . Azóta van a nyeregtáskában egy 10 dekás teszkó gazdaságos kalapács , amivel megütögetem a csapot és akkor átvált . Ezenkívül szintén a nyeregtáskában két félliteres kólás flakon benzin .
Igazan nincs mit, szivesen :-)
Korabban nekem is tobbszor fellazult, a felso hidat leszorito, finom menetes anya ( legfelso amit a kormany alatt latsz) aztan tettem ala Loctite menetrogzitot (oldhatot) azota jo :-)
Nagyon köszönöm a segítségedet.
De szerencsére úgy néz ki, hogy felesleges volt a pánik. Mivel kiderült, hogy csak fel volt lazulva a csavar. Jól meghúztam, s tesztelés céljából keresztül gurultam a Mátrán. Nagyon úgy néz ki, hogy tényleg csak fellazulás okozta a koppanást.
Minden esetre köszönöm, hogy szakítottál időt, a válasz begépelésére.
Minden jót! És jó motorozásokat!