Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Zsoccca,
Csereltem en is de mar regen. A regi csapagy kiutesehez csinaltam egy celszerszamot, hogy a gyuru konnyebben kijojjon a vaz nyakbol. Nehez a hosszu nyakban hozzaferni a kulso gyuruhoz.
Csapagyat neten rendeltem, kupgorgoset. Nekem fekezeskor kattant a kormanycsapagy. Illetve be volt ragodva, az egyenesbol elforditaskor nehezebbe valt az elforditas.
Remelem tudtam segiteni.
Szia Brumi
Ezúton is szeretném neked megköszönni az alkatrész beszerzést. Leköteleztél. Hálám örökké üldözni fog. S remélem hamarosan ezt személyesen is eltudom mondani. Hátha össze futunk valahol, és beszélgethetünk egy nagyot. Még ha közben néha vitázunk is. Mi akkor is motoros bahátok vagyunk. Bár velem már nem hiszem fogy fogsz tudni vitatkozni mivel én már felül emelkedtem a politikán. S képzeld vissza néztem és akkor láttam csak hogy az egész egy nagy kaki. addig az egész nem ér egy szót sem, amíg meg nem születik az első becsületes politikus. No az pedig nagy valószínűséggel nem ebben az évezredben lesz.
Addig is minden jót kívánok! S pár régi fotó. Emlék felelevenítésre.
Szia Fabesz
A tapasztalataidra lenne szükségem.
Kormány csapágy csere ügyben. Mivel úgy érzem, hogy gond lehet vele. Mivel behúzott első fék mellet rángatva a kormányt, néha mintha roppanna.
Tehát kérdésem az lenne, hogy milyen csapágy és egyéb dolog kell oda. S kell-e hozzá speciális szerszám?
Segítségedet előre is köszönöm.
Ha bárkinek ötlete, és infója van a témával kapcsolatban, bátran szóljon hozzá. Mindenkitől örömmel fogadom a hasznos tanácsokat.
Mindekinek klasz motoros szezont kívanok! !
Üdv! Akkor van gond ha a tankban lévő búvárcső elporlott, mert akkor nincs különbség a két állás között , ha kattan ha nem .
Hali!
Én is most vettem meg álmaim motorját és az első utam a Balatonra vezetett. Ismertem az üzemanyag problémáját de nyugodt voltam 200Km-nél mer majd átkapcsolok tartalékra. Hát nem jött össze úgy, hogy Kecskemét előtt 3km-rel sikerült lefulladnom. Köszönöm a jó tanácsot az átváltáskor jelentkező kattanást én is meghallgatom.
Üdv a Fórumozóknak. Segítséget szeretnék kérni. Egy VT750-t cseréltem egy XV500-ra, amiről nem sejtettem, hogy nagyon korlátozott darabszám készült belőle. Nem tudom beazonosítani a gyártási évét. Első forgalomba helyezés Ausztriában, 98-ban volt. Au országba 16-ba hozták be. 13ekm van benne. Mennyire kell aggódnom, vagy kell-e egyáltalán az alkatrész ellátás miatt.
igen
S van aki már más motoral rója az utakat. Van aki más égtájon. S van olyan paripa is a fotók között amelyik már egy másik társunké. De remélem azért még összetartozunk. Hisz egy a hobbink, s szenvedéjünk.
Szia Zsoccca!
2011. a Talik kezdete szép volt,jóvolt,a jelenlegi motorosak közül többen is ott voltak.
Szia. Mennyit ? Nekem 130 a max. Ekkor rángatni kezd. Átteszem tartalékra és irány a kút. Kb. 10 liter körül szokott belemenni- 1991-es 535-ös.
Üdv! Ha átkapcsolod tartalékra , hallanod kell egy kattanást. Ha nem kattan semmi, akkor nem vált át a csap.
Sziasztok,

tavasszal vettem egy 535-ös Viragot (2002-est). A legutolsó tankolás óta 239 km-et mentem, a benzinjelző gomb az ON oldalon állt. Tegnap indultam a 2 km-re lévő kút felé, félúton a motor rángatni kezdett, gyorsan átállítottam RES állásra, de ez már nem számított, a motor az út közepén szépen leállt. Újraindítani nem tudtam. Végül az út menti bokorba rollereztem, majd kólás flakonban vitt benzin elég volt a továbbmotorozáshoz.

Kérdésem, h miért nem ment és/vagy indult a motor a tartalék benzinnel?

Segítségeteket köszönöm!
Mónika
A régi telefonomon találtam ezeket a fotókat.
Valaki felismeri magát?
Melyik évben is volt? Annyit tudok, hogy a Dunakanyarban készült.
Igen ott voltam, vittem Robinak a komplett kipufogóját az Ebay-ról.
Az csak olyan színlelt lelakatolás volt. Robinnal találkoztam és mondta, hogy a környéken leszel. Mi éppen Bükkszéken pancsolhattunk amikor arra jártál!
Innen a Virágós fórumról, Katanáék és mi ott voltunk.
Napközben motorozott a csapat. Azért nem találhattá ott senkit. Pedig jó letvolna személyesen találkozni veled is.
Esetleg telefonon ránk csöröghetél volna
Én ott voltam Salgóbányán, nem volt egy árva Virágós se még a kapu is le volt lakatolva!!!
Emailt megkaptam rajta vagyok az ügyön.
Szeptember közepén még simán lehet tök jó idő! Jó lett volna megint szelíden(esetleg) összejönni, de szeptemberben már inkább egy meleg vizes strand! Holnap meg is beszélem az érintettel.
Sziasztok Virágós fórumozók!

Már elég régen nem találkoztunk személyesen.
Régebben, jó volt elbeszélgetni élőben is. Mostanában meg nagyrészt, csak itt virtuálisan találkozunk.
Katanával arra gondoltunk, hogy jó lenne összehozni a csapatott, a barcsi találkozó mintájára.
Tehát mit szólna a társaság a Karcagi Motoros találkozóhoz.

https://www.facebook.com/motor...

Beával, Fabeszel, már voltunk itt. S meglehetősen pozitív volt a véleményünk.
Itt egy meleg vizű fürdő területén van a rendezvény. Családdal is jól érezheti magát az ember, fia, lánya.
Napközben jókat lehet beszélgetni akár meleg vízben ülve is. De a programokon is részt lehet venni.

Jó lenne újra személyesen is találkozni a régi fórumozókkal. De az újakat is jó lenne megismerni. Az sem számít, hogy már esetleg nincs motorja. Vagy nem is volt, csak fórumozik velünk. Netán csak olvasgatja.

Mi a véleményetek? Érdekel valakit?
Sziasztok
Van valakinek pontos infója, hogy milyen számú szimering van az 1100-as kilométeróraspirál meghajtó részénél.

Előfordulhat, hogy majd azt is cserélnem kell majd.
Szia Brumi
Ment az email. Remélem jól címeztem meg! S meg is kapod.
Előre is köszönöm a segítséget.
Köszi a segítséget.
Viszont egyenlőre nem tudom beazonosítani a saját motoromat. Mivel az enyém 94es gyártási év, és Nev-york államban lett 95 ben forgalomba helyezve. S a forgalmiban sem találok hasonló alváz vagy motor számokat.

https://www.cmsnl.com/yamaha-x...
Köszi.
De közben kiderült, hogy nagy valószínűséggel, új km spirálra lesz szükség. Mivel a meghajtórésznél közvetlenül tört el. S így nem tudják le másolni a két végét.
Plusz, sajnos egy darab benne is maradt a meghajtóban. Egyenlőre nem is tudom kipiszkálni. Ma viszem szerelőhöz a meghajtót. Hátha ő jóval ügyesebb.
Tehát ma derül ki hogy csak spirál kell új, vagy meghajtó is.
Én az elsőnél hosszabbíttattam a gáz és kuplung bowdeneimet, már kétszer is. Kb 5000 Ft-ra számíts, és 2-3 napra. Tudom ajánlani, viszont vigyázz, mert tavaly már elköltöztek a reno udvarból, hívd fel őket először.
cmsnl com