Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Közben egy régi kommentben megvan a válasz:
Küllős kerékre tömlős kell .
Logikus :-)
Sziasztok !
1100-as Viragohoz tömlős, vagy tömlő nélküli gumi kell ?
Most rendelnék éppen.
Ilyen volt, igen.
Ilyen xs-ed van, vagy meg OHC?
A porlaszto belepö oldalan a fuvokak es a levegö jaratok is biztos hogy tisztàk? Ha itt nem tud bejutni a levegö, akkor az alapjarati es atmeneti rendszere nem müködik porlasztonak. Es csak akkor akkor fog üzemanyagot porlasztani, mikor a föcsatornaban a nyomaskülönbseg megemeli a tolattyut es vegre a föfüvokan keresztül megindul benzin es letrejön a keverek.
Persze mindez csak akkor igaz, ha a szelepek rendesen zarnak, es van rendes kompresszio a hengerben.
Hát ha dörzsárakat nem is használok, de jómagam is igyekszem a karbit gondosan tisztítani, "ultrahangos" tisztítót is összehoztam-rezgő- kép egy XS példa:
Ezt gondoltam én is "sokat kap" de akkor benzin bespriccelésre - amit fecskendővel benyomok a gyertyalyukba, utána vissza a gyertya, indítózás és a hátsó hengerről le a pipa, és jól pörög az 1henger, míg tart a benzinspricc, aztán leáll. Virago 400 1990. A tűszelep zár, fújással ellenőrizve, az úszó a köralakú jelhez tökéletesen passzolva zár! A fúvókákon nem látszik gyilkolás. A CDI tranyó, az az tranzisztora az amire utaltam, ha zárlatos/hibás a trafó- itt a forumban olvastam - agyonvágta a tranzisztort a CDI-ben, és ő megcserélte így a másikat is agyonvágta a cserével,, vehetett új elektronikát. Nálam A magasabb fordulatra úgy megindul (amikor belép az 1 henger), hogy leránt szinte a motorról! Ezért arra gondoltam, hogy a karbi alap és közép fordulati fúvókák, csatornák vannak eldugulva, de a tisztítás után csak kicsit javult, de alapon nem jár az 1 henger, és erőtlenül indul, csak a kuplungcsúsztatással megemelt fordulatra jön az erő, és akkor rendesen elindul. A test kontaktot még ellenőrzöm, szelep a hétvégén - Köszönet az eddigieket :)
A gyertyakep szerint sokat kap-> rossz benzinszint, nem zar a tüszelep, vagy fel van barmolva a alapjarati fuvoka, vagy mindegyik.
Hogy tudsz befecskendezni a gyertyanyilason, hogy legyen kompresszio-szikra, es dolgozzon rendesen?
https://www.sportmotor.hu/albu...
Ez a peldam porlaszto takaritasra...
Amugy mi pontos tipus, evjarat!?
Masreszröl szerintem egy rendesen szikronozott motoron ezek a beavatkozasok nem lennenek szüksegesek. Sokszor leirtam, de nem elegszer. A szinkron a korona egy rendesen elvegzett karbantartasra. A "tekergete" valoban 10 perc, ezt egy több oras müvelet elözi meg abban az esetben, ha motor koros, ismeretlen, elhanyagolt, sokat àllt...
Ezert kell szelephezagot ellenörizni/ àllitani, kompressziot- vegnyomast merni, karburatort tisztitani, beallitani. Ha kritikus, akkor a gyujtas aramköret is rendezni. Ez utan jöhet a szinkron, aminel esetleg probat teszünk picit korrigalni, ha az egyik henger koppttabb. De a verestorku motorra kar radugni a müszert. Az csak bohockodas.
A CDI dolgot nem nagyon ertettem. Egy trafot a nagy gyertyahezag, vagy gyetya nelküli jaratas tud kinyirni. A trafo felcserelest mindig erdemes megejteni ilyen bujkalo hibanal. Es fontos, hogy rendesen testelve legyen. Esetenkent a vazra felcsavarozasnal ocidalodik, igy nem fog ugrani a gyujtoszikra...
A gyertya nedves, kormos - ennek ellenére a tisztítás után sem indul, sem alapjáraton nem dolgozik - bespricc a gyertyanyíláson és akkor indul és viszi az 1 henger.
1. nem volt 2. gyújtótrafó jól működik (pipa nélkül is próbáltam u. az) nem cseréltem fel, mert itt olvastam, ha esetleg a CDI -t tranyót levágja, akkor a másikat ne tegye. 3. A karbit teljesen szétszedtem, pucoltam műanyag szállal át"keféltem" levegővel kifújtam, gumitömítéseket ellenőriztem, úszóbeállítás jó, membránok jók. 4. nem dugtam rá még (előző tulaj esküszik, hogy 2hónapja volt). 4. szelephez még nem nyúltam. Köszönöm, akkor az elmaradottakat pótolom :)
Sziasztok!
Pénteken megjárattam a Kicsikét.
Egyelőre semmi gond nem volt vele,.... meg velem sem! Ugyan egy kicsit "bizonytalan" voltam, de gyorsan elmúlt!
Még a párommal kell mennem egy pár kőrt, - mert utassal azért más motorozni - hogy a Pünkösdi guruláson ott legyek/legyünk.
Mármint, ha terveztek valamit. Csak olyan legyen az idő......
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/xv_1100/yamaha_xv_1100_virago-17005480

Erre gondolsz?

Igen ide is betettem, hátha valaki a nagy virágóra vágyik! Ezt nyugodt lekiismerettel tudom ajánlani mindenkinek. S nem csak azért mert az enyém.
Igaz hogy, nincs kiglancolva, picosítva, de nagyon jó álapotban van. Mindíg idejében cserélgettem a jóminőségű olajat, sót fojamatosan kapta a Metabondot is.
S az egyébb karbantartások is évente meg lettek ejtve.
Nem utolsó sorban abban a korban van, hogy már emelkedik az ára.
Szia Motoni
Naná, hogy a virgáccsal megyek.
Az igazi motorozás élményét csak is a chopper adja. Lábbal előre cirkálni, egy sima úton az ám az igazi. Csak hát sima legyen az, az, út.
Viszont nálunk, mind tudjuk a sima útfelület a legritkább. Ezért vagyok kénytelen váltani a Tehenkére. Mivel hogy mi a párommal együtt motorozunk, s utóbbi időben sokat panaszkodott a Virágó telóira.
De számomra, továbbra is a Virágó az ideális motor. Csak hát luxus lenne két mocit is fenntartani, úgy hogy sajnos még az éves olajcsere periódust sem tudjuk lemotorozni. Évente úgy cserélgetem az olajakat, szűrőket, hogy még hatezer km-eket sem tudunk menni.

Majd idejében szóljatok telefonon is, hogy mikor készültök erre felé. Ne hogy melót vállalja arra a hétvégére is. Mostanában ide a netre is ritkán tudok felnézni.
Köszi az infókat, a Tatabányai lenne nekem a legközelebb, utánajárok.
Zsoccca,

azért kérdeztem, mert raktál be linket a motorodról, hogy hirdeted.
http://www.szalvanogumiszerviz.hu/
A ketezred evekben ide jartunk. A srac a gumit is jo aron adta es mivel motorozott, lelkiismetetesen is dolgozott. Igaz 12-13 eve volt.
Én is exedra max gumikat vettem, ugyanez volt előtte is, 7 szezont és 24 000 Km-t bírt. Az első még el sem kopott, csak már repedezett volt.
Vízen párszor megcsúszott, de amúgy nagyon elégedett vagyok vele.
Taylorguminál (Bp. Méta u.) vettem a hátsót, a szerelőjük profi és precíz, viszont 4400 Ft a szerelés (kiszerelt kereket vittem).
Az elsőt a Strauszguminál vettem, szerelni viszont nem volt időpontjuk. Az előzőt itt szerelték 1 400 Ft-ért, de itt volt anno az a fakezű is aki műanyag rátét nélkül befogva, szétbarmolta a felnimet. Azóta minden gumiszerelést végig figyelek közelről (ha el nem zavarnak).
Anti nekem itt Pilisvörösvári motor szerelő csinálta a vizsgát is ö intézte teljesen korrekten és gyorsan.
Ha valamelyikőtök tud budapest környékén, vagy komárom- megyében jó motorkerékpár gumi szerelő műhelyt, megköszönném, ha szólna, muszáj lesz cserélnem.
Szép estét..........vagy Jó éjt !
Veszteség vagy végnyomàs mérés volt a hengerekben?
Felcserelted esetleg a gyujtotrafokat, hogy akkor is ugyan az a henger lustalkodik?
Milyen melysegü volt a porlasztok tisztitasa?
A szinkront radugtad mar?
Szelephezagok ellenörizve lettek?
Mikor nem dolgozik rendesen, nedves a gyertya vagy szaraz? Milyen a gyertyakep?
Üdv a csapatban !
Ha van kedved/alkalmad, csatlakozz valamelyik hétvégi guruláshoz, örülünk minden márkatárs részvételének.
Sziasztok, gondoltam mondok egy hello-t mert végre üzemképes a gépem (XV 500 L ) - illetve elég sokat olvastam a fórumot és sokat is okultam Viragoilag - köszönet érte :). Az első kaland a Győrből való hazaút volt mikor megvettem a gépet - először vigyorogtam aztán nem, mert 65 nél az Istennek nem akart gyorsabban menni, Mire hazaértem már volt nagy durrogás is - nem az a menő kis piff- puff gázelvételkor amit szeretünk, hanem az a búúú - csat bumm amit nem. Szóval elvittem kitisztítani a karbit, kicseréltem a gyertyákat, meg kiiktattam a műanyag krómbuborék alatt lévő vákum izélő rendszert (mint kiderült nem működött és a többlet levegő miatt durrogott) és most már majdnem hasít - van még egy kis rángatás - szerintem az alapjárati levegő sok picit valamelyik hengernél - de ettől még szerethető - azért holnap elviszem beállítatni a karbit, mert mint mondják rend a lelke a káosznak - vagy valami ilyesmi - szóval eddig ez a Virago sztorym - Legjobbakat mindenkinek a fórumon !
Szia, Miklós !
Jól emlékszem te szerelted fel ?