Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello Anti és Gyula . Szerintetek lesz rá esély egy nagyobb gurulást össze hozni . Én szombaton és vasárnap vagyok , hétfőn már utazók vissza .
a második robogóra való CDI gyújtáshoz, ennek a primer ellenállás 0,5 ohm a motorodhoz való meg 3-4 ohm körül , de van gyári is kb 60000 a kettő gyertyakábellel pipával
Köszi,de nincs a trafónak valami ellenállás értéke amit figyelembe kell venni? Nehogy "megcsinálja" nekem a gyújtásvezérlőt mert túl erős, vagy mi ? Mondom tudatlan vagyok ez ügyben.
Hello!
Amper vadászat nekem sem az eröségem, de a primer oldal ugye 12 Volt-os. A szekunder oldala a trafonak sem térhet el nagyon a hagyományos esetekben, hiszen kb ugyanakkora feszültséget kell indukálni, hogy átugorjon a szikra a gyertyán. Ìgy nagyon nem lehet mellélöni egyikkel sem. Arra kell figyelni, hogy jó minöségü legyen, mert volt már olyan, hogy öreg motorra vettek utána gyártott trafót, és mielött rájöttek, hogy a trafó a szar, okozott némi pingvinezést, fejvakarást a dolog.

Lehet én inkább kikeresnék pár frissebb modelt ami lehetöleg 2 hengeres (lehet túra, enduro is), és bontobol vennék gyárit.
Üdv
István
Ezeket tudnám EBAY-ről beszerezni. Mivel két vezeték csatlakozik eredetileg a trafókhoz, gondolom csak a két kivezetéses változat a jó hozzá.
Kedves István! Köszönöm szépen a tanácsokat. Jó minőségű gyertyakábelt keresek éppen. Teljes motorgenerál után vagyok. Újak a jeladók, két gyújtásvezérlőm is van . A kábelkorbács is ki lett szerelve,szétbontva,átvizsgálva. Csatlakozásokat tisztítottam, ha kellett kicseréltem újra.Újra bandázsoztam . Egy szintén öreg trafót kaptam kölcsön, azzal úgy tűnik működik . Szívesebben vennék valami új trafókat, nem baj, ha átalakításra van szükség. Már nagyon unom , hogy hol elöl,hol hátul hagy ki, vagy nem is megy egy henger. Csak fogalmam sincs milyen elektromos paraméterekkel kell rendelkeznie a hozzá alkalmazható trafónak. A jármű villamosság nem erősségem.
https://www.ebay.de/itm/263290...
Aztán egy ilyen állítható csúcstávolságú teszterrel lehet ellenörizni, hogy milyen a trafo teljesítménye.
Hello!

https://www.partzilla.com/cata...

https://www.partzilla.com/prod...

Ezt a trafot csak ezen modellekbe szerelték.

Az ujabbakon nem menetes szárral van felcsavarozva, mint a tied, hanem furat can elöl, hátol a trafon:
https://st-bikes.de/public/cat...
Egy csavar és távtartó kérdése, ha stimmel furattáv, hogy más trafót csavarozzál fel.
DE!
Elöbb levenném a trafót, és kicserélném rajta a gyújtókábalet. Ezeken a régi trafokon ez ugyan olyan egyszerü mint egy simon volt. KI tudod tekerni a trafoból, meg a pipápól is. Megtakarítanám a kontakt felületeket a csatlakozóknál (pl 20% eset, és féktisztitó). A rögzitö csavartés a vázon a felfekvést is, hogy ott is legyen rendesen testelve. És persze egy jó gyújtógyertya. Gyújtókábelböl jó minöségüt kell venni, és stimmeljen az átmérö, hogy ne ázzon be, vagy nem feszüljön szét, ha kisebb, vagy vastagabb az átmérö.
http://youtu.be/f-o2mGZ3sIQ
Gondolom ez a jelenség, hogy az első hengernél, a video elején kimarad a szikra, erősen trafóhiba lehet.!?
T Fórumozók!
Tudnátok tippet adni az ügyben, hogy milyen új trafókkal lehetne helyettesíteni az öreg trafókat egy (1982-es) XV 750 SE Virago-n?
A segítséget köszönöm, Üdv mindenkinek!
OK, de figyelj arra is, hogy már vámot+Áfát is kell perkálni!
Köszönöm,de lehet,h veszek ilyen karbi felújìtò csomagokat...ha valahol találok,jò áron,jòfèlèt.ja meg olyant amire nem kell 1 hònapot várni.
Phu ez nem kis gond. Tudok valakit akinél vehető elfogadható áron (ha van ilyen típus nála), de csak diafragma (membrán) nem komplett a suber, ja és Nem Gyári!!
TT és TL jelölés van.
Gondolom TubeTyp és TubeLess.......
.....hogy a kialakításban különböznek-e, nem tudom. Sajnos a jövő héten annyi dolgom van a munkahelyemen, hogy nem tudom felrakatni, pedig a hét végére jó lett volna.
Hm...nekem úgy rèmlik, h ez a Dunlop K425 jò tömlős ès tömlő nèlküli felnikhez is. Mintha valahol azt olvastam volna,de most nem találok ilyen infòt.. Remèlem nem mondok(ìrok) hülyesèget! :)
Szia, Szaddi!
Én is ott rendeltem, bár volt egy kis malőr, tömlőset kértem, utólag telon kellett módosítanom, de elvileg jövő héten meglesz.
Újabb szerelős percek,újabb hibát találtam
R17 nél postával együtt vettem ennyiért Dunlop gumit! (és meglepődtem amikor megjött: Made in Japan)
OK! (igen, ezeket a járatokat füst befújásával szoktam ellenőrizni, most ez elmaradt, mert szenvedtem a gumicsatlakozó le/visszarakásával, és elfelejtődött) Nos, akkor újra szétszedés :( István, Segített ez a pár mondatod, összeszedem magam! Köszönöm
Szép! :) Az indexek talán amik nem rávalók-kicsit olyan jawa-s.

Beteszem ide ezt a képet, meg mellékelek hozzá egy pár modatot, hátha tudok újat mondani, és segít a probléma feltárásaban.

Ugyan nem a te motorod porlasztója van fentm de illusztrálni jól. Ez épen az alapjáratai és részterheléshez tartozó rész aktivitását mutatja. A légtorok fúvókáján bejutó levegö ragadja magával az alapjárati fúvókán keresztül a benzint és keveredve azzal az "5" -ös PILOT csavar kúpjánál fog a szívócsatornába jutni. Sokan ezt "levegö" csavarnak titulálják, pedig a keverék áramlik itt be. Ennek csavarnak a zárhoz képesti helyzetét szokták megadni, pl 1 3/4 fordulat. Az itt beáramló üzemanyag mennyisége határozza meg vagy befolyásolja, hogy a pillangó szelep alapjáraton mennyire lesz majd nyitva. Aztán itt jön még az érdekesség, hogy a pillangó éle alatt a "6"-osnál láthatók még apró furatok. Ez szintén ehhez a rendszerhez tartozik. Ezeket a furatokat a pillangó éle zárja vagy nyitja. A szinkronizálásnál igazából ezért kell összehangolni a pillangókat a többi porlasztóval, hogy ezeket egyformán nyissa-zárja. Azért alapjárat és picivel felette csináljuk a szinkronozálást. Mikor már megindul a föcsatornában az áramlás-keverékképzés már tök mindegy az a minimális szögeltérés a pillangóknál, de itt alsó fordulatszám harmadban nagyon is fontos. ìgy eltakaritásnál ezekre a pici furatokra kell igazán figyelni, hogy jól átjárhatók legyenek. Beszereléskor a kiindulási pont is az, hogy minegyik pillangó az elsö furat kb felét takarja ki és a pilot csavar gyári értékre van kitekerve. Aztán meleg motornál ezen korigálunk majd egy picit. A másik lényeges dolog, hogy a pillangó nyitottsága-zártsága, és a pilot csavar kupjának átengedö képessége határozza meg az eröforrás temperamentumát.
-Tulságosan zárt pillangó - túlságosan nyitott pilot csavar nehezen felpörgö -lusta motort okoz
-Túlságosan nyitott pillangó - túlságosan zárt pilot nehezen visszaesö fordulatot okoz. Hiszen hiányba csukjuk el a gázt, a pillangó éle allat még vígan jön az üzemanyag.
Ezért kell finom hangolással megtalálni a megfelelö arányt a pillangó nyitottság, és a pilot csavara helyzete között.

Szóval én ezt a részét, ezeket a járatokat nézném meg a porlaszton alaposan mégegyszer.

Üdv
István
Nem " küldök " ..........küllők.......
A teló mindent átír :-)
Szia, Tormy !
A régi kommentekből indultam ki, meg sem néztem este, hogy hova vannak a küldök beakasztva.
Írtam most egy mailt a webáruházak, hogy módosítsák a rendelést.
Köszi
Nehogy tömlőset rendelj!!!
Az XV 1100-nál a peremben vannak a küllők.
tubelesssssssssssssssssss
Bridgestone EMax 100/90-19 57H TL
Bridgestone EMAx 140/90-15 70H TL