Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak kozvetlen kuldes utan. Sajnos.
Úgy néztem, hogy ez a 41R elbírja a 4x21-et.
Belerakhatták volna akkor már ezt is! 😀
Igen, és még működik is. 🙂
Most látom, hogy lehet szerkeszteni az üzenetet.... 🙂
Jogos, ertem. Oke, a fontos, hogy megvan.
Telefonon beszéltem vele, nem indultam el a 160Km-es útra, ebben az időben.
Úgy-hogy nem alkudoztam.
Sikerult valamicsket alkudni?
Zsolt elküldte a relét. 🙂
Úgy döntöttem, ez az egyszerűbb út az index auto. kikapcsolására.
Még majd a "blinkert", és a fényszóró lekapcsolást índításkor fogom megcsinálni.
https://drive.google.com/file/...
Igen néztem, ügyesen megoldottad. Majd gyakorlom én is, bár nekem nem kell sok rajzot készítenem... 🙂
Próbálkozz a sokszögekkel meg az egyenes vonallal, ha villamos skiccet akar az ember összedobni műszaki rajz igényességét mellőzve, arra elégséges.
Időnként azt csinálom, hogy lementem az alkatrész képét, nyitok neki egy másik ugyanilyen rajzprogramot, ott átméretezem, körbevágom és beillesztem abba a rajzba, ahol a kapcsolást az egyenes vonalakkal megrajzolom. Mint a FET-nél tegnap.
Megpróbáltam rajzolni vele, háááááát.... az eredményt most nem publikálnám.... 😀 😀
Ez az.
Azt hittem, van tervező programod.
Itt a laptopon nekem ez van. De még nem rajzoltam vele.
A Win7 alap rajzolo programjaval, az MSPainttel :D
Mast nem is ismerek. De a celnak megfelel.
Köszi, van itt lent az Ady E. úton egy kis alkatrész bolt, haverok még az aktív szervízes koromból.
Leviszem a tipusokat, biztos tudnak adni valamit.
Melyik progival rajzolsz?
Nem csak a korabban emlitett IRFZ44 jo, termeszetesen. IRF540, IRLB8743, IRL3034... Az 540 kb. 250 Ft, 20 mOhm 10V-on, mar az is tok jo. A 3034 pl. 2 mOhm mar 2.5V-nal es 300A feletti aramot is elbir. Igaz, az mar 800 Ft tajan van.
Szia.
Köszi, teljesen jó. Ma nem volt időm, holnap elmegyek a FET-ért. Csak tranyóm van pill. itthon.
Kis zsugorcső a lábakra és az ellenállás köré, nagy zsugorcső az egészre. Kb. így, de nyilván nem ez az egyetlen módja.
Átnéztem, tanulom.... 🙂
Így van. Na, azt a piros-sárgát ha követed, az jön a HEAD biztosítékról (fényszóró), azt kell a MOSFET-tel megszakítani. Drain-re a forrás, Source-tól meg megy tovább a delej a villanykapcsolóig. A felhúzó feszültséget meg célszerű valamelyik szomszédos barnáról (signal) levenni.

A színkód mindenhol klappol, pl. a barna-fehér mindegyiken a villogó kiemente vagy a piros-fehér (későbbieken piros-fekete) a gyújtás.
Vannak különbségek.....
Na, azon akkor látod a start gombot, hogy hogy van megoldva.
Ez meg a legfrisebb rajz az európai modellekről, rajta van a két gyújtásjeladós és az egy jeladós verzió is. Ja, és a benzinpumpa vezérlő mindkét verziója dettó rajta van.
Köszönöm!
Nekem az 1989 US van meg.
Igen, most itt mióta beszélgetünk, sűrűn nézegettem....