Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt lehet a "trükk"
22 -vel.
Megnéztem ellenállás nélkül is, úgy sem ment. Csak úgy melegedett a 317. Eredetileg 200 ohmmal terveztem, de eléggé melegedett.
Arra gondolok, hogy az 50mA korlát miatt a fesz beesik a 6 fehér LED nyitója alá. Ez a fesz még megmoccantja a piros csomagot, de a fehérnek már kevés lehet.
Az 50mA korlátot a klasszik módon, 24 ohmos visszacsatolással lőtted be? Mi van, ha azt az ellenállást cseréled kisebbre, hogy emeld az áramot? A 390 ohm helyett meg mondjuk 270-et tenni? Az ~90mA-t enged.
Köszi..... igazad lehet...
Nem egyforma a fehér, és a piros "ellenállása"
Az áramkörben megvan a 50mA. Megnéztem a 390 nélkül is, de akkor sem megy. A 317 stabilan tartja az 50mA-t, a 390 nélkül viszont még határon belül, de melegszik. Hűtőbordát nem akarnék. Holnap megmérem (párhuzamosan kötve) csak a fehéren átfolyó áramot. Ott lehet a kutya elhantolva.
Csak arra tudok gondolni, hogy a fehér LED-es lámpának nagyobb az áramfelvétele (a piros tudtommal kevesebbet kér nyitófeszből és áramból is) és ha párhuzamban vannak, akkor az 50mA kevés mindenkinek. Sorosan meg a feszültségen osztoznának, de mindenkin átfolyik az 50mA.
Nem tudom, legalább 20 éve, hogy LM317 volt a kezemben. Ahol lehet, DC/DC-t használok, amióta gombokért kaphatók.
Szia Blackiex!
Nem kimondott motoros téma, de talán elfér itt a nagy forgalom mellett... 🙂
A véleményedre lennék kíváncsi.
24 V-os bringára csinálok világítást, "gyújtáson" ezek világítsanak.
390/2w ellenállás LM317 áramgenerátoros üzemmódban, fix 50mA. A két hátsó 6 LED-es párhuzamosan, a két első 6 LED-es is párhuzamosan. A két hátsó önállóan ragyogóan megy. A két első is önállóan szuper. Ha a kettőt (hátsó/első) párhuzamosan kötöm, az első nem megy. Ha a két hátsót, és a két elsőt egymáshoz képest sorba kötöm, működik.
Elvileg az egész áramkörben 50mA folyik. Így lesz bekötve, csak egyelőre nem értem, hogy párhuzamosan miért nem jó.
Mi a véleményed?
cmsnl.com
Király. Köszönöm. Hol nézted meg?
Megneztem, a 3LS fojtatlan (15.5kW) a 3LW modell a 12.5kW-os.
Kulonbozo vezermutengely van bennuk.
A forgalmival ne foglalkozz. A magyar NKH adatbazis egy kalap szamoca.
Az adattabla es a hengerek tovenel dombornyomott szam a mervado.
A kisebb teljesitmenyu varians valszeg adott orszagok piacaira keszult, fojtott balhe lesz.
Még olyan kérdésem lenne hogy az adattabla szerint 248 cm3. Viszont Ilyen választási lehetőség nincs sehol. Mindenhol 249- nek írják. A forgalmi szerint 15kW. Viszont 13 vagy 16 kW - os verziók szerepelnek mindenhol. Ezt tudja valaki hogy miért lehet? És mi rá a megoldás? Az évjárat 1994 05.ho.
Köszönöm! Azt tudni esetleg hogy olajszűrő 60 vagy 71 mm- és négy bele.
Ha szivacsbetetes, akkor tisztithato, ujraolajozhato.
Hiflo hf145 az olajszuro, 10W-40 vagy 20W-50 motorkerekparba valo olajat ker, 1.4 litert. A legtobb olajos webes boltban kapni, en a zsu.hu-rol veszem.
Sziasztok. Nemrég vettem egy 250 xv viragot. Segítsetek légyszi honnan tudnék beszerezni hozzá levegő szűrőt. Vagy lehet e tisztítani. Milyen olajat és olajszűrőt vegyek bele. Hol érdemes beszerezni?
Köszi...
Szétszedem a baloldali egységet, és oda bekötök mindent. Nem kell vezetékezni lentről semmit.
El fogja birni, persze. 4 x 27W-ot bir.
Igy egy DPDT meg ket dioda, jo otlet.
Valahogy így gondoltam el.
Gondolom a 41R elvisel 7 ampert. A "köszönés" csak pár másodperc. A "blinkerelés" sem tart hosszú ideig.
(soha ne legyen rá szükség senkinek)
Bal oldalra a HORN alá tennék egy dobozt, műanyag, vagy 1-es horganyzott belűlről megforrasztva, (ilyen dobozba csináltam annak idején tranyós gyújtást, fesz. szabályozót) abba tenném a billenőt.
Az is igaz!
Ahhoz meg egy relet be kellett volna szuszakolni abba a dobozba. Igy is van benne 2-3 darab.
Egyszerubb volt nekik egy sok polusu kapcsolot odatenni a kormanyra.
Köszi.....
A relére gondoltam, hogy bele tehették volna az elektronikát. 🙂
Akkor csak a kapcsolót kellene kitalálnom. ...... (Piszok lusta vagyok..) 😀 😀
A hazard kapcsolo csak az amcsi modelleken volt es csak az 1000/1100-eseken. Ahol a te vilagitas kapcsolod van, ott volt a helye. A jenki motorokon a villanyakpcsolo eleve hianyzik, a kisebbeken siman vakdugo volt.
Áááááááá.... nem biztos!
Csak egy kis eső kell, és napsütés, tiszta ég! 🙂
Ilyet sztem en mar csak tavasszal latok :)
Igen, de akkor még "belenyúlhatsz" kipróbáltam. Most megy a küldés....
Katt a szerkesztés....
Szekesztettem...
Küldöm...