Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebbol a szemszogbol teljesen jol latod, termeszetesen. Nyilvanvaloan torodest igenyel egy ilyen.
Az ember meg beteszi a merlegre az elvarasait (muszaki, kenyelmi, satobbi) es az valami tipussal/modellel balanszba kerul.
Igen, én hasonlót a teljesítménnyel kapcsolatban fogalmaztam meg, ha erősebbet akarsz, vegyél erősebbet.
Én - és már megbocsáss - egyelőre úgy látom, hogy az idősebb motorok tartása amúgy is inkább szereld magad hobbi, mint közlekedési eszköz, így ha az árát most egy pillanatra figyelmen kívül hagyom, akkor egy ilyen kit a hobbiálmok netovábbja. A feeling megmarad - csopper - de mégis egy üzembiztosabb motoron lehet a lemenő nap felé haladni.
Vagy rosszul gondolom?
(Tudom, van a mondanivalómban ellentmondás, de azért megkérdezem ezt.)

http://youtu.be/CD46FwjJD2s
Nincs EFI kit hozza. A generatora is eleg gyenge, nem tudom, hogy viselne a plusz cuccokat, a nagynyomasu pumpat, az ECU-t. No meg nullarol kellene programozni. Szoval csak "csinald magad" megoldas jatszik, pl Microsquirt.
Emelett plusz hatrany, hogy a szoban forgo tipus eleve elegge nyakatekert tervezesu, nem sok hely van extraknak.

Egyszerubb eladni a fenebe es venni egy, az igenyeknek megfelelot.
Közben szerkesztettem,
szóval injektorosra átalakítás?
Azert karbis es karbis kozt is van difi.
Pl. nekem most Vulcan 800-asom van.
Egy porlaszto eteti a ket hengert egy Y szivocsovon keresztul. Kb. a masik veglet.
Aha.
Hát, nem vittél közelebb a csopperekhez. A karbisokhoz semmiképpen.
:-)

Egy ilyesféle megoldás motorra?

https://atv-outdoors.com/how-t...
Egy pici tengelyirányú játéka lesz neki, mert a felfogatása offszet-bordás tartólemezzel van megoldva, ami szinte csak a leesés ellen véd :D
Molibdén-diszulfid tartalmú zsírral meg kell kenni és időnként ránézni, akkor nem lesz baja.
Elég egyedi szajré, bután van tervezve a blokk ehhez. A két henger között van egymás mellett két esőáramú porlasztó. Amin hasonló jellegű, könnyen adaptálható porlasztó van, az majd mind ugyanilyen vagy nagyon hasonló. Pl. Vmax, Royal Star.
Talán a Drag Star 650 karburátorai jelentenének "némi előrelépést", annál speciel cserélhető a tűszelep fészkestől, csak annak meg 28mm a torokátmérője az eredeti 34mm-rel szemben.

Ami időnként és egyeseknek sikerül, az az egy porlasztós átalakítás, de a kulcsrakész átalakító készlet nagyon drága ($600 plusz vám és szállítás), a többi meg teljesen alap - és jellemzően kínai klón - porlasztóval jön és azt a végfelhasználónak kell hozzáállítani a vashoz.
Nem lehet erre a motorra egy másik típusú, de ugyanilyen toroknyílású karbit felrakni, ami mondjuk könnyebben karbantartható?
Lánckerék kérdés:
250-esen az első lánckeréknek normális hogy van tengelyirányú játéka?

Épp áttétel csere közben vagyok, és az új meghajtó fogaskerék felrakásakor észrevettem hogy nem lehet fixen rögzíteni...
A bordástengelyen egy biztosító lemez tartja meg, de azzal együtt is tud táncolni kicsit.
Megnéztem a gyári(?) fogaskereket amit levettem, az is ilyen - azzal a különbséggel hogy az már picit ki is van verődve, tehát picit "forgásirányban" is enged...
(Az új szerencsére tökéletesen passzol a bordástengelyre, ami nincs kiverődve.)
Ugyanugy. Szar szemet egy dizajn, konnyu elbaszni, ugyhogy ovatosan kocogtasd ki.
Ez vajon ugyanúgy jön ki, mint a másik?
Igen, ez ott van a középső képen, ezt sem értettem.
Most olvasom XVZ1200-es tulajok foruman (ugyanez a bajuk nekik is), hogy ebben a tu hegye fem, a feszekben van egy beagyazott gumi, ami elrohad idovel.
Pont forditva az ujabbakhoz kepest.
Kösziiiiii, ez lesz az, örök hálám üldözzön érte 😍
Köszi a választ. Leginkább azt, hogy ez a tűszelep négyszögletes, ami benne van, és az alján nincs az a kis rugó, csak simán feltámaszkodik az úszóra. A javítószettek fotóin pedig henger alakúnak látszik, és a hosszát, átmérőjét sem látom, hogy cserekompatibilis lenne e.Azon is nyomorgok, hogy a kétféle javítószettből valyon melyik az, amelyikből minél több alkatrész lenne használható.
Ralestem a javitokeszletekre, de nem nagyon latom, hogy lenne barhol, barkinek 87-88-as.
Mi kulonbseget latsz a kepek alapjan?
A szelepfeszket ki kell kalapalni. Az ujat meg beutni, mashogy nem fog menni.
http://youtu.be/LOu8hrVIIqs;feature=share&si=EMSIkaIECMiOmarE6JChQQ
A javitokeszlet ugyeben azt tudom mondani, hogy ugyanaz a tuszelep mindegyikben. Hogy a tobbinel van-e varia, azt fejbol en sem tudom, meg kell neznem.
Szia Blackiex!
Elakadtam kicsit, szeretném kérni a segítséged. 87-es 535-ös az alany, nem zárnak a tűszelepek egyik karbiban sem. Cserélném, de egyik javítókészlet sem tűnik megfelelőnek, legalábbis a fotók alapján szemre. A mellékelt fotókra ránézve tudnál nekem segíteni, melyik készletet rendeljem? (89 előttieket nem találtam sehol). A másik kérdésem az lenne, hogy a tűszelep fészkét milyen technikával vegyem ki?
4 évet állt a motor indítás nélkül.
Nagyon köszönöm a helyesbítést!
(Ez a lehetőség nem jutott eszembe, hogy a fészek oldalon nagyobb lehet a méretcsökkenés mint a himbák oldalán)
Ebben a mérettartományban 1-2 százados lépésekben tudok mérni (2 készletem van), úgyhogy legközelebbi szétszedéskor meg tudom célozni a 0.12 illetve 0.14 hézagokat.
(tegnap ellenőriztem, és mivel az alsó értékek közelében volt, nem bántottam, de akkor hallgatok Rád és picit lazábbra veszem majd)
Konstrukcio fuggvenye, de az XV-k eseteben elmondhato, hogy a szelephezag csokken idovel.
A szelep a hengerfejben levo feszekbe eszi be magat - jellemzoen azonon a motorokon mutatkozik novekvo szelephezag, ahol vagy a butykostengely, vagy a himba hajlamos a kopasra. A 84 utan gyartott XV-k nem ilyenek.
Szemelyszerint a felso hatarertek kornyeket kedvelem, pl. a sajatomon is mindig lazabbra veszem a hezagot. Esetedben (es a 125/250 modelleken altalanossagban) 0.08-0.12 mm van eloirva a szivo es 0.1-0.14 mm a kipufogo oldalra. En szemelyszerint laza 0.1-et allitanek a szivohoz, szuk 0.15-ot a kipufogohoz, ha csak 0.05-os lepteku hezagmero allna rendelkezesemre.
Ha már feljött a szelep ellenőrzés, egy villámkérdés:
Jól gondolom ugye hogy a szelephézag nő az idővel (kopással) tehát ha ellenőrzéskor a beállítási tartomány alsó határértékéhez van közelebb, akkor nem kell piszkálni?
Nem különösebben problémásak, nincs rajtuk semmi olyan, ami gyakrabban halna meg, mint bármi más japán motoron. Az alkatrész ellátottság jó, a karbantartás viszonylag sima ügy - 6000 km az olajcsereperiódus és a szelepek ellenőrzésére is ennyi van előírva. Az amcsiknál a mai napig kapható, 33 év után is.
Köszönöm szépen!
Így azért meg merném venni a 3LU változatot.Mennyire szervízigényessek ezek a gépek? A fesszabályzóról tudok.