Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, de nem kockázatmentes.

Előrebocsájtom, hogy ami elsőre eszébe jut az embernek (sziloplaszt, FBS, efféle tubusos műsorokból kiönteni) nem játszik, a benzinnek nevezett üzemanyag-katyvaszt tartósan egyik sem bírja. Lehet kapni ilyen dugókat, csak az esetek zömében szilikonos gumiból vannak, ami kilágyul és feldagad. Aliexpress-en van PE műanyag, amit már többen kipróbáltak és működött (asszem a 7mm-es volt, de nem esküdnék meg rá), de egy év és kikeményedik az is, szóval nem tartós.
Ami működik és örökös, az egy menet metszése a dugó helyére és egy rövidre vágott süllyesztett fejű csavarral be lehet csukni a fúvóka lyukát.

3405 Ft darabja, tudom. Ugyanakkor EGYSZER kell megvenni. 25-30 évig jó volt, vagy amíg valaki el nem veszítette, azt ne felejtsük el.
Sziasztok, ilyen kis dugót próbált már valaki valamiből készíteni ? Az öem parts ön 3500 Ft/db és S sokat kell rá várni.....és utálom azt, hogy öem parts 🙂🙂 köszönettel Zoli
Az az alapjarati fuvokad, ahogy josoltam. A dugo hianya nem idealis, mert pont ettol szivja fel a szutykot az uszohaz aljarol a fuvoka, azert van ledugozva, mert amugy pont az "uledek" felett csucsul, ezert az also nyilast csak szervizcelokra hagytak meg, azert van ott a dugo. Benzint nem onnan kap az a fuvoka, hanem a fofuvokan beomlo anyagbol kap egy kis bypass jaraton at.
Ideiglenesen ossze lehet rakni igy, de mielobb potolni kell a gumidugokat.
Szia Blackiex!
Ma volt végre időm újból karbikat pucolgatni...amit fogok,az biztos,h el volt dugolva,féktisztító+tű is kellett hozzá,h jó legyen...a kérdésem az a gumi "dugó" lenne,... az sajna nekem ketté volt szakadva,elvan deformálódva...vissza dugjam így? vagy inkább ne is legyen visszarakva? annak mi szerepe van? mert jelenleg telibe ledugítja azt amiben kidugítottam azt a réz kis rudat...érted na!? 😁
Köszi!
Sebesseg index.
R=170 km/h max
H=210 km/h max

A 70 es az 57 meg a sulyindex, a teherbiras. 57=230 kg es 70=335 kg
Blackiex:
Megjöttek végül is a gumik, kalandos körülmények között ugyan és nem kis csúszással.
Mitas lett belőlük.
Annyi kérdésem lenne csak:
Az első gumi 100/90-19 57H jelzéssel (ez eredetileg is ilyen)
A hátsó gumi 140/90-15 és az eredeti 70H helyett 70R van beleírva. Miben jelent mást ez a két karakter?
Valami nem jött ki pedig, mert a dúsítóval kell pótolni az onnan hiányzó anyagot. Ezért megy csak szívatóval alapjáraton és kis gázon.
Amikor már pörög a gép a főfúvóka átveszi a szerepet, de addig ugye...
elvileg mindent kifújtam...na de akkor lesz még 1 nekifutás
A fuvokatartoban. Az eredeti kerdesednel adtam egy video linket, ott szepen latszott az alapjarati fuvoka (a kis pocs formaju a bal szelen), na, azt es annak a jaratait kell kifujkalni.

A keverekallito csavarral egyetemben, amit szinten emlitettem korabban. Azt a membran sapkaja alatt talalod.
ahham...és azokat hol találom? honnan tudom kidugítani?
Alapjarati kor dugulas. Nem nagyon meglepo, azok a legkisebb keresztmetszetu fuvokak/csatornak, a legkonnyebben azok dugulnak be.
Köszi szépen a segítséget ismét!
Mentem vele egy kis kört (20km) és jó... lenne 😄 ha nem csak szivatóval menne...alapjáraton le áll, menet közben ha húzom a gázt (120ig legalábbis) jól viselkedik,ahogy kell...de ha visszaengedem a gázt,és utána húzom a gázd,akkor egy durranással tér vissza, ha nincs szivatón...szivatóval jól megy...csak kissé magas fordulaton, akkor is amikor alapjáraton kellene pöfögnie 🙃
Annak semmi. A járatás is annyit számít csak, hogy szintig fel legyen töltve a karbi és ne úgy mérj, hogy egy hetet állt előtte, a porlasztóból kipárolgott a fele meg ilyenek. Tehát ott kell álljon a szint, ahol az úszó pont elzárja.
Én spec kiszerelve, asztalon, pont függőlegesbe téve, kis tölcsérről vagy nagy fecskendőből "itatva" szoktam ellenőrizni, ha van rá mód.
Köszönöm!
Igen, motoremelőn mértem, függőlegesre állított motorral.
Közben megnéztem a manualt is, az még írja hogy pár percet járatni kell előtte a motort... Én hidegen néztem, nem tudom ennek mennyi jelentősége van.
Stimm, ez bizony valóban kicsit túl magas - feltéve, hogy a motor nem a sztenderre dőlve volt mérve, hanem egyenesben tartott állapotban.
Ha a cső akadályozta a pillangó mozgását, az természetesen szintén nem nyerő.
Reméljük, hogy a csavarok megadják magukat. A csere után nem kell nagyon megtépni, M6 menet alumíniumba metszve, 10-12Nm elég oda. Kb. amennyit az ember egy sima csavarhúzóval le tud adni.
Blackiex,
Megjött a szívócsonk a 250-re, a csere egyelőre nem sikerült mert valaki olyan kellemesen megtépte a csavarokat, hogy az otthoninál professzionálisabb környezet kell majd a kiműtéséhez.
Viszont, ahogy javasoltad, megnéztem a benzinszintet (függőbe állított motorral) és az ha jól értem nem jó.
12mm-t mértem a képen látható módon (igen, retkes is a karbi, erre is gondot viselek)

(további hiba hogy szerintem rossz helyen volt elvezetve az egyik üzemanyagcső, ami abból is látszik hogy kicsit kidörzsölődött, valamint a pillangószelep himba mozgását is akadályozta valamelyest... teszek majd hosszabbat helyette)
Valtozo. Benzinkuttol is fugg, no meg ha pont akkor lett tankolva, amikor a 480-as rezsibenzin volt, akkor nem kell ezen csodalkozni. Ott minden forintot meg kellett fognia a finomitoknak, ket-harom het alatt a halvanyzold benzin hugysarga lett a zart PET palackban is.

En csak telen es ha tenyleg leteszem, akkor tankolok 100-as benzint es akkor is csak OMV-tol, kis 2T olajjal es uzemanyag adalekkal elpakolva. A porlaszto kiuritve a leeresztocsavarral, termeszetesen.

Amugy a premiumbenzinnek egy Virago eseten semmi elonye nincsen.
Ennyire be tud rohadni egy év alatt???
Nekem a motorfűrészembe a sima 95-ös 8-9 hónapig szokott állni (40-esre keverve) - no meg az Mz is tele tankkal telel át - de még nem volt ilyen problémám... jó lesz akkor erre figyelni.
A prémium minőségű benzinnél is fönnáll ez egyébként? (A Virago-ba azt használom)
Az lehet csak úgy fog távozni, ha a csapot lelazítod az alsó tank aljáról.
Köszi! Amúgy nem is tűnt nagyon dúrvának...a féktisztítótól viszont besárgult minden amit befújtam :) a benzin leeresztéssel küzdők most...valahogy nem tud kijönni az a fél-1 liter amit még hallok lötyögni :)
Lattam ma Mohacsrol jovet egy nagy XV-t, aki ket turaenduro mogott jott velem szembe ugy Boly magassagaban. Innen volt valaki esetleg?
Szia! Köszi, Írtam..
http://youtu.be/oljy_JHOhNQ

Amit itt szetszed, azt neked is kell. Ami furatot/csatornat mutat piros jellel, ki kell fujkalnod.
Ezeken felul a keverekallito csavart kell meg kivenned, hogy onnan is be tudj fujni a magas nyomasu sprevel.