Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Athallas van a ket henger kozt, ez nem szelephezag-problema.

Van AIS vagy MCV a motoron? Milyen modell, mikori, van-e kep a blokkrol?
Holnap megnézem a vezérlést, hogy akkor nyit mikor jelen van. Lehet a következő körön állították a hézagot. Remélem ez lesz a gond. Még Gandalfmotor sem látott ilyen görbét.
Olyan, mintha valahol ossze lenne kotve a ket henger szivocsatornaja. Nem egeszseges, az fix
Sziasztok! Ilyen jelenséggel találkozott már valaki?
Elég fura.
Köszi,még próbálkozom.
Na, emitt van egy igen szép páros, a Special változaté.
Ha mondjuk ez pont tetszik és a nemzetközi vásárláshoz kell segítség, szólj.
Nagy truváj nincs. Mindkettő 300 mm hosszú szemtől szemig, a felfogatásnál a szemek 14mm furatúak, egy pedig 10mm. A tizes furat megy a fékdob melletti alsó felfogatási pontra.
A képen látható 1100-es rugóstag tetején a szélesebb záróelem miatt az 500/535 gyári króm díszítő eleme, ami a rugó tetejénél van nem biztos, hogy vissza tud menni. Ha sikerül olyan 1100-es rugót találnod, ami a Special kivitelen van, ami teljesen burkolt, arra szerintem rámenne.
Ugyanakkor ha találsz ilyen paraméterekkel utángyártott rugót (pl. YSS), az is jó lehet.
Köszi a tanácsodat.
Lehet, igen. Nem mai gyerek.
A 750/1100-es rugostagnak passzolnia kell, azok kemenyebbek.
Sziasztok!Van egy olyan problémám,hogy az535-ös hátulja gyakran felüt roszz,kátyus uton ,főleg ha ketten ülünk rajta.Már próbáltam a rugófeszességen állitani,de több,kevesebb sikerrel.Lehetséges,hogy a lengéscsillapitó halt meg?Előre is köszi a tanácsokat.
m0moto-nal tuti van.
Helló, yamaha xv 250 2003 év. Hol lehet jó javító készletett rendelni a carbihoz?
Köszi az infót elöre is.
Alapesetben 20-25Nm-rel vannak meghúzva, ki kéne nyíljon.
Holnap megfosztom a nejem a közlekedési eszközétől, vagy közlekedik a lapáttal. 🙃 Nagyon köszi a segítséget. 🙂
Kúpos, nem csak egy mérete van, mert univerzális.
A kicsi 10.5-17.5 mm, a nagy 15-25mm-ig való. A Virago villák a nagyot igénylik inkább, ezért működik a seprűs műsor, mert az olyan 22-24 átmérő szokott lenni.
Nagyon köszi, holnap végigpróbálom ezeket, és referálok. Ennek a dugókulcs féle négyszög gúla izének nem tudod véletlenül a négyszög méretét?
Van dugókulcs-jellegű célszerszám rá, amit 3-4 racsnis kulcs hosszabbítóval be lehet küldeni oda... De seprűnyéllel szinte minden szétjött eddig, ami nagyon makacs volt, annál tekertem papír maszkoló szalagot a fa nyél hegyére a jobb tapadásért.

Ha van ütvecsavarozód imbusz bittel, az is nagyot lendít a helyzeten, az lereccsinti, mielőtt megforogna.
87-es a járgány, és még azóta nem volt szétszedve, kb mintha össze lenne hegesztve rajta minden....
Hasonlóval próbálkoztam már, de elforgatta. Az igaz, hogy olajosan, a benzines törlés kimaradt.
Ne akadjunk fenn ezen. :)
Bocs, nem figyeltem, lemaradt a megszólítás, szóval kedves blackiex! :)
Egy seprűnyelet dugj bele és nyomd neki erőből. Előtte egy benzines/oldószeres rongyot tehetsz a seprűnyélre, hogy letörölje avagy feligya az olajat egy kicsit. Akkor nem fog megcsúszni.
Szia.
Valahol évekkel ezelőtt leírtad, de az istennek sem találom. Abban kérnék segítséget, hogy az öreg 535-ösöm teleszkópját szedném szét, de elforog az alsó csavar, és nem lazul fel. Anno te is csináltál valami szerszámot az ellentartásához, az a 60 centis T kulcs kellene, hogy mit szerkesszek a végére?
Orulok, ha hasznodra valt.
En is akkorat csaptam a homlokomra, amikor ezt eszrevettem, hogy azota is ott a nyoma :D
ez a Yamaha-soknak valo ....mestermunka

http://youtu.be/hvNewVskDb8