Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló Mócsing!
Lehet, hogy kicsit hülyének tartasz, de mi az a keewin. Én beütöttem a google keresőbe, de egy csomó japán elektronikai céget dobott ki.
Meg tennéd, hogy elmagyarázod?
közben megnéztem ,de egyik keewin sincs ilyen .
Helló Csaba !
Nézz utána ,a keewin lehet hogy hasonló van . Fillérekért az eredetihez képest .
Bocsika !Az előbb rossz akarom mondani régi képet tettem fel, ráadásul kétszer itt van a friss:.......
Sziasztok Viragós testvéreim!
Ma annyira szép idő volt, hogy nem bírtam a véremmel és elő vettem a vasat. Nagyon jó volt végre motorozni!
Közben kérdeznék tőletek olyant, hogy nincs-e valakinél vagy nem tud-e valaki XV 535-höz a hátsó teleszkópokat fent rögzítő csavarokat eltakaró krómozott műanyagot esetleg, mert sajnos az enyémről hiányzik. Ha valaki tud előre is köszi. Addig is kedvcsinálónak egy-két kép. Vira-gó nyúl
Donpadre írásából gondoltam arra hogy a központi dobot akarja felnyitni . Jó a körbefűrészelés ha megtudod csinálni .
Ha jól emlékszem a végén bemegy az anyag , az első likon kijön ,a másodikon vissza a csőbe ,és úgy ki a végén . Be van vágva az oldala ,és a furulya sípjához hasonlóan benyomva a lemez . Azzal terelgeti a gázokat . Szép mély hangja lesz neki ,főleg kis fordulaton .
Sziasztok!
Lehet hogy nem fogalmaztam pontosan: ugy vágnám ki mint tésanyi ábráján csak egy kicsit finomabb modszerrel, hogy vissza tudjam tenni mig elviszem vizsgára. Szépen elteszem a furulyákat és csak vizsga előtt teszem vissza a multkor leirt modon, utána megint kiveszem és nyitott csővel járok,mint mocsing. Meg lehet hallgatni a hangját YouTube-on be kell irni a keresőbe YAMAHA 535 virago sound, majd 535 no baffis videora kattintva. A furulya szerintem (még nem láttam)egy cső ami tele van lyukakkal. A kromozott vastag csőből ezeken áramlik a gáz a vékony csőbe, majd a szabadba. Tulajdonképpen ez egy fojtást ad amit ha kiveszünk szabadabban távozik a gáz ettől lesz nagyobb a hang. Mócsing javits ki ha valamit nem jól irtam, te már láttad.
Szerintem a dobot kár tönkretenni . Ha a furulyák helyükön maradnak nem sokat változik a hangja .
Sziasztok.

Madar ha jól értem akkor arról van szó, hogy a dobot körbevágod , és mint egy fedelet leveszed, majd visszahelyezed fojtás nélkül.
Amugy mi a fojtás benne azt tudjátok?
Szétnéztem az ebay -on, van ott kipufogó dögivel, becsületes német árakon. Asszem marad a fúró fűrész.
http://cgi.ebay.de/Remus-Auspu...
Sziasztok!
Rájöttem hogy lehet kiszedni a fojtást a dobbol, ugy hogy vizsgára vissza lehessen állitani az eredeti állapotot. Furni kell a szélére 4-5-ös furoval 5-6 lukat egymás alá és közel egymáshoz, majd hidegvágoval ezt át kell vágni. Meghajlitunk egy vasfürészlapot hosszába kicsit U alakra/kalapács fokával ütögetjük/ hogy kb felvegye a dob ivét,
majd ezt bedugva a résbe szépen körbevágjuk.Ez azért elönyös mert igy csak egy keskeny rés lesz amit a fojtás visszarakása után kipufogo tömitővel ki lehet nyomni. A lemez helyéntartására készithetünk 5-ős rugalmas drotból egy zéger gyürüt ami befeszül és helyé tartja lemezt./vagy egy feszitőt/ és már gurulhatunk is vizsgára! Egyébként meghallgattam a YouTube-on a hangokat egész jok lehet hogy én rászánom magam a dologra.
A két kipufogócsőben ,csak a furulya van mást nem láttam benne . Nekem "eredetileg" három tizes lik volt fúrva rá . Valamit biztos javított rajta ,de meg sem közelíti ,a kivágott állapotot .
szevasztok!
Engem is érdekel ez a kipufogo dolog. Nem elég ha csak kőrbefurkálom azt a zárólemezt? Vagy van a dobban valami csillapitó anyag is?
Szia .
Igen kivettük mind a kettőt , kipróbáltuk ugyan úgy is hogy az egyik bent volt . Nem jó . A vizsgán elmélkedtem én is . Arra gondoltam ,vágok egy olyan csődarabot ami kb. illeszkedik a kipufogóba ,annak a végét zárom le . Olyan lesz mint egy konzervdoboz .Ennek a fenekébe hegesztek egy arasznyi ,feles v. háromnegyedes csövet . Oldalát szemben két helyen felhasítani ,amit csavaros feszítővel szétnyomva beleszorul a kipufogóba .
Szeva Mócsing.
Néztem a hangját nagyon jó. A módszered is tuti. Momentán nem tudok rá nézni a lemezre, de ha kell valahogy vissza lehet állítani valamennyire az eredeti állapotot? Gondolok a müsz. vizsgára. Egy hasonló tárcsát vissza lehet tenni? Ja és mindkettőt kivetted? Menettulajdonságokban gondolom nem jelent különösebb változást.
Szevasztok
Igen ,így csináltuk . A furulya belül nincs rögzítve ,csak egy fészekbe illeszkedik elől a vége .
Ajkán lakom ,ha nincs nagyon messze meg is hallgathatod .
hali mindenkinek!
néhány oldallal ezelött foglalkoztunk azzal,hogy a 250-e virago-k
100 km.órás sebességnél már nagyon pörögnek.
el is kezdtem keresgetni lánckerék variációkat, a gyár kerekek:elöl 16, hátul 45 fogas.A neten találtam méray&dobra kereskedés és szervíz címét+webshopját xv 250 re 1996-os évjáratig első és hátsó lánckerekek is vannak,első 12-18 fog ,hátsó 38-50 fogig,
hétfőn próbálom felvenni velük a kapcsolatot, talán megolgást nyújt anélkül,hogy a lovak szétszaladnának a mociból.
majd beszámolok...
üdv !
Bocs a kép lemaradt...
Ha jól értem, valahogy így?
A piros kör a nyolcas fúró. /bocs nem vagyok egy szakrajzzseni/
Szia Sanyi !
Ha hátulról nézed ,levvan zárva egy fémlappal és abból lóg ki kicsit a furulya vége . Ezt a lapot ,a fal mellett körbefúrkáltuk ,jó sűrűn kb nyolcsas fúróval . Aztán keskeny éles hidegvágóval körbevágtuk . A furulya végét fogóval megfogva ki lehetett húzni . Az egyik simán kijött ,a másikat meg kellett ütögetni befelé néhányszor hogy megmozduljon . Erősebb és jó mély hangja lett . Ha YouTube- n beírod a keresőbe : yamaha virago sound , van köztük ilyen is .
Hali Mócsing!

Írd meg pls, a furulyákat hátulról fúrtad, vagy FLEX keresztben?

Üdv tésanyi
Úgy oldottam meg a hangosítást hogy hátulról kivágtam a furulyákat .
Így a központi dob még csillapít ,viszont a hangja egész elfogadható lett .
Nekem ajánlottak egy komplett gyári kipufogót .
Hali!
Úgy gondolom, ez a téma többek érdeklődésére is számíthat. Nem tudok arról, hogy dob nélkül lenne csak kipuf cső, én nem is ebbe az irányba szeretnék elmozdulni. Látszatra megtartanám az eredeti formát, "csak" kipuf dobot szeretném megnyitni, a belsejét kiszedni, helyette kipufogó gyapotot tenni -mert valami azért kell. A hangon csak annyit szeretnék változtatni, hogy kicsit recsegősebb legyen, nem tartom szerencsésnek, ha az előttem másodikként motorozó kipufogóját én is hallom, hiszen az hosszabb távon biztosan kellemetlen lehet.
A dobot is azért keresem, mert szeretném megnézni, hogy belül hogy van szétválasztva a két cső -egyáltalán szét van-e választva?
Persze a legegyszerűbb, ha vesz az ember egy kész kipufogód, de az drága és nem ugyanolyan, a formája.

Ha valaki már próbálkozott, akkor ne tartsa vissza magát, ossza meg másokkal is.

Széles utat!
Hali!
A téli leállás alatt szeretnék egy kis hangot varázsolni a motorra./xv1100/
Szerintetek a képen látható vékony toldalékot hogy lehet kiszerelni és egyáltalán; javul a hangja ezután?
Üdv.
A dolog engem is foglalkoztat, de eddig csak házilag készített kipufogó cserével találkoztam. Létezik gyári cső is dob nélkül az 535 höz?
Hali!

Most olvasom vissza a régi leveleket, ennél a hozzászólásnál látom a képen, hogy a jobb oldali paripán átszerelésre került a kipufogó.
Kérdésem lenne, hogy -amennyiben 535-ös a gép-, esetleg az eredeti kipufogó DOB meg van-e?
Amennyiben valakinek van nem használt 535-ös dobja, úgy kérem jelentkezzen. Nem gond, ha használhatatlanra van rohadva, összetört, vagy kifurkált!
Tervem, hogy megnézném a belsejét, át lehet-e úgy alakítani, hogy a forma megmaradjon, de a lényeg -a hang- változzon?

Mindenkinek széles utat, szép tájat!