Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Uraim! A középdobra a hátramenő csövek csavaros-bilincses módszerrel vannak felfogatva, ergo simán levehető. A gyári dob szétvagdalása helyett én egy másik megoldást javasolnék mindenkinek: egyedi kipufogó.
A saválló acélcső métere átmérőtől függően 800 Ft-tól indul, hajlításonként 500 Ft gépköltséggel is lehet számolni. 10-15 ezerből egy fasza üres rendszert kaphattok, ami ráadásul egyedi, olyan ívben és hosszban, amilyenben csak tetszik.
Én a Janó-dob Kft-nél csináltattam a Honda VT 500 C-mre egy egyedi iker shotgun-jellegű kipufogót (2 X 1 méteres egyenes 42-es cső), vastag falú saválló csőből, felfogatóelemmel és polírozással. Házhozszállítással együtt került 12 ezerbe és nagyon meg voltam vele elégedve. Nem reklámozni akarok, biztosan máshol is meg tudják csinálni ugyanezt, akár kevesebbért is. Az elv a lényeg.
A középdobot hagyjátok érintetlenül, hadd tegye a dolgát (a nyomaték és a hang mélyítése miatt), a gyári végdobokat pedig vegyétek le és tegyétek félre műszakira, vagy eladásra. A saválló cső nem rozsdásodik és polírozva krómszerű fénye van.
Szerintem meggondolandó.

Széles utat!
Hali!
Egyenlőre parkolópályán az ügy, mivel a körbevágott cső az első részen rögzített (feltehetően), kihúzni nem tudom, így nem hagyhatom, mert a rázkódástól biztosan repedne, törne, vissza kell hegesztenem a zárólemezt, kell a megtámasztás.
Sajna ezt a lemezt az én hegesztőmmel nem merem, nem is tudom hegeszteni (lehet még 1 mm vastag is), oxigennel nagyon felmelegedne, a crómozás látná kárát, így keresnem kell valakit, akinek van védőgázas ívhegesztője. Ráadásul Sopronban jelenleg tél van (10-15 cm hó, minden lefagyva), így nem tudom elvinni hegeszteni a gépet, a kipufogót leszedni pedig nem akarom.
Hát mondhatom, hogy összeesküdtek ellenem a fentiek.
A 20-as (lemértem pontosan 23-as a furat) csövet nem veszem ki, hiszen akkor a gyapotot is ki kellene venni, ami azt jelenti, hogy az eredeti közeli állapot biztosan nem állítható többet vissza (vizsga!).
Ha sikerül továbblépnem ebben a témában, jelzem -remélem mások nem esnek bele ebbe a csapdába.
Koszi az infot várom a képet !
A fesszabályzó 3720ft + 1640 az utánvétel ! Be kellet vezetékezni! Minimális tartót kellet fabrikálni a felfogatáshoz mert komplet házban jött! Nekem a középső dob felfogatásra lett feltéve, nincs dobom! majd hétvégén teszek fel képet!
Hello szőke!
Most mit fogsz tenni, folytatod esetleg megprobálod a 20-as furulyát kivenni vagy feladod. A dobban lötyög az egész cucc vagy fixen áll?
és hany papir volt?
Szia!csak be kell kőtni vagy átalakitást is igenyel?
Csá mindenkinek! Be jött a keevay fesszabályzó! Viszont érdeklődnék: milyen gyertya kel a vasba, Tudtok-e valahol 2 db 6 .os imbuszos csavart a gyertya burkolathoz?! A nagy alátétszerüre gondolok! Ha 4db lenne átvenném bárkitöl!
Hali!
Az előzőekben nem véletlen írtam le, hogy milyen évjáratú, típusú pontosan a motorom. Hát, ez van.
Nálam a 40-es cső majdnem végig éri a 60-as csövet, a zárólemezig ér, kívülről is látszik, hogy a 20-as és a 60-as között kb félúton egy körbefutó hegesztés tartja a 40-es csövet.
A hang nem sokat változott, hiszen kicsi az a vágás, amit ejtettem rajta, de ha befogom a 20-as csövet, akkor is megy a motor (igaz, hogy szívatóval, hidegen próbáltam). Feltételezem, hogy inkább alacsony fordulatnál lehetne jobban észrevenni a változást, meg persze nagyobb rés esetén.
Csak egy ötlet . Ha láttok olyan kipufogót a youtuben amit ki akartok herélni ,és beszéltek külhoni nyelveket , kérdezzétek meg az illetőt ő hogyan csinálta .
Közben lementem a garázsba ,és bevilágítottam a kipufogóba . Az enyémben is van egy darab 40-es cső , de az a végétől egy arasznyival beljebb kezdődik . Szerintem egy terelő hogy a furulya első likján kijövő forró gáz ne közvetlen a krómozott csövet érje . Körülötte semmi .
Még valami eszembe jutott, hanem lehet kivenni a "fojtást" akkor elég lukakat furni a 40 és a 60-as cső közé mert akkor itt jön ki a gáz nagy része nem hülye hogy a nehezebb utat válassza. Milyen igy a hang?
Szevasz Szőke!
Bekapcsolódnék én is ebbe a kipufogo herélésbe mert én is ki akarom szedni a furulyának nevezett akármit. 94-es a vas és ugyanaz a kip. száma mint a tiédnek. Belenéztem a kip. végébe és ugy nézki igazad van mert látni lehet a hegesztéseken hogy a 20-as furulyát körül veszi egy kb 40-es dob. Elméletileg a mocsing gépén is ilyennek kellene lennie. Ennek csak ugy van értelme ha az egészet ki veszi az ember, csak a kromozott cső marad. a Youtube-on is ilyeneket láttam és nagyon szép a hangjuk. Meg kellene probálni ovatosan megütögetni erős fogóvel megfogni és megcsavarni. Azért az évek alatt begyogyulhatott rendesen. Kérlek ird le a tapasztalataidat. Köszi
Szia Szőke !
A tied teljesen más rendszerű . Nálam a vastag krómozott csőben csak a furuja volt semmi más . Nincs negyvenes cső . Az enyém 93-as .
Így most milyen a hangja ? A jön füst a vágásnál is ?
Hali!

A zárólemezt megfúrtam, így biztonsággal állíthatom, hogy az enyém a következőképpen épül fel:
60-as átmérőjű crómozott cső, ezen belül egy 40-es átmérőjű cső, amiben van egy 20-as átmérőjű cső. A 20-as és a 40-es között gyapot szerű anyag van (kis lyukat fúrtam, és nem akarom kibővíteni, hogy lássam, igazam van-e). A 20-as cső belülről perforált.
Én a 40-es és a 60-as átmérő között vágtam körbe a zárólemezt, lehet, hogy ezért ragaszkodik a pozíciójához. Ha jól értem, akkor te a 20-as és a 40-es cső között vághattad körbe a zárólemezt (vagy a tiédben nincs is 40-es átmérőjű cső).
Azt megköszönném, ha sikerülne egy képet feltenned a kihúzott furulyáról, illetve a kipufogó cső belsejéről.
Azt a csövet kell megfogni és húzni ,és a zázólemezzel együtt kijön .Legalább is az enyémből simán kijött /az egyik/ . Szerintem nincs benne gyapot . Csak a 20-as cső vagyis a furuly jönki . próbáld óvatosan tekergetni is . Elvileg a munkahelyemen vannak a szekrényemben , ha nem felejtem el pénteken hazahozom .
Sziasztok.
Valaki meg tudná mondani, hogy a képen lévő burkolat párban kb mibe kerül?
Hali!

Tetszik az ötleted, megpróbálkoztam vele. Sajnos nekem nem jött össze. Körbevágtam a lezáró lemezt, de a furulyacső nem akar kijönni a dobból. Próbáltam kocogtatni is, de semmi.
Az én motorom egy 1996-os évjáratú 500-as Virago, de a kipufogója "2YL 14711" jelölésű, ezért úgy gondolom, hogy megegyezik az 535-ös kipufogójával.
Úgy tűnik, hogy a furulya körbe van vonva gyapottal, ezért lehet eredetileg olyan csendes a hangja.
Amikor azt írtad, hogy a "A furulya végét fogóval megfogva ki lehetett húzni ." azt úgy érted, hogy a kb 20 mm átmérőjű, kilógó csődarabot megfogva ki tudtad húzni a kb 40 mm átmérőjű (a csillapító gyapotot is tartalmazó) csövet, vagy csak a 20-as átmérőjű cső jött ki?
Köszi a segítséget.
Sziasztok!
Megnéztem a Keeway oldalát és megkerestem a Keeway Super Shadow-st, ami tényleg egy az egyben virago, csak sajnos a teló fölül ők kispórolták azt a krómozott elemet amit én keresek.javascript:smile(document.frmmsg.body,'26&
#39;);document.frmmsg.body.focus()
Vira-gó Nyúl.
cim : keeway.hu Árurendelés érdeklődés emailban: info@keeway.hu telefon: 06 26 500 444 Szentendre Közúzó u
Ja, ez Esjot lánckerék? Valaki szídta, de nekem eddig bevált.
Majd írd meg, mit hozott, mert nekem a kis 125-ösön volt kisebb hátsó lánckerék, és azt érte el, hogy ugyan szépen pötyögött, de 5.-be nem bírt annyit menni, mint 4.-ben.
Igaz a 250-es azért erősebb, de más a primer áttétele is.
A Keeway SuperShadow tipusa az tök Virago 250 utánzat.
Állítólag megvették a gyártósort, nem licence.
Meg is látszik (inkább tapasztalódik) rajta sajnos, nem tesznek a kínaiak rendes anyagot bele.
helló!
-megérkeztek a fogaskerekek!
sajna' ma már nem tudok nekiállni, meg kükönben is itt locsog az eső,
addíg is olvasgatom a fórumot. ha jutok valamire trmészetesen leírom.
nagyon kiváncsi vagyok...
üdv mindenkinek!
Bocs nem írtam ki rendesen , Keeway .