Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Két kép a jelenlegi állapotról. Mostantól több időm lesz!
Hollókőt mi is beterveztük idénre, szép környék.
Ahol hozzá lehet férni ott nem vészes, de ahol szűk a hely, ott el lehet vele vacakolni.
Az nagy művelet?
Ja, Ja
De azért ti sem jártatok rossz helyeken.
Most meg várom Robi hívását, hogy induljunk Cered, s Szlovi felé.
Sikeres kuplunk javítást.
Nekem még van az olaj cseréig vagy 200 mérföldem.
Aztán a szelephézagra is ráellenőrzök.
Úgy döntöttem, hogy megnézem az 1-es henger kipufogó szelepén a hézagot. Ha ott jó akkor nem bolygatom a többit
Váóóó! Szép helyeken jártatok Zsoccca!
Azért volt időpont, amikor nem volt őszinte a mosolyom. Csontig mart a fagy, pedig egy nagyon vastag téli motoros kesztyűt vettem fel.

Nem baj, jövő hét végén még jobb lesz az idő, akkor megyek a kupplunggal Miksolcra, szétszedni.
Gratulálunk a túrához
Ebben az időben ilyen hosszú túrához már igazi kitartás kell.
Mi is gurultunk, 120 Km-et. Pásztó-Cserhát bableves csárda- Hollókő- Szécsény,- Starján. Klasz volt.
Ma is készülünk Robinnal.
Az első fékbetétben vannak kopás jelző nútok. Ha azok látszanak akkor még jók. Ha már nem látszik akkor KB 1 mm-re van a fém. Akkor érdemes cserélni.
Köszi
Valószínűleg veszünk egyet, egyet.
Lehet, hogy keverem a Mikunival, nem tudom. Az egyikben csak egy persely, ami be van tolva, a peremére rálógó egy szem csavar tartja a helyén.
A lényegen nem változtat, ki kell szedni és kitakarítani.
Egy trukk az uszotu feszek javitasara: furogepbe fogsz egy fultisztito palcikat es finom aluminium polir pasztaba martod. Ezzel felpolirozod a feszket. Vizsgald meg a tut is hogy nem e serult kopott az a felulet ami a feszekbe a furatot elzarja.
A feszek ha jol emlekszem be van csavarva a karburator hazba nem pedig egy csavar tartja.
Az uszoszintet igy ellenorzod: az uszo alja es a karbi haza kozott a tavolsag 18.5 mm +-0.5 mm. 45 fokban fejre forditva ugy hogy az uszotu pici ruggoja ne nyomodjon ossze.
Igen, egy rugószett 5000,- Ft. Tatabányán egy lamellaszett 10.200,-.
Jövő héten szétszedjük, aztán alkatrész-rendelés. meglátjuk.
Hali nekem is volt ilyen hogy megcsuszott a kuplung pl előzésnél intenziv gázadásnál. Itt azt javasolták cseréljem ki a rugokat. Nagy vasnál vettem 4-6e korül volt azt hiszem. És azota megszünt. Nem látszik a rúgon semmi de bíztos veszitett az erejéből. ;)
A karbit le kell szedni, nem úszod meg.

A takarítása nem túl komplikált, a porlasztók kiszerelése a legnehezebb lépés az egészben. Az úszóházat leszedve látható lesz minden, az úszót ki kell venni, alatta egy csavar tartja a helyén a tűszelep perselyét. A csavar eltávolítása után kiszedhető, benzinben elmosható.
Köszönöm a gyors választ. A tűszelepeket hol találom? Ki tudom szedni anélkül, hogy kivegyem a karbit? Hogyan, mivel tudom megtisztítani?
Yorik: a súber csak akkor mocorog, ha jár a motor, ez nem mechanikus, mint az MZ, vákuum működteti, a motor vákuumja.

A csorgó benzint a tűszelepek fennakadása okozza! Gyorsjavítás: kalapács nyelével megkocogtatod a porlasztó oldalát/alját.

Ez a tünet viszont arra utal, hogy idővel nem ártana szétszedni és kitakarítani a tűszelepet...
Sziasztok!
A következő lenne a problémám:
XV 750-em van Hitachi karburátoros. Leszereltem a levegőszűró csonkjait a karbiról és gyújtás nélkül ahogy kinyitom a benzincsapot pár másodpercre rá elkezd folyni a benzin a levegőtorkoknál(szinte ömlik). Tudom, hogy elvileg az úszónak meg kellene állítania de nem teszi. Tudnátok abban segíteni, hogy mi miatt csinálja ezt? Illetve ha a gázkart elcsavarom és benézek a légbemlő toroknál akkor azt látom, hogy nem emelkedik a sieber. Ez így normális?
Előre is köszi a válaszotokat!
Nagy kár ,pedig már rákerestem a fórumon is de semmi, biztosan emailben küldted a linket.
Szlovák gyártásu tárcsa volt és pont akciós és még véleményt is füztél hozzá, hogy ezért az áráért jó minőségű.
Abszolút nem rémlik...
Jó estét sporttársak!

Nagyon jót gurultam ma, 190 mérfölddel lett több a Virago-ban.

Nem nagyon húztam a szarvát, így az átlagfogyasztás 4,2 liter lett . Szerpentin volt benne, meg országúti. Kipróbálgattam azért hazafelé, hogy viselkedik az új gumi nagyob sebességnél, párszor megzavartam 140 körülre. a gumik jók, de a kuplung meg-megcsusszan 120 fölött egy bizonyos tartományban. Brumeszkosz okosított ki ebben, mert nem tudtam mire vélni ezt a felpörgés -jelenséget. Úgyhogy cserés.

Megjártuk sárospatak-Miskolc-Kbarcika-Szilvásvárad-Bélapátfalva-Eger-Bükkö
n át Lillafüred-Miskolc-Sárospatak vonalat. Sokszor azt hittem, lefagyok a motorról, de nagyon élveztem. Dobtunk egy babgulyást a Szépasszony-völgyben, aztán indulás haza. a bükkben még igen sok a hó. És a hideg.
Nem sajna nem ez volt.Az egy online bolt lehetett de nem a nagyvas.hu már azt néztem és valami cseh gyártmányu tárcsa volt pont olyan ami nekem van és valami 12-15 ezer volt.
Ki lehetett választani a tipusát a tárcsának és a motornak is .
Szia Blackiex!
Anno írtál nekem egy féktárcsás honlap címet ahol nem horror árak voltak, de a szám gép cserekor elveszett. Megtudnád írni újra? Köszi.
Üdv. A mai napon nekem is sikerült egy két fontos dolgot meg csinálnom. A tűzkarika,olaj elől hátul, olaj szűrő, gyertya, ki lett cserélve. Mint mindig most is egy pöccre indul. Tavaly tavasszal vettem egy flakon MOTUL-DOT-4 fék olajat. Az egyik felét tavaly elhasználtam,a másik fele ami megmaradt azt szeretném most felhasználni. Szerintetek jó lehet még vagy vegyek másikat?
Mi a rákot írok? Holnap én is beröffentem. Na.