Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Eladó WR 450-est keresek megvételre. Ár:600-850 ig. kifa06@freemail.hu
Mivel feljebb van a nívó pálca mint a blokk, így leállítás után nem tud "vissza" folyni a blokkból!
Sziasztok valaki tudna neken írni egy kisebb véleményt 98 körüli wr400 ról?Gondolok inkább hiba lehetőségekre illetve gyári hibákra.Köszi
Sziasztok! önindító keresek használtat mert az új hororr
Helló! Érdekelne a fejidom, megvan még?
Sziasztok.
Tudna nekem valaki abban segíteni hogy WR450 2004-es évjáratnak az első prgresszív rugó méretét honnan lehetne megtudni?
helló megvan még?
helló megvan még a lámpa?
sziasztok keresek fejidomot akinek van eladó az jelezné nekem kösz szépen! szép napot
Szevasztok! Nincs tapasztalatom a Wr450f-el kapcsolatban. Endúrózáson kívül néha lájtos cross-hoz használható-e? Az YZ 450F-es cross-nál mivel másabb a motorja és a futóműve?
Ez addig okés, de ezeknél a motoroknál normális hogy nagy a kartergáz? Mert szerintem az egy motornál sem egészséges. A nagy kartergáz kifejezés alatt azt értem, hogy odateszem a kartercsőhöz a kezem és érződik hogy erőteljesen nyomja a gázt, és a gázzal egy kis olaj is jön ki, mivel egy kiadós motorozás után a bal csizmám orra eléggé olajos...
A 4T-k általában nem szoktak elgyengülni ha kopottak sem, mert inkább a dugattyú kopik el hamarabb mint a gyűrű, ha kalimpál a dugó, akkor is megy mint a disznó. Tehát erősödést ne várj a felújítással.
Az olajszint gond valószínű amiatt van mert még nem tudod hogy kell rendesen leengedni és ellenőrizni.
Leengeded a blokkból alul, ÉS elől a váztartály alján lévő leeresztőn is!, olajszűrő, feltöltés 1-1,2l-el, indítás, járasd vagy 2 percig, leállít, olajszintet nézd meg a nívón, és ekkor töltsd rá amennyit még kell. Általában 1,5-1,6l szokott kelleni összesen.
Üdv.
tudnátok ajánlani egy olyan motorszervizt vagy szerelőt aki profin ért a karburátor tuningolásához?és beállításához? ha igen akkor legyetek szívesek írjátok ide az elérhetőségét és a címét . (szeretném ha a motorom gyorsabban reagálna a gázadásokra stb. wr 450 2009 es évjárat). köszi.
az fontos hogy nem egyből leállítás után nézd a szintet, mert olyankor még a járatokban és a blokk falán stb van az olaj. Ha végig gondolod érthető mert a nívópálca a vázba lóg bele és nem a blokkba. ahhoz hogy a vázba belógó pálca mutassa a szintet előbb vissza kell hogy folyjon az olaj a blokkból ebbe a térbe. (üzemmeleg olaj tud csak a megfelelően eloszlani - ezért kell melegen nézni)
Én is gyanakodtam arra, hogy túl sokat öntöttünk bele.. A baj csak az, hogy legutoljára amikor megnéztem az olajszintet, körülbelül motoroztam vele 1 órát, aztán amikor kivettem a nívó pálcát csont száraz volt. Ekkor ijedtem meg leginkább... Viszont annyit még tudni kell róla, hogy olajcsere előtt is motul 10w50 volt benne és most is az van benne. Hidegen és melegen is indul első rugásra (igen, nem elírás, hidegen is elsőre, max másodikra indul szivatóval) 3.ban még gázra jön fel kerékre, ezért nem értem hogy valójában mi lehet a gond...
Szia, csak egy kérdés - lehet hogy láma dolog - de anno engem is megtréfált: Mennyi olajat tettél bele?
ugyanis a felesleget szépen kinyomja a kartercsövön. Sőt azt mondom még az sem tuti hogy mennyit tettél bele mert az is kérdés hogyan engedted le a régi olajat. 1,2l (ha csak alul engeded le) - 1,5l ha teljesen szárazon töltöd fel (pl ha megbontod a blokkot). Anno én 1,4 körül tettem bele és szépen lassan kinyomta rendesen a felesleget - meg is ijedtem - majd beállt.
Ellenőrizd az olaj szinten min 10 perc járatás majd 2-3 perc állás után ki fog derülni.

Ha nem muszáj ne szedd szét - persze egy alapos átnézés sosem árt, de akkor már érdemes mást is megnézni és cserélni...
Ez az opció semmiképp sem jöhet szóba. Szeretem ezt a motort és nem tervezem lecserélni. Ha tényleg kopott a blokk, akkor bele sem merek gondolni hogy milyen erőben lesz ha majd fel lesz újítva... mert most is nagyon jól megy.
Üdv én nem költenék 200-250 ezer forintot egy régi 400ra add el és a 250 tedd hozzá az árához és lesz egy fiatalabb jobb motorod
Amikor elhoztad akkor is kuka volt valószínű csak sűrűbb olaj volt benn és az nem szökik el a gyűrűk mellet
Arra már rávettem magam hogy akkor egy felújítás lesz. Dugót, szelepeket és vezérlést cserélnék mindenképpen. Azt viszont hogy tudom meg hogy a hajtókart is cserélni kell e?
Szia!
A sűrű olajjal részben el lehet fedni ezt a műszaki hibát, de amit lecseréled előjön rögtön.
Kartergáz gondolom vételkor nem néztél?
Veszteségmérést én is javaslom, megmutat sok mindent.
Valószínűleg kopott motor lesz a gond.
Ha a karika kopott akkor füstölne a motor és azt írtad, hogy nemfüstöl akkor kétlem h azlenne a baja
És ha valamelyik gyűrű a gáz, akkor elég ha csak azt cserélem, vagy akkor cserélni kell dugót mindent? És ha már dugattyút cserélni kell akkor gondolom a hajtókart és minden mást is illene cserélni ugye? :(
Hali!

Vidd el veszteségmérésre. Filléres ügy, és sok minden más is kiderülhet belőle. Szerintem valamelyik felső gyűrű hibája okozhatja, de talán abban egyetérthetünk hogy eléggé kartergázos a motorod...

Peti
Sziasztok esetleg lenne valakinek 2004 450F - hez blokk védője eladó?