(gumis mondta) A profil meg elkezd eltérni a gyári elképzeléstől, kissebb ívű lesz (amit szerintem a szélesség lazán kompenzál) A tény, hogy addig lehet szélesíteni, amíg a felni engedi. Itt beszúrnám valaki más véleményét is: link
Agyaltak persze! Azon, hogy melyik a legolcsóbb beszállítói és guma, hogy a költségek alacsonyak, és a minőségi alsó limit magas megmaradjon.
és mi (szvsz=szerény vélevényem szerint
) nem az optikai tuningra megyünk. (virsliből sem lesz kolbász
)
én csak egy egyszerű bovden húzogató vagyok,az a nem gyenge amiből te varázsoltál járgányt!
Ha igen, akkor elmondhatod, hogy arany kezem van, de eszem az semmi...
Meg kéne filmesítenem a 200-at... Höhöhö...
A kipuval nem nagyon bohóckodhatok
még emlékszem amikor télen meghoztad... azt az örömöt... sajnálom. Örülök, hogy jól vagy...
Marhaság... a többi igaz. A radiál jobb...
)) de a Makinál biztos jobb! Megjegyzem, ez a guma DIAGONÁL rendszerű.
. Állítottam a felfüggesztéseken. Értsd: spanifer, satu, kalapács, CO, CNC, LSD...
Most milire efforma..
Üdv mindenkinek