Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

https://www.partzilla.com/cata...

Nem lehet, hogyeeg lett volna csak a gumi alkatrészt megvenni töredékáron? Most nem találok 900-asrol infot, de a 600-nál az 5-ös tétel 11 dollár/ darab...
Olvastam, épp elég helyen, hogy tönkremennek, megrepedeznek. Az enyém se lex fiatal, hacsak nem a km óra alapján. Ezért el kezdtem keresgélni, hogy előre bebiztosítsam magam. Nem volt. Aztán felbukkant ez. Az eladó nem postázta csak Ausztrálián belülre. Megfüztem, hogy, küldje Magyarországra is. Aztán láttam, hogy csak a posta egy húszas. Meg a cucc, összesen közel egy százas. Szóval megvettem. Anélkül, hogy tudnám biztosan, hogy szükségem lesz rá, vagy sem. Biztos nem a legokosabb döntés volt. Csak szeretnék egy tökéletesen felkészített gépet műszakilag és persze esztétikailag is. Nem akarom, hogy elöregedett gumi alkatrészek miatt gyűljön meg a bajom hosszú úton. Drága, de ennyi. Nem sajnálom érte a pénzt, ha volt, van értelme. De közel 100 ezer feleslegesen kidobva azért túlzás lenne.
Igen
Ezek a szívó csonkok?
https://m.ebay.co.uk/itm/xj900...

Ennek viszont már működnie kell.
A gratulációt köszönöm, de még korai, addig még két-három hét van. Van kinézve 3 darab, de addig lehet, hogy adnak el belőlük, és az is, hogy újabb hirdetés kerül fel.
A link valamiért nem működik, de sosem árt egy új gumi a motorra. Gratulálok az új szerzeményhez! Főleg ilyen kevés kilométerrel ennyiért. Aztán csak óvatosan a sütizés után!
Nos urak, egyre közeledik az idő, amikor végre megvehetem sz 900-ast. 20-30ezer kilométerrel az órában 2000-2500 euró közti áron van itt néhány. Lehet, hogy csináltam egy nagy hülyeséget, ti majd eldöntitek. Megvettem ezt hozzá:
www.ebay.com.au%2Fulk%2Fitm%2F...]https://rover.ebay.com/rover/0...[/url]
Kissé húzós volt az ára, és talán megm is fog kelleni hozzá. De úgy voltam vele, hogy ha keveset ment a gép, valószínűleg szét repedezett ennyi év után az eredeti. Itt veszem meg Hollandiában, aztán viszem haza szervizelésre Magyarországra. Egy darabig marad rajta holland rendszám, az itteni cégnevemre veszem, így leírhatom az adóból, plusz az üzemanyagot, motoros cuccokat is tudok hozzá venni ugyanígy. Vélemény? És hülye voltam, hogy megvettem a gumikat?
Mikor kértük az időpontot nem gondoltuk hogy szép fehér lesz.....nem csak a placc
Cukorgyár mellett van a műhely, hogy ilyen fehér a placc?
Az enyém tavaly májusban jött németből, de hozzám októberbe került. Én is sok energiát fordítottam rá, de lassan a végére érek. Amilyen volt az látható, amilyen lesz, remélem mielőbb közzé tehetem. Még a szakinál telel, és szépűl.
Még augusztus végén,nénet és idomsérült volt.Mostanra lett kész....a galériáim közt ott van az ilyen volt-ilyen lett....
Igy már értem, csak nem tudtam hova tenni, a gsx, majd a zx7r után mi okból váltana valaki egy 600-as xj-re. Egész más habitusú a kis divi a gsx és zx7r hez képest. A kawát most hoztad te is be?
Jaa az a zsigué,csak egyszerre vittük a motorokat tegnap,és megörökítettem ezt a meghitt pillanatot
Üdv. Esetleg valakinek valami ötlet hogy jófogáson és gyári újon kívül, gyári bontott kormányt hol tudnék beszerezni? Mert jelenleg széles majnem egyenes kormány van fennt. Ami feletébb kezd k.rva kényelmetlen lenni.
Már csak napok vagy hetek kérdése és megjöhet a jó idő. Áruld már el mi vezérelt egy igen pőrgős kawa mellé egy nyugodt- túrázásra termett xj beszerzésére?
Pontosítok magyarosításra várva...
Ja itt a szezon....Az említett yamaha a kawám mögött ma reggel a megyei kpm előtt magyarosítva várva
Szia!Úgy is lesz,már meg van az áldozat erre a munkára aki átnézi majd és utána megkapja a karbiszinkront is.De most hogy kinézek az ablakon úgy látom hogy ezzel sajnos nem kell kapkodni mert tavaszi telünk lett. Köszönöm a segítséget mindebkinek!
Szia! A kérdésedből ítélve te sem vagy nagyon otthon az üzemanyagellátó rendszer működésében. Én azt tanácsolnám neked, ha nem akarsz valahol az útszélén maradni, akkor mindenképpen "JÓ!!" szakemberhez fordulj a problémával, Ugyanis a karburátor javítását követően a legtöbb esetben elengedhetetlenűl fontos annak műszeres beállítása az úgynevezett szinkronizálása. A Divi ugyan nem egy bonyolult szerkezet de csak abban az esetben tudja a megbízható tulajdonságát nyújtani, ha időközönkén szakszerű szervízelésben részesül.
Szerintem még ha a vákumos csap engedné is a laállítás után valemelyest az üzemanyagot, egy jól záró tűszelep mindenképpen megakadályozná a tulfolyást. Ezért gondolom azt, hogy a karbisort minden képpen megkell bontani, az is lehet, hogy el van (csak) koszolódva, de lehet más is, azt viszont kivülről nehéz lenne megállapítani.
De igyekezz!!!! Mert nyakunkon a szezon.
Szia! Én anno a Sugó motorbontóbol vásároltam néhány dolgot, pld a 600-as hoz egy fejidom tartó konzolt, legutóbb a 900-ashoz egy olajhűtőt. Tapasztalatom, hogy aránylag korrekt áron eddig még csak jó árút kaptam. Ha gondolod a 06-30/6258400 -as telefonszámon érdeklődj náluk a sztender iránt.
háli a képesmotoron is hirdetnek bontott xj 600-ast 06703117088 számon eléred Szlávik Istvánt keresd
Jófogáson láttam hogy valaki bont xj-t,szerintem ott keress rá
Olajcsere,de először tűszelepek cseréje majd a csap átvizsgálása hogy átereszt e on állasban és tartalékon csak járó motornál szabad a benzinek jönnie.így semmikép ne használd!
Sziasztok, xj-re keresek közép sztendert ha valakinek lenne vagy bont és eladná léci szóljatok, köszönöm.