Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valószinűleg a benzincsapod is átereszthet,leállításkor mindenéppen ON állásba hgyjad itt csak járó motornál folyik a benzin.Ha itt is átereszt akkor valószinűleg bele kell nézni a csap belsejébe.
Lehetséges hogy a tűszelepek a karbiban átengednek. Több nap alatt a hengerbe folyik a benzin. Veszélyes mert az olaját is higithatja.
Sziasztok!Van egy xj600n-es mocim. olyan nyűgöm van vele hogy ha egy hétnél hosszabb ideig nem indítom be csak keservesen indul be,akkor se feltétlen minden henger. úgy tűnik.hogy már indítás előtt is benzin van a hengerbe és ezért összetaknyolja a gyertyákat.ha két három naponta indítom éppen átfordul a motor és gyönyörűen indul.valakinek valami ötlet, tipp mi lehet a hiba?
Gratula!
Sok örömöt, baleset mentes km-t hozzá!
Sziasztok!Megvettem a kiszemelt 93-as xj 600-ast.Doboztartó konzolt vagy csomagtartót keresnék hozzá az se baj ha festeni kell.
Üdv Mindenkinek !

Beszereztem a XJ-re gyári tárcsákat , úgyhogy a hullámos tárcsák eladók lettek . Több típusra jó , a hírdetés : https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Yamaha_fektarcsak_FZ__Xj___Tmax_77188266.htm

Mellesleg frissítettem a polírt , centírozás és megy vissza . Még az első lánckeréknél kipucolom a trutyit és menetkész a vas .
Köszönöm a hozzászolásokat,Megnézek egy párat,árban pont a 600-as felelne meg.
Szia 7 évig volt 600-as Divim. Sokat túráztam két személlyel az Alpokban és hasonló helyeken. Végül is elég az ereje a 600-as Divinek, viszont nálam a magas hegyekbe már kevés volt. 2000 m magasságokba erőtlen volt. Ezért váltottam TDM-re, ott már nem volt gond sehol. A 900-as Divit én inkább javaslom, bár van súlya. Ez egy túrán 2 személlyel felpakolva megfontolandó. a kuplung zaj meg ne zavarjon 70000 km át zörgött nekem , gond nélkül. Csak rossz hallgatni a piros lámpánál, ezért behúzott kuplungkarral vártam a zöldet.
Tovább! Ha a 600-as kardános lett volna, eszembe se jutott volna másikat venni. Nem sok 600-as éri be annál az igénybevételnél csupán annyi benzinnel.
Az szerintem jó választás. Én nagyon szerettem, és csupán a kardán hajtás miatt váltottam 900-asra. Persze, hogy ennek nagyobb a teljesítménye is, de nem is elég neki a 4.5 liter! És ezzel sincs szándékom nagyobb tempónál túrázgatni. Vagyis ha a 600-as kardán is lett volna
Ha már az 50 ló nem volt elég fürge, akkor a 600-as divit is hamar lomhának érzed majd, ezért én azt ajánlom, hogy erősebbet keress pl. 600-as suzuki bandit, suzuki gsx750f, yamaha fzs600, fz6s vagy ha divinél maradnál, akkor a 900-ast. A másik meg, hogy egy jó motorért messze is érdemes elmenni, szerintem ezen nem érdemes fennakadni.
600 divi
Az elöző motorom 50 lovas volt de viszonylag nehéz 220 kg,azért valamivel fürgébbet szeretnék.Valójában másig probléma hogy hirdetnek egy csomo motort de mind az ország külömböző pontjain.
Szia ! Melyik típusra gondolsz?
Csatlakozom Tonereshez. Én 2 szezont mentem többnyire 2 személlyel,többnyire 90-130 km/h közötti tempóval. Én 105 a nejem 70 kg. Semmi panaszom nem volt a 600-as divi teljesítményére. Igaz! nagyon jó állapotban volt a kicsike. Túrázásra normál használatra tökéletesen elég a 61 le. Pláne a 4-4.5 l fogyasztást is figyelembe véve.
Szia!
Végül is elég. Attól függ, mekkora darab és hány kg a személyzet és mennyire intenzív a motoros tempó. Továbbá mennyi a csomag. A lóerő jól jön ha van, de be lehet osztani.
Üdv motoros társak!Motorvásárlás elött állok kérdésem volna:A kuplungzörej megszüntetése mennyire hosszú távú megoldás.Lttam videót róla hogy egy csőstiftből és egy imbuszkulcsból csináltak bele stitet ez bírja mert gondolom nincs egyenértékű a gyárival.Másik kérdésem mennyire elég a 60 paci a két személyhez?
Olvasd el a kommentem kedves Sedu. És próbáld meg értelmezni az ott leirtakat. Üdv.
Az ilyen okoskodók miatt nem hirdettem meg.
Közben kaptam segítséget a facén. A rohadt telefonomon keresgéltem, az vágott át... Hülye, drága oldalakra navigált... :-) Köszönöm!
Sziasztok! Facés csoportban is kérdeztem, de egy válasz érkezett csak, hogy nem biztos, hogy relét kell cserélni... Vagy ellenállást kell bekötni. No, de gondolom ebben az esetben már olyan méretű ellenállás kellene, ami hősugárzónak is beválna... Hátha itt van "villamos szakértő kolléga".
Szóval: A szezon végén többen jelezték, hogy az indexem fénye nem nagyon látszik. Valami gagyi van rajta, így vettem... Most rendeltem hozzá alirol LED izzókat. Nem értek hozzá, így meglepett mikor a napokban valahol olvastam, hogy ezekhez ledhez való index relé is kell! Ahogy nézem a neten a képeket, az eredeti relén 4 láb van. Amiket ledeseket találok azoknak általában 3 lábuk van. Ráadásul arany árban (10 - 17 ezer). Tudna valaki alis, ebayes linket ledes reléről, ami csereszabatos az eredeti csatlakozóval?
Köszönöm!
Sziasztok,örömmel jelentem én is xj tulajdonos vagyok, akérdésem a következő!
Vettem egy új digitális km órát ami kicsit másképpen működik mint a gyári, a gyári spirálos ez mágneses,de valamilyen módon be lehet kötni hiszen sok videót láttam olyan diversion tulajdonosoktól amik ezt a fajta mágneses érzékelős órát használják, bekötésben kérnék segítséget! Elvileg tárcsára kell felszerelnem mágnest vagy hogyan kössem be?
Sziasztok. 93-as 600 S-re keresek gyári kormányt megvételre. Minden nélkül csak a kormányt. Köszi
Egyik kollégámnak van hasonló az Intruderen, csak ő balga módon sörös dobozt tart benne. Mesélte, hogy csak egyszer vették ki belőle illegálisan, de nagyon megnézte volna az illető arcát, amikor kinyitotta! Hiszen a sör több éven keresztül ott lógott a kormányon, kitéve a hidegnek és a tűző napnak, illetve jól fel is volt rázva az aznapi menettől.
Na de egy befőttesüveg tartó, amiben még béka is van, na az az igazi vagány motoros!
Látni ugyan nem láttam, de mivel CNC marós vagyok, meg fogom tervezni, és le is gyártom fusiban, alumíniumból, szépen eloxálva, és kezdem is az v értékesítést. Anyagilag is jól járok, hiszen biztosan hatalmas lesz rá a kereslet. És csak a Divisek kapnak majd belőle, a többieket kizárom