Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem tudom milyen áron gyártanak, de hivd fel a simateam.hu-t a bukócsővel, ők készítenek mindenféle egyedi kiegészítőket is.
Köszi az infókat. Kikértem több régi motoros véleményét, köztük néhány szakember is volt, és arról győztek meg, hogy jelenleg a piacon a yuasa a legbeváltabb, és ha némi kedvezménnyel lehet hozzájutni akkor mindenképpen az a legjobb választás.
Továbbra is keresem a bukócsőre a megoldást. Aki tud használtan, vagy tud olyan személyt aki megfelelő áron tud legyártani a 900-asra, azt kérem, hogy jelezze.
További szép napot mindenkinek.
Az enyém Exide, de mint írtam, szezon elején vettem, még nagyon friss, eddig semmi gond, teker rendesen.
Nekem is így kezdte három évvel ezelőtt. Feltöltöttem kb fél alatt, aztán jelentett a gép, hogy tele van, nem megy tovább. Másnap reggel viszont meg se moccant. Bebikázva pöcre indult. De fogalmam sincs, hogy milyen aksit kapott a következő szezon elején? :-O Csak felöntöttem a savat, rátöltöttem némi energiát, aztán beküldtem a vasba és ment. Illetve most nem megy, de valószínűleg a gyújtáskapcsolóm halt meg, mert se lámpa, se semmi nincs. :-( Úgy kezdődött, hogy ráadtam a gyújtást, volt visszajelzés és lámpa is, aztán, amikor megnyomtam az önindítót, akkor elment minden egy pillanat alatt. Azóta sincs benne élet. Próbáltam kocsiról beindítani, de ugyanúgy még a műszerfalon sem világított semmi. Valamennyi fesz van az aksimban, mert véletlenül összeért a bikakábel vége és szikrázott rendesen.
A Varta és a Banner is vehető, mindegyik ment 3évet a téli idöszakokat is beleértve, aztán tovább adtam a robogókkal együtt, szóval jól szolgáltak, egyiknek se tudtam meg hol a vége. Yuasa szerintem felesleges, bár olyanom is volt már és érezhetően erösebb hidegben-melegben is a többinél, de talán felesleges, ez csak egy évet volt, mert ellopták a robogót, amiben volt. Exide a kocsimban volt, azzal is jó tapasztalatom van. Most JPmoto van a Diviben, hát lehet nem várom meg a végét és nyáron kap egyet a három közül :)
Egyéb kedvezménnyel, 13.500 Ft körűl kapnám a Yuasát, és a körűl a Bannert is. A korábbi motoraimban többnyire olcsó neve sincs aksik voltak, azok is bírták átlagban 2-3 évet, de azok 125, 500, és 600 cm3-esek voltak. Tartok attól, hogy a 900-as esetében az olcsó kategóriás aksi hamar megadja magát, és akkór nem spórolok meg semmit. Van valakinek véleménye a Varta vagy az Exide aksiról? Azok némileg ólcsóbbak lennének.
Előző motoromban nagyon jól szolgált az egyébként drága Yuasa. Semmi gond nem volt vele. Ugyan abból a boltból vettem a Yamahába is, nagyon hamar /gari után nemsokkal/ tönkrement. Az idei szezonra kapott egy középárast, eddig okés.
Aztán házadtól 100km-re indulnál de nem tudsz. Ilyenkor elgondolkozol azon, érdemes volt fillért baszni? Yuasa drága, szerintem nem fontos a túl drága akksi. De a nagyon olcsó se!
A 900-as divinek meglehet gyengélkedik az aksija mivel a reggeli hidegben szinte alig forgat. Egy szaki azt állítja, hogy szulfát mentesítéssel talán még egy darabig bírhatja. Van esetleg valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata? Egyáltalán érdemes vele foglalkozni? Vagy tervezzem az új vásárlást? Ez esetben ki milyen típust ajánlana? A yuasával van valakinek tapasztalata?
Én sem ismerem, de azt tudom, hogy egyes termékek árát a neve is emelheti. Dunlop gumiabroncsot több esetben is vettem már, csak személygépkocsira. Azon nem volt panaszom rá. Most meg úgy vagyok vele, hogy a puding próbája az evés. Ha nem válik be akkor legközelebb mástípust veszek, addig is megpróbálok alkalmazkodni hozzá.
Nem véletlen drágább a michelin annyival. Ritka kivételtől eltekintve a minőséget, tudást meg kell fizetni. Attól lehet ez a gumi jó, nem ismerem.
Én a gumis "szakembertől" azt az infót kaptam,hogy a Dunlop gpr 300 ár érték minőség tekintetében jónak mondható, és az eladottak után csak pozitív visszajelzést kapott. Engem ez és az ára meggyőzött. Ez párja 48 ezer, círka 25 ezerrel olcsóbb a Mislentől. Majd a használat során kiderűl, hogy jól döntöttem-e.
Hátsó kerék kiszedésénél semmi extra. A távtartók, alátétek helyére kell figyelni. Vagy jól fel kell emelni a hátulját, vagy én pl. az aknába engedtem a kereket. Nem bonyolultabb a láncosnál, sőt, itt nem kell állogatni semmit.
Megkérdeztem Tamás az ügyről.
Nekem Michelin pilot road4 ment fel, nagyon jól kanyarog vele. Én odavittem a mocit a gumishoz, aki szerel motorokat is, szenvedjen vele ő. :-) De ügyesen megcsinálta, ha már ez a szakmája.
Remélem jól kivehető a tőltőkivezető megoldás.
Szia! azt a bukócsövet készítette a Tamás ami a képen látszik? arról van infód, hogy esetleg készít megrendelésre, ha igen akkor mennyiért. A gumit természetesen párban cserélem. a Dunlop gpr 300 lesz rátéve. A töltő kivezetéssel elkészültem. Egyszerű lett a megoldás azonban alkalmas minden külső csatlakozásra. Természetesen 50.-nél nem szoktam a legmagasabb fokozatban menni, csak utaltam arra, hogy a diviknek ez sem jelent gondot. (A sor kettesek ezt rángatás nélkül nem nagyon tudják.) Én jó időben-szezonban többnyire motorral járok a munkahelyemre ami oda-vissza 50 km. Évi 6 ezer körüli a futásom.
Volna még egy idevágó kérdésem. A hátsó kerék kiszerelésénél van-e valami ami ennél a típusnál külön figyelmet igényel? Mivel vinném a kerekeket gumicserére.
Az előző tulaj, Tamás, készített rá bukócsövet. Még a motoros rendőr oktató is megcsodálta, hogy ezen még a kamion is keresztül mehet. Ezenkívül tett rá 12 voltos szivargyújtó csatlakozót, és az aksit ő is kivezette az ülés alá két érintkezővel, amit ügyesen menetes kupakkal zárt le. Természetesen hátra egy hárompontos csomagtartó, mert menni kell a távolba az asszonnyal. Vezetékes kommunikációt is fabrikált rá, de az a mai, bluetoos-os világban már nem nagyon használatos.
A gumit cseréld párban. Nem nagy a különbség az ára, de jobb az, ha elöl is újak és tapad rendesen. Ha te is csak néhány ezer km-t mész évente, akkor ez is hamarabb keményedik fel, mint ahogy elkopna.
Azért 50-nél, benzintyúkkal inkább válts vissza, azt a benzinfogyasztás is meghálálja. Bírja, de jobban szereti, ha nem 2000-es fordulaton kell teli torkot nyitnia.
Köszönöm!
Szia! Én csurig tankolom, aksi ki, azt fagy mentes helyen tárolom, havonta rátöltök, április elején röffentés és go.
Szia! Én csurig tankolom, aksi ki, azt fagy mentes helyen tárolom, havonta rátöltök, április elején röffentés és go.
Sziasztok! A facéra is beírtam a csoportba, de ott a múltkor is csak "Like"-kat kaptam a kérdésemre... :D
Téliesítés a kérdés! Minél többet olvasok, annál jobban elbizonytalanodom! Szóval, hogyan kell "elrakni" a motort télire? Van akik szerint prémium benzin + valamilyen adalék. Pár hetente indítgatni, aksit töltögetni! Mások szerint tank tele, aksi töltögetve, nem indítgatni! Az XJ-nél nem lehet elzárni ugyebár a benzincsapot. Akkor mi lesz a benzincsapban és a porlasztóban maradó benzinnel? Lerakódik, besűrűsödik? Első "közös" telünk lesz a géppel. Tapasztaltabb motorostársak segítsetek már Ti, hogy szoktátok? Köszönöm!
Nekem mindig felajánlja,hogy csinál az ép aktuális motoromra bukókeretet, de én mindig elutasítom. Én motorozok nem esek, kelek. Néha azonban jó lenne, amikor bólyák közti szlalomozásra van lehetőség. Ilyenkor sajnos nem veszek részt rajta, mert ha feszegetem a határokat akkor eshetek is . Ha meg nem nincs értelme. Akár egy vezetés technikai tréningnek sem.
Úgy gondolom, hogy a vezetési szokásom a normálba belefér (általában) De vannak esetenként kilengéseim. A vásárlás helyén azt állították, hogy visszajelzés szerint jónak mondható. Egyébként itt is annyit kérnék a párért. Csak én apródonként készülök a koövetkezö szezonra.
Ezek szerint ismered.? Ma kérdeztem meg, de azt mondta, hogy mivel ehhez a típushoz nincs sablonja, így elkellene menni hozzá a méret vétel miatt. A baj csak az, hogy ahhoz már nincs túl jó idő. Tőlem kb 130 km-re lakik.
Nézd meg a tapadas.hu és a maxigumi.hu oldalakat is, én itt vettem a gumikat nagyon jó áron. De az enyém más méret...