Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

rendesen fennt van a helyén a lánckerék? Nem lazult fel valamelyik csavar?
csak oldalirányú
Milyen koválygása van? oldalirányú? agy fel le kovályog?
Mennyire gáz ha láncszett csere után azt vettem észre hogy a hátsó lánckeréknek van egy kis kóválygása .motort sebességbe raktam , hogy befújam sprével és akkor vettem észre hogy van egy pici kóválygása.Csapágyak is cserélve lettek ,szerelő csinálta , de menet közben nem érzem hogy baj lenne.A régit sohase figyeltem hogy kóvályog e. Járt e már így valaki?
Üdvözlök mindenkit!
Első alkalom, hogy írok, bár már 7 éve olvasom ezt a fórumot. Kérdsem lenne. Gyöngyösön , vagy környékén tudtok jó, megbízható, elfogadható áron dolgozó szerelőt?
Üdv, urak. Sajnos nem lesz Xj 900-asom, hacsak valami csoda nem történik keddig. Itt a jó idő, pénzem is meg volna rá, de egyszerűen nem találok olyan gépet, ami megfelelne, 2000 eurós értékhatárig. Vagy túl licitáltak, vagy nincsenek túra dobozok, vagy túl nagy a futásteljesítmény. Vagy egyszerűen csak túl soká jutnék hozzá. Két eladó is mondta, hogy még fel kell készítse a gépet, karbi szinkron, mert nincs elhozható állapotban. Ezek kereskedők voltak. Mások ígérték, hogy visszahívnak, ha aktuális az eladás. Ez eddig nem történt meg. Úgy gondolom, hogy az ő érdeke az eladás, és ha nem hív, vagy eladta másnak, vagy meggondolta magát. Komoly elvonási tüneteim vannak, motorozni akarok. Ezért, hasonló. A németeknél volna sok jómegfelelő, de onnan nem vehetek, mert nem tudom leírni az adóból. Szóval, elkezdem más gépeket is nézni. Az eredmény pedig egy Honda ST 1100 Pan European. 70 ezer kilométerrel, 99-es évjárat. Szép állapot, első tulajtól, aki v hátfájása miatt adja el. Otthon, hasonló állapotú járgány bőven egy milla fölött lenne. Innen nem búcsúzok, a 600-asom egyenlőre marad, és azt hiszem, ha eladom, akkor is veszek helyette egy fiatalabbat. Szóval, ha minden igaz, kedden kettőkkor ez az enyém lesz:
http://link.marktplaats.nl/m12...
Köszi.
Az alkatrészek jk lettek.A motorosboltroadrider-től rendltem 98-as évjárathoz.Ennek az évjáratnak volt ilyen az úszóháztömítése.A tűszelepFVS-208 kodú tűszelepházzal együtt van.17mm magas 10 és 8 mm széles.Szerencsére megoldotta a problémat jól zár nincs benzinszaga.melesleg több mint 3 liter olajat engedtem le a blokkból.Az uszóház tömítésrő itt a kép.Kód:FGB-213(RF114)
Hali! Segítségre lenne szükségem, hogy a kuplungbovdent hivatalosan merre kellene elvezetni. Az a gondom, hogy jelenleg beleér az óracsoport műanyagjába és nyekereg, ha forgatom a kormányt. Megőrjít. Rendeltem ebayről egy kifejezetten az enyémhez (XJ600S 2001) való kuplungbovdent, de a szerelő azt mondta azért nem szerelte be, mert rövidebb. Nos, szerintem meg a mostani vagy hosszú vagy rosszul van elvezetve, de hogy a Yamahánál ezt nem így tervezték az egészen biztos. Most ügyködök rajta valamit, de jó lenne látni egy eredeti verziót. Üdv.
Ha jót küldenek belinkelnéd? engem is érdekelne.
Sziasztok.
Ha valakinek lenne gyári kipufogója, és megválna tőle, kérem ne tartsa magába.... a lényeg, hogy ne legyen "herélt".
Holnapra jön meg az alkatrész 98-as évjárathoz rendeltem,mert az úszóház tömítés annak felel meg.A benzincsap is kap új membránt,viszont addig nézegettem amíg rájöttem hogy a szűrők fordítva vannak a csapon németből származik a motor érdekes hogy nem tünt fel a z elöző tulajnak hogy valami nincs rendben a csappal.ON állásban lefolyt a tartalék RES állásban összenyitotta a két szrőt de addigra elvileg már On helyzetbe elfogyott a benya.PRI állás csa a hosszú szűröböl engedte az anyagot.Tekerhettem volna tartalékra az út szélén.
A régi karbisnál aszem a tűszelep háza egyben van az úszóval ,de még ma megnézem,a másiknál külön van a fészek azt kevésbé macerás cserélni.
Nekem is folyt az egyik tűszelep és most vagyok túl ezen a szenvedésen... teljes felújítókészletet vettem, olyat amiben a tömítés egyezett a karbimban találhatóval. csere és teljes felújítás után (egy-egy fúvókacsere is volt...) sokkal jobban folyt, sőt dőlt a benzin a motorba. fogyasztás felugrott kb 8-10 l-re és ha lassan mentem fulladozott a gép a sok benzintől... Én nem értek hozzá, a szerelők meg csak pingvineztek... végül vettem egy komplett felújított karbisort e-bay-en. Azóta jó, de közel a motor értéke belecsúszott ebbe a műveletbe.
Keress rá maga a karburátorra,hogy milyen tű való bele és úgy rendelj vagy szedd szét és vidd be a boltba:D
Úgy veszem észre hogy az én motoromnak az úszóháztömítése késöbbi tipuséval egyezik,viszont a gépem 93-as olajfűtéses szivató alul.Gőzöm sincs hogy milyen tűszelepet rendeljek.
Nem egyezik meg ,aszem a tű is más de a fészek az szinte biztos.
sziasztok! tűszelepet cserélnék a motoromnál(xj 600 seca 93-as 61 lovas) Ú látom hogy kétféle karbival szerelték ezeket a mocikat.Úszóháztömítésben két félét találtam.Kérdésem az lenne hogy a tűszelepek megeggyezhetnek vagy ott is lehetnek eltérések
Sziasztok!

Tegnap autópályán (M3) elhagytam a kormány közepéről a zárókupakot. Azt ami a kormánycsapágy fölött van. Ha valakinek van ilyen, akkor vevő vagyok rá. Ha megtalálta valaki az is jó
áááá, ez mese habbal. :)

Persze hogy van ilyen. Anno Citroen C4 Grand Picassót néztünk (másik autót meg is vettük). Itthoni ára kereskedésben 3,6 M Ft volt 4 évesen 32.000 Km-el. Annak a felszereltségnek az ára 7 M Ft felett volt. Tehát teljesen reális, hogy valaki kint megvette, használta egy keveset, majd eladta. A kinti és az itthoni kereskedő is keresett rajta és még a szállítási és honosítási költség is hozzá jön. Tehát kb kint az új ár 20 %-áért adta el a tulajdonos a hibátlan, törésmentes autót.

Ha autóban van ilyen, akkor motorban is van nem? Csak ne akard az előéletét lekérdezni...
Mint korábban is írtam, eléggé hihetetlen, hogy valaki megvesz egy túramotort drágáért azért, hogy alig használja, majd húsz év - na jó, egy 2004-es utolsó gyártásból származónál csak 14 év - múlva gazdagon felszerelve aprópénzért eladja. 1400-1500- EUR környékén a legritkábban adnak el hibátlan állapotú 900-as Divit, én magam sem adnám oda ennyiért, sőt, még a duplájáért sem. Viszont ezeknek az órája csak 99999-ig megy, utána nulláz, inkább hiszem azt, hogy az első tulajos hollandus gépében 114 ezer van..., de a km óra által mutatott érték szintén már vallássá nőtte ki magát hazánkban, ezért abban hiszel, amiben csak szeretnél.
Azért mielőtt belevágsz a nagy kalandba, alaposan nézessed át egy megbízható szervizben, mert az orosz sztyeppén nehezen jutsz majd hozzá alkatrészhez!
Ez az Xj nem az az xj. Szerintem itt nem sokan.
Sziasztok ki tud segíteni? Ez a hibakód jelentkezett ma a motorom műszerfalán! Előre is köszönöm
Nos , ilyen hosszúra nem számítottam
De az alaposság sosem hátrány .Hogy részletekben haladjunk . A karbisor meg lett tisztítva sőt mi több kapott tourmax felújító készletet , de az úszók ..... hát ott vannank hiányosságok .
Benzincső új , pipa , benzincsap felújítva készlettel , pipa , Szívócsonkok cserélve újakra ( bár nem gombokért voltak ) pipa . Levegőszűrőt pár napja cseréltem a deknitömítéssel és a gumis csavarokkal együtt . A szelepbeállítás remélhetőleg megtörtént , mert vezérműlánc , hengerfej és hengertalp tömítés csere volt decemberben . Elvileg az is pipa .
Ezt a benzinszint témát még orvosolni kell . Azután megkezdjük a "varázslást" . Mindezt azért mert a hócipőm tele , hogy senki sem úgy csinálja , ahogy ezt elvárnám . A második szakember is csak csinált valamit véleményem szerint ami még mindíg nem az igazi . Na mindegy is . Szeretnék mostmár egy olyan működő motort aminek a gázreakciója kiváló , nem fullad bele a benzintől , megfelelően visszaesik a fordulat , jól fogyaszt , szóval na .. Ennyi nem több
Részben egyetértek. De az alacsony kilométer futás nem különösebben fétis, inkább egzakt valami. Egy jól karbantartott 15000 kilométeres moci biztosan jobb, mint egy szintén jól karbantartott 80 ezres. Az más kérdés, ha az alacsony kilométereset lelakták, természetesen jobb, a magasabb kilométeres.
Egyébként megüt a guta, de rögtön. Pénteken kellett volna fizetést kapjak. Nem kaptam. Ma kora reggel megjelent egy hirdetés, 14000 kilométeres xj 900, első tulaj, vezetett szervizkönyv. Hasidomos, semmi extra. Na, mondom, ez jó lenne, az ára 1400 euró. Persze, annyi pénzem sem volt, hogy leelőlegezzem. Visítók, mint a sakál a tulaj fülébe, hogy hol a lóvé? Utalt, délben már a számlámon volt a pénz. De a motort addigra elvitték. Hétvégén már járhattam volna vele, dobozokat, meg később is vehettem volna rá, az árkülönbségből simán futotta volna.