Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Triviális dolog, de a lánc is tud ilyesmit csinálni, ha a végét járja, engem megszívatott már így. Időnként randa kerregő hangot adott, jobbára indulásnál, meg menet közben is bizonyos sebesség tartományokban rezgőssé, darálóssá tette az egész motor járását. Lánc-csere után elmúlt.
A lánc megtekintése után én alapvetően a kuplungot szedném szét első körben, mert az a leginkább gyanús a bandából.
Akkor nem hallani. Csak ha csusztatom a kuplungot induláskor és amíg nem melegszik be a motor. Ha már meleg akkor nem csinálja.
Bocsi, most olvasom csak, hogy kuplungolás közben? Ha így van, akkor a kuplungkosár alatti csapágy adta meg magát, vagy fémre kopott a kuplung, esetleg berágódtak a kuplungkosár kapcsolódó körmei. Lehet, hogy nem úszod meg egy blokk megbontás nélkül A nehezen kapcsolodó kettes is utalhat kuplunghibára. Megvan ez a kerregés akkor is, ha csak simán jár alapjáraton üresben és behúzod a kuplungot?
Üdv!
Kérdés, hogy üresben alapjáraton is megvan-e a kerregő hang? Meg kérdés, hogy előtted ki és hogy használta a motort. Például az egykerekezgetés, főleg az 1-2 közötti gyorstaposós felváltás hazaküldheti a kettest, jellemzően az kapja a legtöbbet a nyélgázas felváltogatások alkalmával... Ha üresben is kerreg, akkor elvileg nem váltóhiba. Vezérműlánc és/vagy a feszítője is okozhat melegen elmúló (csendesedő) darálós, kattogós kerregős hangot. Ha menet közben, tehát terhelés alatt kerreg, akkor inkább váltó
Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. XJR1300SP 2001-es gépnél tapasztalom most már egy jó ideje, hogy amíg be nem melegszik induláskor kuplungolás közben alacsony fordulaton (1000-2000) kerregés szerű hang jön a blokkból. Ha magasabb fordulaton csúsztatva indulok nem hallani. Plusz az egyesből kettesbe váltásnál folyton reccsenik egyet a váltó. Elég nehezen veszi be és néha kidobta 2-ből. Szóval az 1-es 2-es körül valami nem ok. Lehet a kerregö hang is innen jön az alacsony fordulat miatt induláskor?
Bocs,de az üzenet akkor nem neked szólt!
Szia engem érdekelne,safirace megvan még az olaszpapiros 1200-es?
Egy eladó piros 1200-est rakott fel még 2013 április 16-án Safirace kollégánk, ha esetleg arra gondolsz, hát nem én vagyok
Üdv!
Valakivel összekeverhetsz bizonyára. Én nem tettem fel semmilyen motorról semmilyen képet, a sajátomról van kép az adatlapomon, de az fekete és nem eladó. Mutasd a linket, hol az a motor amit én tettem fel?
Értem,csak te írtad hogy ha valakit érdekelne ?Itt a piros XJR-re gondoltam ,hisz képet is tetél fel!
Szia!
A "moci"? Na az speciel nem eladó Ami eladó, az egy akkumulátor hozzá és igen, megvan még.
Szia,engem érdekene a moci ha még megvan?
Ha valakinek kell, új akksi, még nem volt felsavazva, garanciális eladó.
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
Szia!

Először is Köszönöm gyors választ!
Ez a durrogás nem állandó, csak néha egyszer-egyszer hallatja magát, de van hogy akár alapjáraton is...a kipufogóm egyébként gyári!
Megméretem a kompressziót...

Köszi!
Üdv!
A kipufogó durrogása sok esetben a szelepek áteresztése miatt van. Valamelyik kipufogó szelep (vagy több is) nem zár rendesen. Elégetlen üzemanyag a kipufogóban, az durrog. A szelephézag állítás nem minden esetben oldja meg ezt a problémát, ha a szelep nem zár rendesen, beégett, kokszos, akkor be kell csiszolni. Érdemes lenne kompressziót, vagy inkább veszteséget mérni a hengerekben, elvileg az megmutatja az esetleges tömítetlenséget. Ha valami tuning sportdob, vagy üres cső van rajta, akkor a durrogás (ha nincs behangolva a motor a nem gyári csőhöz) normális jelenség is lehet, túl sok üzemanyagot kap, nem ég el mind rendesen. Kérdéses, hogy mindig durrog-e a kipufogó, vagy csak mondjuk motorféken, gázelvételnél? Ha mindig durrog, az inkább gyújtás hiba lehet.
Ha nem ejti vissza a fordulatot, az lehet fals levegő beszívása miatt, de a szelepek is okozhatják, vagy a vákuumos rendszer tömítetlensége, de még koszos szorulós gázbowden is Ha biztos vagy benne, hogy a pillangószelepek zárnak, amikor visszaengeded a gázt, akkor a bowden kizárható....
Sziasztok!
XJR 1200-as motorom kipufogója "durrog", továbbá ha használat után (mielőtt leállítanám) üresben meghúzom a gázkart, majd visszaengedem, akkor nem ejti vissza a fordulatot vagy csak nagyon lassan (szinte pörög tovább 2-3000-es fordulaton). Most csináltattam szelephézag állítást (5 korong cserélve lett), és karbi szinkront is, ennek ellenére továbbra is fennáll a jelenség!

Ha valakinek lenne bármi ötlete, hogy mi lehet a baj, kérem írjon!
Köszi!
Szia! Próbáld itt, van ez az nekik XJR-ekhez és még válaszolnak is e-mailre! sugomotor.hu
Sziasztok!
Kérdés: Esetleg valakinek van-e xjr-400 hoz kuplung kar konzol (bowdenes), illetve honnan lehetne ezt beszerezni? Előre is köszi!
Üdv!
Köszi, egyenlőre úgy tűnik találtam (nem könnyen) magyar bontóban, holnap kiderül, milyen, jó-e meg ilyesmik.
Próbéld meg ezt a címet:
http://www.yamahaxjrownersclub...(ebay u.k.) Itt láttam olajszűrő házat,illetve én már több alkalommal vettem ott alkatrészeket.
Sziasztok! XJR 1300 olajszűrő ház beszerzésére valami tipp? Bontókat hívogattam, eddig semmi eredmény, íbéj-en találtam eddig egy darabot, a gyári új horror áron van. Valakinek valamit ötlete? Köszi!
Szia, köszi, már kiderült, ha esetleg valakinek kellene gyárilag 10w40 félszintetikus, majd azt javasolják ha eléri a 60k kilométert, akkor 20w50. ( xjr400 )
Javaslom hívd fel a Red Baront,ők forgalmaznak Japán belpiacos XJR-eket.
Sziasztok! Egy egyszerű kérdésem lenne, mégpedig, hogy milyen viszkozitású olaj kell a XJR-400 ('98) -ba?
Sajnos azon tulajdonsága miatt, hogy belpiacos, nincs angol Júzer Mánúál... :) Gondolom ez a probléma nem új nektek! Előre is köszönöm!