Yamaha XJR

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

A szerelőm szerint 1300-hoz nem jó... de megpróbálok utánajárni hátha!
22ezret kérnék érte.
Szia,xjr1300,hoz is jó lehet?Mibe kerül?Köszi
Sziasztok!

Van egy eladó, bontatlan motorblokk tömítés szettem FJ / XJR 1200-hoz! Ha valakit érdekel, az alábbi e-mail címen megtalál:
peterrobert@freemail.hu
ÜDV !
Eladó hátsó telókat keresek ,lehetőleg 400-asról ,vagy valakit aki bont ilyesmiket ! :)
Akkor ez így egyszerűbb : lupuslex@freemail.hu
Sajnos nem látom a mail-címet.
Ha a hirdetésedben a te telefonszámod szerepel, akkor küldök rá egy sms-t az én mail-emmel. onnan már menni fog.
O.k maxwell megkérnélek az adatlapomon megtalálod a mailomat küldj üzit a mocidról mit szeretnél kérni érte.
Megoldódot már problémád? Képet tudsz felrakni csapról, felületekröl?
Ha esetleg még nincs kiszemelt példány... az enyém is eladó.

Nem tudok erősebb motorrol.
A forgalmiban valószínűleg elírták. A 125-ös ETZ-m műszaki adatlapjára a vizsga során (régi fajta forgalmit cseréltem éppen új típusra plussz törzskönyv) 1250 köbcentit írtak. Az okmányirodában szóltak rám, hogy inkább menjek vissza a vizsgaállomásra, mert így drága lesz a matrica.
Az enyémen csak a membrán volt kilyukadva. TourMax javító készletet vettem hozzá.
Összeszerelés után eresztett. Újra szétszedtem és az eredetiből áttettem a rugót meg a kis O-gyűrűt az apró "dugattyúról". Azóta tökéletesen működik.
Ha megvan még a gyári, akkor egy próbát megér.
Sziasztok
Lenne egy kérdésem felétek és persze ez segítség is lenne nekem.
Szeretnék újra nyeregbe ülni kinéztem egy 1.2 -est de a forgalmiba
102 LE szerepel, jó pár éve ismerem az xjr-t de váltig állítom ilyen motorral nem szerelték az 1200-esket, 72kw azaz 98 LE a gyári adat, és 95-től talán 2000-ig.
Jól tudom, vagy tudtok valami másról esetleg ? Léci írjatok !
Bármit csinálok vele bármelyik tömítést cserélem átenged! Már a vákum részt le is "vakoltam" rendeltem hozzá tömítés készletet a forgó részre, a lyukak elválasztásához és a talp részhez és így is. Utána tennék egy sima csapot de nem fér el. Az öntvény részen vannak bemaródások ( kráterek) lehet az a baj és azon már a tömítés nem segít!
Miért nem müködik jól? Mi a tünet, melyik tömítést cserélted?
Sziasztok nincs valakinek egy 1200-re való benzincsapja eladó ami jól működik hiába cserélek már tömítést! Szerintem a 400-asé is ugyan olyan!
Köszi Zsolt
Azt hiszem talán huszadikra sikerül helyesen leírnom... Szóval: felhajtója
Na végre, sikerült...
Felhajítója
ohlins.hu a Máriássy utca 8-ban vannak, a Lágymányosi (Rákóczi) híd Soroksári úti felhíjtója mellett, precíz, igényes munkát végeznek, udvariasak és nem csillagászati az ár.
Hello urak!

Hazakoltoztem Londonbol vegleg, es mivel mar nincs meg a 400-asom, nem hittem volna, hogy benezek erre a forumra.
Viszont talaltam 2 aprosagot, amik erdekelhetnek valakit.
Szoval eladnam az EBC fekbetet szettet. A csomagolas mar viseltes, az igaz, de fekeknek semmi baja.
A masik dolog, az egy komplett gumi/fem szett a karbisorhoz.
Eredeti csomagolasban, japanban keszult.
Van par mobilos kepem, de jol latszanak a gyari szamok.
Sziasztok! Valaki tud szerelőt, aki felújítja nekem a hátsó teleszkópokat?
Nos, akkor én is vennék egy 400-ast! Cafe racer-t szeretnék csinálni belőle! Ki tud nekem jó helyet mondani alkatrészekre! Ahol nem csak gyári dolgok, hanem más kiegészítők is vannak! Amúgy, kb egy ilyet szeretnék csinálni vele, csak rozsda fényezéssel!
Azèrt köszönöm.
Ajánlani nem tudok senkit, az ilyesmit én magam csinálom
Köszi esetleg Èszak Pesten van valaki akit ajànlanàl?
Üdv! Véleményem szerint az első lépés mindenképpen a porlasztó szinkron megtekintése és beállítása. Az alapjáratot elsősorban ez befolyásolja, csak a szinkron beállítása után érdemes tovább nyomozni, gyertyák, karbi tisztítás ilyesmik.
Sziasztok. Mi a teendő abban az esetben ha az alapjàrat(szerintem) nem szèp egyenletes? 2003-as 1300-ról van szó 7000 igen hèt ezer kilométerrel. Esetleg holnap valaki valamerre gurulgat?