Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdvözöllek Éva!
Én Castrol Actevo 20-50-est használok az xjr 1300-ba,nagyon "imádja".Mivel az XJR-ek lég-olaj hűtéssel rendelkeznek,ez vele járó tényező,főleg ha nagyon meleg van.Egyet érdemes figyelni,hogy hány kilométer után kell "utántölteni". Laja
Sziasztok.
Lehet, hogy hülyeség amit kérdezek, mert ugye mihez képest, de tudna valaki segíteni, hogy az XJR1300 SP nek mennyire kell kemény legyen az első fékje. Jól fog meg jónak tűnik csak én kicsit puhának találom. A 400-as Yamaha Majestymnek sokal keményebb pedig az csak egy tárcsás elől. A másik az első teló. Kicsit puhának tűnik. Attól még lehet jó és lehet ilyen kell legyen. Sajnos nincs összehasonlítási alapom. Megköszönném a segítséget.
Nem tudom, hogy megegyezik-e az 1.2-es rögzítésével...ott gumiágyon keresztűl csatlakozik a felső kiflihez + a lámpatartó keretéhez. Ha nincsenek erősen meghúzva a csavarok, akkor finoman szólva elég nagy játéka van az órának, akarom mondani műszerfalnak.
A BT023-at ajánlom, két komponensű, középen sokat elmegy és az oldala is tapad rendesen. A 20-21-et is használtam, tartósság szempontjából nem rosszak, de hidegben elég könnyen megcsúsznak és esőben is bizonytalanabbnak éreztem, mint a 23-ast. Pilot Road 3 sem rossz.
Sziasztok!

A motoromba castrol 10W40 es olajat használok...rendszeresen ellenőriztem, azonban után kellett töltenem, de a kúton csak Castrol 20W40est kaptam (ami kifejezetten motorba való!) kb. 5 dcl-t kellett utántöltenem

ez nem probléma ugye?
Sziasztok. Azt szeretném megkérdezni, hogy mennyire rezonál illetve mennyire ad zizagő zörgő hangot az XJR 1300 as müszerfala? Az enyém eléggé zizagő hangot ad menet közben arról nem is beszélve ha rossz az út. Olyan mintha valami lenne benne ami rezeg. 2001es SP. Van esetleg tapasztalat? Köszi előre a választ.
lekapod a műszeregységet, a poharakat az aljáról, majd a pohár alatt találsz 2-2 csavart, amikkel oldani tudod a felső gyűrüket. utána már látni fogod a belét azt hiszem. :s
én eddig jutottam vele, ha minden igaz ketté lehet venni az egész műszeregységet, de azt nem próbáltam. Sok sikert a buherához ;)
Még egy kérdés. A kilóméter óra és a fordulatszámmérő plexiket ki akarom cserélni de nem látom, hogy kell leszedni őket. Valaki esetleg tudja a trükkjét?

Köszi előre is!
van egy kis plexim és egy balos visszapill. tükör eladó. óccsó. ha valakit érdekel. üdv a csapatnak
Sziasztok!

XJR 400as paripához kéne nekem egy krómozott kormányrúd. Tudna valaki ajánlani valamit? Már egy ideje böngészem a netet utána de sehol se találok....

Előre is köszi!
Szia Évi!

Csak most olvasom ezért nem reagáltam előbb. Ha esetleg még nem rendelted meg és van benned egy kis vagányság (hát persze hogy van! ) a redbaronnál is be tudod szerezni, ha esetleg valamelyik szerelőt meg tudod győzni talán beszerzési áron meg is ....öhmm-öhmm... szóval érted. okosban megoldják

sajnos az én beépített emberem már nincs ott

üdv,
István
nagyon szépen köszönöm! lehet rendelni, 30napon belül meg is érkezik ... :-/ addig valahogy megoldom!

Köszönöm a segítséget fiúk! :-)
gondoltam, hogy nem adod :-) Azért köszi...
Nem adom a szűrőmet, de asszem már nem is érdekel, igaz? :)
Érdekes lehet:
http://www.bikepartsuk.com/?i=...
Rengeteg minden van...
Ha nem is rendelni, de infót gyűjtögetni is jó.
Szia
Amerikai gyártó. Szerintem forgalmazót kéne nézni. Meg a cikkszámnak is mert lehet nem jót adtam meg (XS360?). A lényeg hogy van/létezik utángyártott is (nekem azt mondták - Yamaha -nincs, csak gyári). A majdnem 12000ft meg vicc, az egyik legdrágább szűrő.
Nem kell nekem gyári! Az emgotól weben keresztül lehet rendelni?
Ja, és gumi ügyileg tudom a 400-ra (is) ajánlani a következőket:
Dunlop Sportmax Qualifier 160/60ZR17
Michelin Pilot Road 160/60ZR17
Nagyon jó gumik, szerettem mindkettőt főleg a Spmax-ot (jelenleg)! A pilot rettentő puha szerintem, de ez ettől volt jó.
Elsőnek ME Z1-etés Z6-ot használtam.... De ennyi.
Azokat nem említem amik nem váltak be. De ha gondoljátok.....
Üdv
Szia!
Emgo Filters: 12-94312,
Vagy E.F.C-t tudok még gyárt ha nem a gyári 4HM-14450-00 kell.

Ha kell valakinek olcsón "ütni-vágni" való gumi, érdeklődjön!
+ van egy Dunlop 180-asom is:
http://aprod.hu/hirdetes/dunlo...
Üdv.Krisz
Üdv!
Hát igen.... Mint mondtam sajnálatos, de oda kell figyelni az alkatrész beszerzésnél. Vannak néha gondok....
Ja, és nekem is ez a B-s van a Divin
Road1ből nem tudom.. de road2-ből van többféle hátsó is. A "B" jelölésűt a nehéz, nagy teljesítményű túramotorokhoz ajánlják..

kb 6000 kilométer után nekem 5,1 mm minta van még a hátsón (6,3 volt újonnan)
A Conti elég hitvány egy darab. Úgy csúszik, hogy avval egy métert nem mernék menni.

A Pilot road az jó lehet. Baromi nehéz ez a motor.

Köszi a segítséget!
Az elsővel nem szokott gond lenni. Hátul a szupersport gumik tényleg felejtősek. 3-4 ezret bírnak max. Inkábba túra-sport kategóriában érdemes körülnézni.
PL:
Michelin pilot road
Continental road attack
Bridgestone BT 021
Bridgestone BT 023

A Z8 is jó lehet, de én még nem próbáltam. Az enyémen most már másodszor van Bridgestone BT 020. Azthiszem, hogy idén már nem forgalmazzák. Ezzel el lehet menni kb 10000 km-t
Szia Tibi! és esetleg ha úgy van nem tudnád eladni? :-D

rohadtul nincs sehol sem :-( , merre laksz?