Ha sokat állt a paripád és ilyen komoly mínuszokban indítottad, az nem éppen a gyári gyertya hőértékének való. A karbipucolással és gyertyacserével egyetértek, nem egy nagy kiadás.
hajrá! xjrdriver-nek üzenném ezúton hogy vettem egy fotóaparátot tehát a héten lesznek képek
Maxwell! gratula a gyönyörű motorodhoz ! Sosy! ha esetleg behatóbban összehangolnánk az érdekeltségeinket engem is érdekelne a túra, ha nem nagy teher szerény személyem... amugy nekem is van ezt ,azt csinálgatni a küklopszon. (pucolás,szinkron,lengőkar,fékbetét,olaj,szűrők,he
Igazad van 94-ben tényleg nem volt még SP sem Sharon...a belpiacosnál pedig kit tudja milyen verziók voltak. Tavaly ilyenkor majdnem megvettem egy másikat is gyári sportrendszerrel, öhlinsekkel, bremboval stb. alkatrésznek, csak túl sokra tartották az állapotához képest
Nekem egy "sima" Yamaha Hungáriás van: sima az ülés, fekete a gyári műszerfal , fék-kuplung kar nem állítható gyárilag, Sumitomo féknyergek és sima elöl nem állítható telók. De már elkezdtem testreszabni
Hát a nyomatékkal, gyorsulással tényleg nincs gond. Néha azért raknám a 6.-at
Ami hátrányt tapasztaltam eddig az az, hogy ha bontott cucc kell hozzá az itthon nagyon ritka.