Az Interbrand „Legjobb Globális Brand” nevű felmérése 18 éve rangsorolja a világ márkáit, egyebek mellett annak pénzügyi hatása, teljes ereje és a vásárlók szemszögében betöltött szerepe alapján. E kutatás szerint a japán gyártó jelenleg a világ huszadik legjobb márkája. A Honda értéke a korábbi évekhez mérten három százalékkal, 22 696 milliárd amerikai dollárra nőtt. Erejét, szerepét bizonyítja, hogy komoly befolyással van a piacra, ráadásul nagyon fontos, hogy technikai fejlesztésekben is az élen járnak, ezt támasztja alá, hogy a márka továbbra is elkötelezett az elektromos hajtás mellett, mind az autók, mind a kétkerekűek tekintetében.

honda-vallalati-ertekeles-2017-15851

Dolgozók a futószalag mellett a vállalat ázsiai üzemében

A kedvező besorolás korántsem véletlen, tudniillik tavaly is számos fejlesztéssel rukkolt elő a cégóriás, s 2017-ben is megannyi fontos bejelentést tettek a jelentős szerepet játszó motorkerékpár-üzletágban. A világ legnagyobb motorgyártója az idei évre is számos újdonsággal készült, így bemutatták többek között a nagy népszerűségnek örvendő Africa Twin még tovább tökéletesített Rally változatát, a CRF250R-t vadonatúj, DOHC-vezérlésű, önindítós erőforrással, a csodaszép klasszikus CB1100 EX-et, de kiemelhetnénk a nagy durranásnak számító, formabontó X-ADV-t is. Jövőre érkezik a legendás Goldwing legújabb változata, a biztosak vagyunk benne, hogy „a nagy H” ezen kívül is számos nagyszerű termékkel kápráztat majd el minket az elkövetkezendő esztendőkben.