2 ütem VS. 4 ütem

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!Vki meg tudná nekem mondani milyen olaj kell az yz125 blokkjába!De a legjobb mindőségű!Köszi!
Playloud: hát tudom hogy nem lesz könnyü berakni de nemtudom hogy jobb lenne-e mint ha megcsinálnám az eredetit .
kisszoltán: mennyi lenne a blokk?
szia nekem van elado gilera xr blokkom kipróbálható állapotban ha érd 30 606 45 80
Vehetsz bele másik motorot, de az biztos hogy nem fog passzolni bele, csak ha szétvagdosod meg agyonhegeszted a vázat.
hmm köszi a válasz igy már kicsit felvilágosodtam mert van egy gilera rx 125 ös mocim csak szétmentek a válto fogaskerekek és mondta egy ismerős hogy tudna nekem hozni 125-250 ig 4ütemü honda motorokat és valahogy beleszarkeszteném és nemtudom hogy inkább csináljam meg a váltot vagy vegyek bele egy motort.
Ja és a válasz a kérdésedre. Szerintem a kétütem a jobb.
Ha visszaolvasod ezt a topicot akkor rájössz hogy egyik sem jobb a másiknál. Attól függ hogy milyen motort akarsz venni, 50-esben 2T-ben gondolkozz, nincs is más nagyon . a 125-ös 2T meg a 250-es 4T-nek felel meg, az 2 főtengelyfordulatra jutó 2 munkaütemje miatt, ellentétben a 4T-k ezalatt csak 1 munkaütemet zörgetnek le, ezért elég fele hengerűrtartalom a 4T-khez képest, de viszont veheted az olajat a kenéshez, mert azt elégeti. Kezdésnek pont jó ez az osztály. Utánna jön a 250/400. De a 250-es 2T-k inkább versenyzésre lettek kihegyezve, mert a 4T-k összes felesleges alakatrésze ki van belőle dobálva, ezért könnyűek és mennek mint a veszett. De 400-asok sem gyengék. Efölött meg csak 4T-k vannak.
csáó
egy olyan kérdésem lenne hogy szerintetek a 2 ütemü motorok vagy a 4 ütemüek jobbak?
mert nemtudom meiket érdemesebb venni,hogy meik megy jobban, ha valaki tud segiteni annak előre is köszönöm.
Kösz!
Honda CBR 125
Rieju RR125 (?)
Yamaha YZF-R125
Hyozung GTR125
Hello! Tudnátok mondani néhány 4t-és 125-ös gyorsasági motort?
ezen is krossz gumi volt az sm szett most került alá
teljesen stabil csk behajlik a tükör
Nem szitál a kormány? Mtx már 120nál érdekes volt, mondjuk azon crossgumi volt
LaciCRM jó a géped! Már így vetted, vagy te raktad rá a 160-as hengert? A gyártó közöl vmi adatot, vagy te tudsz róla vmit? Nehéz ilyet szerrezni? Mennyibe kerül?
enduró létére sztem nagyon is jó a 140.Nekem sajna csak 7.0 a kompresszióm és 140 felett nemnagyon akar menni De azér a 160at gyakran kiszoktam húzni belőle
mondjuk, az enyém egy enduró rövidebb áttétel meg minden ugyhogy én a 140-nek is örülök
nekem meg pont az a fura,hogy általába mint pl nsr es hawernak is power alatt megy 110-120 at simán.Nekem 100nál már nyitni akar és így kevés az utazóm Hameg 120 al járom akkor nyitva van,de abból akkor nem 120 lesz hanem 140 ésígy tovább...Szal sokat kajál
az a jó a crm-embe hogy 8ezer (power) alatt 90el tudok menni ami fasza utazó sebesség, ha meg verem neki megy az 140et is de akkor 8 -9 liter....
ígymár teljesen normális Azthittem akkor zabál annyit ha átlagban normálisan járod mert akkor valami télleg ellenne baszva a mocidban Én nemis tom hogy mennyit fogyaszt az enyém normál tempónál power alatt,mert ritkán járom úgy
jaja ha veretem neki csak akkor eszik 8-9et amugy 5 ből kijönnék power alatt
Igazán nincsmit
Na ellről van szó,amit te írtál a poliniről,csak nemvolt kedvem leírni 100adszor...Kösz hogy leírtad helyettem
Belül kicsit más a blokk,nem nagyon,de pl erősebb főtengely,nagyobb sonkák,ilyesmi. A Polini meg felül nem nagyon hoz erőt,inkább alul lesz nyomatékosabb,ezért viheti lejjebb a fogyasztást. De nekem pl gyári NSR 5félnél soha nem evett többet és idomok nélkül vitte a 150et
De várj! Neked úgy fogyaszt 8at ha nagyon hajtod?Mert akkor teljesen normális a 8-9 a polinivel is...