50/125

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jobbra tartás ez komoly
nem kevés pizzafutár és egyéb futár jár 50essel
az a lényeg a sáv közepén menj akkor nem tud letúrni
én a szimóval is mindig az út közepén mentem nem is túrtak le egyszersem
volt amikor busz-kamion minden volt mögöttem én meg kocogtam 40el, ha a szélén megyek az autósok simán rámelőznek akkor is ha van szembe forgalom
szóval ha csak nem akarsz életvitelszerűen 365 napból 350et motorozni elég az 50es városban
Miért mondja mindenki, hogy az 50-es kevés? Nem mondom, a Hungária körúton biztos letolják az embert, de a belvárosban azért tartja a tempót, nem?
Keressél rendszámosat..50-eset ne.. inkább egy 150-250 közöttit.. kicsi fogyasztás, nyomaték is van.. lehet azért találni. Én a scarat 180-ért vettem... Ennyiért más biciklit vesz.
Talán a Free az egyetlen, amit nem vennék... olyan randa... :)))
a free is nagykerekű
van egy csomó robogó, lassan vége a nyárnak és adogatják el sorban
Sziasztok!
Én most akarok a nagymotorom mellé egy robogót venni. Szívesen vennék akár 50-est, akár rendszámos 125-öst, de elképesztő, hogy ez utóbbit mennyire drágán adják, ugyanakkor a rendszám nélküliek az 50 köbcentisekkel vannak egy árban. Ráadásul a nagyobb kerekűek közül, amikre vadászom (Liberty, Scarabeo, Kymco People) szinte nincs is 50-es, a többségük 125-ös, persze papírok nélkül. Emiatt erősen gondolkozom azon, hogy belevágok, mert mindenki azt mondja, hogy ha az ember nem vagánykodik, akkor a rendőrök békén hagyják - persze amíg nincs baleset.
Ebben veled értek egyet!
én már leszarom
jogsim is van és rendszámom is
de az biztos hogy ha egy ilyen nekem jön és összebassza a kocsim még ott helybem megrugdosom még akkor is ha kapok érte némi felfüggesztettet
Ezek csak ilyenkor kapcsolnak, hogy mivel is játszanak
Jó reggelt!

Itt egy újabb példa miért nem kellene a 125/50: 125/50 nem ajánlott, mert ha baj van nem segít a szó.
csak mivel a magyar mentalitáshoz hozzá tartozik a rinyálás, az irigykedés, és a lustaság, így marad a 125/50 is
Hát igen az volna a legtisztább, oszt akkor nincs "macskazsák".
akkor el kell menni jogsiért, szomszéd lány 2 hónap alatt megcsinálta meló mellett
ha tudott volna vezetni hétköznap is nem csak szombatonként akkor egy hónap és megvan
nyári meló árát nem elinni kell, hanem értelmes dologra fordítani
De lehet sokan a jogsi hiánya miatt válasszák ezt a +oldást.
veszel egy lom 50est ami még megy
meggenerálozod, új főtengely, új henger(70es és társai) aztán használod
ha megfog a yard vagy rendszám lesz meg vissza a kopott 50es henger
aztán vagy beveszi(yard-kf) vagy nem
aztán rájössz hogy miért is nem vettél egy 125öst
2 évente 4500 a vizsga(maszekoknál 10)
teljesítményadó max 5ezer
kötelező olyan 6 körül
ez évi kb 15 ezer
most 15 ezerért rizikózol egész évben?
persze van átíratás is egyszer ami kb 30 de ha csak 3 évig van meg az is évi 10 pénz
ráadásul "olcsón" tudsz bónusszal lépegetni aztán amikor lesz egy nagyobb géped akkor már jelentős megtakarítás lesz
A 35/2000 BM rendelet 2011.12.31.-ével hatályát vesztette szerintem. A forgalomba helyezés feltételeit a 326/2011. Korm. rendelet tartalmazza.
Ha be is vezetik vmikor az kb úgy lesz, hogy az újonnan forgalomba helyezett robogók vagy más segédmotorkerékpárokon lesz kötelező.
Aztán majd szép lassan vhogy megoldják a rengeteg simson és más egyéb smkpra is utólag felszerelni, regisztrálni.
Ne fossál semmitől, majd ha meglesz a törvény és érvényesítik akkor ráérsz agyalni rajta.
De addig meg 100 ccm3 -s gép nem smkp hiába nem annak használták.

Továbbra is mondom eme topiklakóknak, fiatal suhancoknak, hogy ne csodálkozzanak ha segbebasszák őket, mert ötvenesként használják a 80-100-125-gépeket. Nem akkor kell rinyálni mikor már megvan a gebasz, hanem előtte gondolkozni. De mindenki a saját seggét védi ott ahol akarja-tudja

Sose értettem ezt a használjuk 50-esnek egy nagyobb gépet.........tipikus szabálykerülő, majd én megmutatom, hogy lehet oszt közbe mégse figura, aztán meg anyázgatja a rendőrt meg a NKH-sokat ha megtosszák miatta.
Ha így lesz és bevezetik a renCCámozást, akkor lesz rengeteg ingyé vagy szinte ingyé motor.
Aztán mit csinálsz vele utána?
Sziasztok! Egy használt robogót keresek,és találtam agy 100cm3- hondát amit rendszám nélkül használtak.Jó vételnek tűnik szeretném megvenni. Viszont azt hallottam nem sokára minden robogóra rendszámot akarnak, és akkor gondom lehet a cm3 miatt a vizsgáztatásnál.Tud valaki infóval segíteni? Köszi szépen előre is!
jó, akkor nem nálad van :)
https://www.google.hu/search?q...


ehhez nagyon hasonló. persze nem ennyire jó állapotú..
fekete, rajta a gyári kék-fehér (azthiszem) csík, lightburner, piros felnik, asszem jobboldalt az első index környékén sérült az idom. képem most még pont nincs róla, mert az eladás miatt majd pöpec képeket akarok csinálni róla, de még sem az udvar, sem a motor nincs abban a polír állapotban... nincs időm foglalkozni vele :S