Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyugi. Neki ilyen a stílusa.
25öst hamar megunnád,nelegyél már gyíkhuszár,én 600rr után huppantam vissza 125 nyergébe,mert van ott mit tanulni elég sokáig.nem erőről van szó-
125-ökbe az a jó,hogy nagyságrendileg alatta van egy jó futómű,ami ad egy fasza alapot a kanyargáshoz.Minek egyből 250?nemtudom..
hát figyelj ilyen hozzáállással...szerintem 125össel is összezúznád magad mind1...
Hát az biztos hogy biztonságosabb a pálya Mondjuk biztos jobban értettek hozzá. akkor csak a 25 ös után érdemes nagyobban gondolkozni?
És akkor pont egy hét után állnál fejre
A pályázásnál nincs jobb én pl már szinte csak zárt pályán moccozok!
De ha te ennyire tapasztalt és főként érett vagy egy 250 2t-re akkor rajta
ÉIdéglenesen van ki vonva a forgalomból?
Légyszi mindenkit nagyon kérek segitsetek nekem!! azt szertném kéredzni hogy mennyibe kerül 125-ös motort levizsgáztatni A1-re ami eddig 50-esként volt használva???? megvan minden papirja csak annyi a gond hogy 50-esként használt minden tippet várok elöre is köszi!!!!
hát épp azért kellene nekem nagyobb motor amivel rendesen meg tudok tanulni. A 25 ös meg hamar megunnám . A 250 essel nem húznám neki az 1 héten már csontig. A pályázásra meg nem is gondoltam még. Mondjuk még sose mentem pályán de nem unalmas 1 aszfaltcsíkon körbe körbe menni?? meg lehetőségem se lenne rá
Azért mondja mert egy 50-essel nemtudsz úgy megtanulni, mert abbabn nincs annyi erő, hogy szarba kerülhessél egy kigyorsításnál.
Neked még eggyenlőre még a 125 is sok lesz.
Az meg, hogy mentél ilyen meg olyan moccal az nem jelent semmit én is mentem a barátom 999-ével de egy pályán kezelni rendesen nem tudnám!
Nekem 13 és fél évesen meglett a leg kissebb jogsim és addig 50 eseket nyúztam aztán váltottam 125-re már 5 év 125-özés után fordult meg a fejem ben egy 250-es de még így is gondolkodok rajta.
Szerintem még egy rs80 is tökéletes lenne neked de ha felakarsz kenődni valahova akkor hajrá ha meg elkapnak akkor jó pár évre eltiltanak a vezetéstől de te tudod.
Simán megállítanak!
Figy Zsolti Jó nagy paraszt lehetsz hogy ha olyanokat irsz amiről fingod sincs. Nem láttál még motorozni és azt se tudod hogy mien motorokkal mentem. Ez a forum meg azért van hogy infót kapjak a motorrol.
Te hülye gyerek láttál már RS 250-et menni???Közöd nincs a motorhoz. Fordulaton úgy megy ki alólad ahogy kell te meg az árokparton nézel ki a sisakodból hogy hol van a motor.500-ért vehetsz egy széthajtott agyontört szemét dombot. Városi használat .Ezzel nem a városban kell májer kedni majd ha a térdkoptatód le lesz karcolva meg nem lesz majré egyik gumin se akkor elgondolkozhatsz rajta hogy RS250-et vegyél. Még 125-el sem mentél fogalmad sincs az is miet tud menni. Tanulj meg motorozni!!!!
Tudom melyik hírdetésre gondolsz, 10ezer kilit lehúzott a pályán akkor ott szerintem lesz még költséged a fél misin kívül is. De ha jogsid sincs még, és szerintem kezdő lehetsz akkor miért egyből a versenymotorra akarsz ráülni? én 4 év után cseréltem egy 125-ös 2T-röl egy 250-re. Oylan dolgokat művel hogy csak kamillázok, nem egyszerü kezelni ha motorozol! vele
nem hogy jogsid nincs, de tudásod meg rutinod se egy ilyen vashoz.
csak azért kérdeztem mert van 1 hirdetés egy rs250 ről 5 százért és rendszám nélkül van.
nekem meg nincs jogsim
hát elég fiatal a halálhoz úgyhogy még ne vegyél
Így ne mászlálj városban mert nagyon meg fogod szívni.
Ha rendszám nélkül vezsed csak pálya.
hány éves vagy te???
hát az attól függ mennyire motrozol jól
Sziasztok ! Szerintetek milyen állapotú rs250 est lehet venni 5százért? Rendszámnélkül szerintetek megtudnak állítani vele? ( városban)
Durca szerkezet lehet az eccer biztos
A farok idom azé ilyen me ott a masik 2ő kipuff
az aprilia felírat meg nem photoshopal van oda szereksztve az elején az a-betű hanem a légbeömlön van.
Hopp, a képet azt még eddig nem néztem meg .
De nekem van igazi 500asról képem, de abban rg 500 blokk van.
fehér aprilia írás kicsit lelóg mind a két végénél.... photoshop....