Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez szerintem az amit én akartam megvenni,5 kilóért hirdette a gyerek. Csak addigra elkelt! Pff!
...ha 2008 előtti a gép és még a piros tömitőpasztával van összerakva a két blokkfél, akkor én a helyedben azzal kezdeném, hogy blokk szét és megfelelő pasztával újra össze, mert a piros pasztás blokk (szinte) 100%, hogy össze fogja ereszteni az olajat a hűrővízzel, ráadásul az enyém is hasonló kilóméteróra állásnál, mint most a tiéd! Ha nincs szerencséd és nem veszed észre időben, hogy összerottyant, akkor viszi magával a komolyabb dolgokat is, mint Pl. főtengely csapágyak, vezérműtengely,....
Érdemes még rákukkantani a lendkerék rögzítő csavarjaira is és újra ragasztani valami nagyon bika menetrögzítővel, mert azok is hajlamosak fellazulni, persze olyannal ami azért roncsolás nélkül oldható...! A hozományát nem ragoznám, mert vannak a társaságban "szociálisan" érzékenyek rá...
Ha ezekre odafigyelsz és rendszeresen, megfelelő időközönként szervizeled és nem sajnálod tőle a minőségi olajokat, akkor nagyon sok adrenalinteli élményekben lesz vele részed! De mindig tiszteld, mert több potenciál van benne, mint akár egy profi versenyző tudásában!
Szia!
Az eltelt évek tapasztalatai alapján a következő dolgok együttese segítik a hidegindítást:
-NGK CR8EKB dupla elektródás gyertya!
-Gyújtás ráadása után a bal lábtartót 4x-5x lábbal fel kell emelni és hirtelen elengedi, hogy a rugó hatására vissza csattanjon a vázhoz, így hallhatóan mindig bekapcsol az AC és magasabb előnyomást csinál a befecskendezőknek és csak utána indítózni. Ha ekkor sem indul elsőre, akkor gyújtás le és újból megismételni...
-talán érdemes lenne ECU-t is frissíteni, ha régi térkép van rajta
-az akku mindig legyen jó kondiban
-Természetesen a szívató használata alap (az enyém még nyáron is kéri hidegindításnál)

Talán ezek a legfontosabb kulcsai a sikeres hidegindításnak!
2008-as és Debrecenből vagy a környékéről való motor?
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni! Most vettem egy rxv 550-est teljesen újszerű állapotban 2900 km -rel.
A probléma, hogy hidegen nem akar idulni a motor!
Gyujtás rendben van, önindító új javított változat!Mi lehet a probléma valami hozzáértő segítségét kérném, aki már esetlegesen küzdött ezzel a problémával.
Gazda ismerősöm volt elmondása alapján nem akarta kínozni, de egyszer hideg indítóval be indult amikor bemelegedett már egy fordulatra indult és tökéletes volt!Előreis köszönöm a segítő hozzászólásokat!
Üdv eladó egy piros-fekete ülés rxv-sxvre.8e
Bízzunk benne,úgy legyen!
Enduro szettel, plusz vázzal, kormánylengéscsillapítóval, nagytárcsával, sorolhatnámmég.... 1700km! Mondhatni hogy új. Csak az extrák félmillió forintot megérnek.
Valaki csak értékeli majd :P
Ez nála is fog maradni! 5000 euroért ÚJ van Olaszba,amiből még lehet is faragni lefelé és nem 2006-os! De 1 barátom azt szokta mondani,hogy mindennek lesz új gazdája.
Elnézést, itt a hirdetés.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_sxv_5.5-
8550559
Üdv. Kedves Apriliások! Eladó barátom kinti papíros mocija. Részletek a hirdetésben. Köszönöm.
Nincsen valakinek 1 fölös balos hűtőrácsa otthon elfekvőben?
Szinterezésben is van metál fény és lakk is.
A szinterrezést 200c-fokon égetik rá a kezelt felületre.
Tartósabb és nem drága.
Köszi a segítséget srácok! Arról mit gondoltok ha csak egy sima fényezőhöz/festőhöz viszem el az agyat? Hamar lepattogna a festék?

Gondolom a fényező sem olcsóbb mint a szinterezés, de így akkor ki tudnék kevertetni az eloxáláshoz hasonló fényesebb színeket, mert sajnos a szinterezés az nem valami fényes.
Konkrétan erre!
Ha picit tudsz angolul nagyon sok infó van a www.apriliaforum.com oldalon.

Milyen doksira gondolsz konkrétan?
A gyári tárcsa kicsit megrottyant a hőhatás miatt...
Most látom gyenge hátsóféked van
Na pont ilyen lett az is
Én is feketét szerettem volna, de valószínűleg a polír alu miatt ez is kicsit titánkékes lett. Abszolút nem bánom, mert egyedi legalább!
Szinterezés előtt javaslom, hogy homokszórass le mindent.
Nekem úgy lett csináltatva és 4 éve tökéletes.
Semmi lepattogás és hasonlók. A képen minden homokszóratva, majd porfestve lett és kiválóan bír mindent.
Az előkészítés fontos!
Én anno elvittem a behr kerekeket eloxáltatni. Feketének kellett volna lennie és ilyen lilás valami lett belőle.
Üdv!

Még mindig kerékagy szinterezés előtt állok és segítségeteket szeretném kérni.
Szóval most éppen az jutott eszembe, hogy mi lenne ha nem szinterezném az agyat hanem csak egy sima fényezőhöz/festőhöz elvinném..?
Hiszen a kerékagyat nem éri olyan sok hatás ami lehozná róla a festéket, max a kavicsfelverődés de az meg nem hiszem hogy olyan könnye lehozza. Sárban SM szettel nem megyek, úgyhogy a sár nem tudná lehozni.

Azért gondoltam most hogy elviszem egy fényezőhöz, mert sajnos a szinterezésnél nem tudnak kikeverni olyan fényes színeket, és nekem ez lényeges lenne most. Eloxálni meg csak olyan helyre vinném, ahol tuti hogy meg lehet bízni a cégnek a munkájában, de sajnos ilyenről Borsod környékén nem tudok.