Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia!
elsősorban a hűtőkkel, és blokkvédővel együtt szeretném eladni, de mégis mit érne neked?
Szia!
A hűtőmerevítő engem lehet, hogy érdekelne!
és még pár kép:
Sziasztok!

a képen látható motor (rxv 550) összes alkatrésze eladó.
kivéve ECU, mert az bedöglött.
sok alkatrész új, azaz csak 2 motorozás, kb. 150 km. van benne.
amik újak: önindító, láncszett, lánckoptatók és görgő, gáz és kuplungbovden, vízcsövek, vezérműtengelyek, szelepemelők, közvetítő fogaskerekek, cnc tanksapka, stb....
Supától szeretném kérdezni, hogy már a 12 literes tankkal vetted e a motort, vagy Te cserélted utólag? Leginkább a matrica miatt kérdezném mert egyszerűen nem találok gyári piros matricát a nagy tankhoz. Ha esetleg utólag szereztél ilyet akkor megosztanád légyszi, hogy miként sikerült? Előre is köszi az infót!
Szinter az mindenképp egyszerűbb illetve kevesebb is a hibalehetőség :D

Színbe biztos nem lesz ilyen fényes, kissé matt hatású a szinter az eloxhoz képest.
Szerintetek ilyen színűre is le tudják szinterezni az agyat? Azt gondolom hogy azt hogy vörös legyen az agy azt megtudják oldani. De vajon azt is hogy ilyen szép fényes legyen mint a hogy a képen látni a CRF-ben?
Köszi a segítséget srácok! Ha találnék valami olyan eloxáló céget aki normálisan meg tudja csinálni, akkor lehet hogy belevágnék. De a baj ott kezdődik hogy Miskolcon, vagy annak környékén még szar eloxáló céget sem találtam nemhogy jót.
Marad a szinterezés, végül is ez volt az első ötletem hogy leszintereztetem az agyat, és csak utána jött az eloxálás.
Nekem ezt elküldték az Apriliából. Akinek kell annak továbbítom ímélben!
Az én ráfjaim eloxálva lettek, elvileg feketére, de kicsit titánkékes hatású lett ahogy átsejlik alóla a gyári polír alu. Nem bánom, mert különleges lett. Szerintem is jobban jársz ha felejted az eloxot és szinterezteted inkább. Szép színeket tudnak produkálni. Ha emellett döntesz, akkor Miskolcon a Behinya Bt-t tudom ajánlani, velük van tapasztalat.
Öntött kerékagyat nem fogják szeretni, de sajnos az a tapasztalatom a martat sem, illetve majdnem biztos hogy nem lesz olyan színe amilyet szeretnél, foltos lesz stb. Eloxálás előtt lemaratják az oxid réteget, vigyázni kell mert levesz az anyagból is pl. csapágy illesztésnél.

Nem akarom elvenni a kedved, de eddig nem túl jók eloxálással kapcsolatos tapasztalatok a baráti körben, volt eloxos aki lebeszélt inkább róla Volt hogy eltűnt alkatrész, volt hogy túl sokáig benne hagyták a marató kádban és eltűnt a menet az alkatrészről, volt hogy horror árat számoltak ki, foltos lett az alkatrész, ja és az UV fényt nem bírja szinte egyik sem, kifakulnak, illetve tudnának UV állót is, csak arra nincs igény kis darabszámba meg nem csinálják meg.

Ha viszont találsz egy normális eloxáló céget ne tartsd magadba
Üdv!

Miskolcon, vagy annak környékén tud valaki olyan helyet mondani ahol vállalnak eloxálást? Mondjuk egy kerékagy eloxálását?
Tökéletes, köszönöm!
Remélem olvashatóak valamennyire
...a képeket lefelejtettem!
Sziasztok!
Valaki lefényképezné nekem jobb oldalt az ülés alatt lévő biztosíték tábláját (természetesen nyitott állapotban...), mert a múlt szombaton a beállt hűtőventillátorom kiverte a biztosítékát. Természetesen valamelyik szervizben elhasználták a tartalék biztiket (pedig emlékszem, hogy anno feltöltöttem), így okozott némi kellemetlenséget a mező közepén...! Utólag is "köszönöm" annak a szerelőnek, aki elhasználta őket és nem pótolta! A 4. bizti (15A) ment ki fentről számolva a bizti táblában (a manuál képén a 2-es számú), de a Manual oda teljesen más funkciót ír és a hűtőventillátort a 6-os számhoz írja...
Innentől kezdve, nem vagyok teljesen biztos benne, hogy mindenhol a megfelelő Amperszámú bizti van!
Előre is köszönöm a segítséget!
Köszi, amit én kaptam a motorhoz az angol.
Szia!

Kinyomtatva nekem megvan, a motor mellé kaptam, megpróbálom lefotózni.
Sziasztok!

SXV-hez keresek letölthető MAGYAR leírást a szervizintervallumoknál végzendő feladatokról. Találtam a neten egy csomót, de magyar kellene.
Úgy emlékeztem, hogy ez itt a fórumon már téma volt, nézegettem is, de nem találtam.
Igen, kollégám volt kint
Ezek a mostani Milano-i motorkiállításon készűltek?
http://www.ebay.co.uk/itm/APRI...
Ez 160 forint kb. Még jó,hogy lehet kapni.
Az enyémben kerek 200egész valamennyi van. Exc-t hallottam 500-600-nál,husaberg fe550- 320 óránál,rxv pedig majd kiderül. De a 90 az elég gáz lehet.
Hát ez ez..., 550-hez alig kapni valamit és azt is arany áron!
Mikor ajánlatos amúgy cserélni ezeket a nagyobb volumenü dolgokat (dugó, hajtókar,...)? Tudom 90üó, de az verseny körülmények között! Azt mondták a múltkori Map switch bekötésnél és a programozásnál, hogy 122üó van a motoromban..., amiből több mint a felét én tettem bele. Tehát nemhogy versenykörülmények között, hanem még hobbi enduros megterhelésnek sem nevezném, inkább kirándulós...
Ebayen van gyári ÚJ dugó eladó 450 be darabja kb ~28 ezer, újabbik fajta Asso Werke, jövő hét vége fele rendelek, mert ennyiért vicc, igaz 2 db kell de 50 ezer körül mozog az ára normál esetben / darab!, ha valakit érdekelne jelezze. 550 be nincs sajnos.