Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy lagyvas darab elvileg hianyzik a lendkerekrol, abbol az ECU pontosan tudja, hogy hogyan all a fotengo. Egy hianyt lat, onnet tudja, hogy a hatodik jelnel szolnia kell, hogy ugorjon a szikra.
az rendben, de az abban az esetben jó ha álllítani tudom az alaplapot és előgyújtást tudok állítani, (pl java 350, etz,simson) de egy fix alaplapnál, hogyan állapítom meg hogy az adott időben sül ki a gyújtó trafó ha azt az ecu vezérli? Mivel a szikra megérkezett a motoron, úgy gondolom hogy mostmár megfelelő helyen vannak a jeladók, csak mivel ezen a lendkeréken van vagy 25-30 jeladó, így bármelyik lehet az ahol kisül a gyújtótrafó, ám mivel ez a lendkerék más típusú motorhoz való, (purejet), nem tudom hogy annak azonos helyen van e az ékpájája a jetforve-val. És így nemtudom megállapítani hogy valóban a felső holtponton adja e a szikrát, mivel a jeladó a 2 motor alaplapján jópár fokkal eltér az érzékelő helye. Pl a ditech jelfogója lent van, a jetforce feldíg fellülre helyezte.kb 180 fok az eltérés. Ez vajon befojásolhatja hogy nekem a szikra képzés nem felső holtpontnál történik, hanem mondjuk az alsónál. Ezért dilemmám hogy miképp állapítom meg hogy hol képződik a szikra.
Stroboszkóp.
hogyan tudom megállapítani hogy a szikrát jó helyen adja? Tehát hogy a lendkerék ék pálya jó helyen van ezen a lendkeréken?
nah ma megjött a lendkerék, és megjött a szikra is. De valamiért nem indúl be a járgány. Karbi kap üzemanyagot, es 40 perc alatt tudtam egy pöffenés kihozni belőle. Szóval hangolnom kell rajta.
Annál lehet értelme, ha mondjuk dragra épít valaki robogót és a felesleges motyóktól megszabadúl, pl lámpák, önindító....stb
Sztem a 70es hengert álltalában berugós járgányokon alkalmazzák, hogy azzal is csökkenthető a súly ha nincs akku
Ez igy jó nagyon ..csak akkor minek árulják a drága 70-es hengerszettet...hozzá polini nyomásszabályzó. .másik ecu......meg a hs tuning oldalán is van 45mm-re készített henger ditech-re
..ha az önindító kevés neki ...?az én ditech -em indul megy teszi a dolgát. Nincsen vele még probléma. ..amit kérdeztem a 70-es ről az egy sr old 70-es henger van rajta rugásra pöcre...de önindítóval csak nyisz nyisz van...azt hittem hogy lehet cserélni másik 125-ös motorjáét , mert a motor benne minarelli..ha jól tudom, hogy .
vedd úgy hogy nem kérdeztem semmit....
a benyapumpát az az már autómata szivatót már nem jelzi ki. Csak a hőmérő szenzort jelzi. Ettől még kellene lennije szikránk?
"ha......pl.....ditechre 70-es hengert raknak azt hogy birja forgatni..???" Sehogy. Csak lassan. Ha a levegő kompresszorra gondolsz, akkor az termel akkor is, ha lassan teker az önindító. Úgy van tervezve. Nyilván azért csontra merült akkuval az sem fog működni. Viszont ha pl szét van kopva a kompresszor, akkor meg hiába tekered a névleges fordulatszám 10-szeresével, akkoris kevés lesz a levegő, mert elengedi a gyűrű mellett.
Ha nem érzékeli a benzinpumpát, elképzelhető hogy letilt az elektronika. De az is elképzelhető hogy a 18-as hőmérő szenzor hiba is szintén ezt okozza.
Ez se 4-5 ah-s ..akksi 11ah........de akkor ha......pl.....ditechre 70-es hengert raknak azt hogy birja forgatni..???mert ott azért forgatni kell hogy a kompresszor is termeljen. .vagy nem?
kinter igen egy tsdi-t próbálok átalakítani karbisra, csak vaamiért elment a szikra mióta a lendkerék bütykeit lecsiszoltam. Most az a szitu hogy vettem új lendkereket, de nem stimmelt, így vennem kellett másikat, ami remélhetőleg visszahozza a szikrát. Utánna tudok előrébb lépni azügyben hogy gyakorlatilag benne hagyok minden injektoros motyót a motorban, hogy az ecut átverjem, és karbit megtápláltam egy vákum benzin pumpával, így ez fogja szolgáltatni az üzemanyagot. A magasnyomású benzin szivattyú kiiktatásra kerűlt, és erre kötöttem be az elektromos szivatót. Minden más a tsdi cucca.
Mert nem 70 ccm-re van tervezve. A 70-es hengernél (valószínűleg) nagyobbat kellene sűrítenie és mikor a felső holtpontra ér elfogy az erő az indítómotorból, nem bírja átfordítani. Majd ha kopik a henger (és nagyobb lesz a vesztesége), akkor majd át bírja fordítani (bár ez neked nem fog tetszeni). Egyébként a 4 AH-s akku a maga zseblámpa telep méretével sem igazán arra való hogy erőt adjon le. Pl. a 150-es Leonardóban is 12 AH-s akku van, sok esetben (hidegben) a 9 AH-t kevesli. Ez van.
Szerintem kezdjük elölről, mert nem tudom hogy mit is csináltál pontosan. Most akkor ez egy ditech? Átalakítottad karbisra vagy mi is a sztori?
Én próbából kötnék a vízhőmérő szenzorral párhuzamosan egy potmétert. Amikor rájön a dadogás, akkor állítanék rajta egy keveset vagy erre vagy arra. Ezzel tudsz játszani a keverék összetételén. Persze az más kérdés hogy menet közben ezt hogy fogod állítani.....
Miért nem tekeri..csak nagyon lassan. .igy megfelelő
Az akksi jó , 50 ditech indul vele
Miért tekeri lassan
" miért nem tekeri nagyon lassan az öninditó?

Miért jó, ha lassan teker az önindító? XD...
Próbáld lemerült akksival, egyből lassú lesz. :-)
sziasztok , ,kellene a véleményetek a 70-es hengert miért nem tekeri nagyon lassan az öninditó? az aksi pedig jó,,
már csak a 18ast jelzi ki....de szikra továbbra sincs. Rendeltem egy újabb lendkereket, és most jól megnéztem hogy azt rendelem ami kell. Még méreteket is kértem mindenről. Remélhetőleg most már jó lesz. A vezetékeket átvizsgáltam, kil ámpáztam hogy van e valahol szakadás ,de sehol semmi problémát nem találtam. Így még továbbra is rejtély miért tünt el a szikra ha gyakorlatilag semmi elektronikus dolgon nem változtattam a lendkeréken kívül. Minden mást visszakötöttem. És így próbáltam kivillogtatni a problémát. Szóval ha valakinek van javaslata azt megköszönném.
14 üzemanyag szivattyú, 18 hőmérséklet érzékelő...lehetséges hogy ezmiatt nincs szikra?
Mit jelent a 14 es 18as hibakód?