Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként én is megilletődtem a bejáratós fogyasztástól,mi lesz ha szögön forgatom?
G
Bejáratós 6000-nél elkezd villogni a led, de nem igazán akart jobban menni, nem eröltettem .6-.ban 160
L
Sztem csak oda állitották be a váltóvillantót, h ne forgassa tovább! Vagy nem?
Hali
Mit jelent az ,hogy 6000 fölé nem engedi az elektronika?
Sziasztok!
Egy hónapja vettem egy 2005 -ös" ÚJ " tuónót, kb 350 km-t mentem vele, 6000 fölé nem engedi az elektronika, a fogyasztás nekem is 7-8 között alakult, remélem az elektronikai gondok elkerülnek nem szeretném japcsis barátaimnak a kárörvendés örömét megadni. Nekem már 6 japcsi mocim volt soha semmi problémám nem volt velük. Remélem a Tuono nemcsak gyönyörű , de kiváló vas is.
L
Szép óvatosan beadagoltam a dolgot, úgyhogy már otthon van a szekrényben a cuccos !
Az oldalkocsidnak bevallottad már az akciós ruhavásárlást? Dobott 1 hátast biztos!
Háj! Még nincsen de majd jövőhétvégén meglesz, mert én hétközben külföldön gályázom. Majd összecsörizünk! Aztkövető héten Debiben leszek és majd leszervizeltetem meg felpattintom rá az akrákat is oszt tolhatjuk ki a világbúl is akár!
Hali Zrider!
Mi a helyzet megvan már az 1000-km ?Jövő hét végére 15c-fokot igér!Nyomni kellene egy karikát !
mennyé rotálni a havat hagy szaporodjon a km-er
EFI vagy te rotakapás
főleg hogy a motorod EFI az olajat
Én megmondtam, hogy fűtsetek! Most mit csodálkoztok?
skacok ne rijjatok nálunk is szar a helyzet
Szívás nekem is, nem lesz meg a héten az 1000 !
Hali mindenkinek!
Úgy látom ma sem kell elővenni a gépet! Nállunk ilyen tavaszias az időjárás!
Csak rajta! De sztem ha a pillangószelep alá víz kerül, akkor már rég rossz. Szerény véleményem szerint érdemes lenne a hibakódot megjeleníteni, ha megint előfordul.
Meg amúgy is - mit motoroztok ti februárban? Maradjatok otthon, aztán fűtsetek!
Szerintem a légszűrőben lévő vízet beszippantja és ezt minden további nélkül érzékelheti a fojtószelep alatt is ! No mindeggy ,remélem többet nem lessz ilyen gond! Amennyiben mégis újra előjön a gyihera ,belenézek a légszűrőbe!
Jo gondolat, de ott hibádzik, hogy ez az érzékelő nem a légszűrőházba van becsövezve, hanem a szívótorokba, a fojtószelepek alá.
Most nézem a hibakód táblázatot.13-as hiba bemeneti nyomás érzékelő hibaüzenetet jelent! Amennyiben ez a beszívott levegő nyomását jelenti,könnyen előfordul,hogy a légszűrőbe került víz hülyíti meg a rendszert!?
Csak halkan súgom tegnap nekem is elkezdett villogni mosás után !Csak akkor villogot,ha mentem a géppel. Amennyiben álló helyzetben túráztattam nem jelentkezett a hiba! Aztán elmentem tankolni kb 5km és megszünt a hibaüzenet! Valószinű kiszáradt a csatlakozó! Én arra is gondoltam, hogy a mosásnál a légdeömlőbe víz kerülhetett és ez zavarhatta meg CPU-t !
A falcos fórumban olvasgatva nem ismeretlen a jelenség, hogy mosás vagy eső után villog az EFI.
EFI light in the rain....
Igy gyorsan átfutva a kupplung kapcsoló (!) többször is benne van, de van akinél olajnyomás kapcsoló vagy léghőmérséklet érzélő ázott be.
Hibakódok:
A 11-es valóban főtengely jeladó, a 13-as szívónyomás érzélelő.
Amíg le nem veszem az akkusarut vagy le nem nullázza magát indításnál. Érdekes, hogy jellemzően mosás után jön elő, gondolom beázik valamelyik csatlakozó. A hibakód azt hiszem 11-13 (így egymás mellett kötőjellel) Főtengely-jeladó és vezérműtengely jeladó, vagy mi a szösz volt leírás szerint.

Az előző tulajdonos 3x járt vele a Millénél, ott csak vállakat vonogattak és trafót cseréltek. Most van egy garnitúra hibátlan tartalék trafóm hozzá :) Annyira engem sem zavar, hibát biztosan nem okoz.
Gratula arcok! Nekem pont az tetszik, hogy kell vele törődni
Próbáltad kiolvasni a hibakódot?
Hali Zoner!
És mennyi ideig csinálja ezt a EFI villogást ?