Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratulálok!

Végre valaki nem adakozik önként a biztosítóknak

Gumi témához nem nagyon tudok hozzászólni, még alig koptattam el az új gumikat. Édesapám Metzeler MEZ3 párti, de szerintem az nagyon érdekesen csúszik. Egyik pillanatban tapad, aztán egy kis erőváltozás és már csúszik is. Most Dunlop D208-asom van, ezt szeretem. Suzukimon Pirelli Sport Demon volt, azt is nagyon szerettem. Előtte Metzeler, azt nem annyira. Mondjuk a Pirelli kétszer annyi volt, de annyival jobban is szerepelt.

Egyébként : http://www.geocities.com/sl_mi...
Ő is Dunlopot ajánl. "I personally like the Dunlop D207/208 for their quick steering (nearly unstable) feeling, plus they wear well."
Hali Mindenki!
Már megint alszik a topic! Gondoltam bedobok egy egy jó témát! Milyen gumit vegyek a falcomra?
A conti,és a pirelli között vacilálok! Eléggé árérzékeny vagyok, de a télen jó volna megvenni a gumikat. Aki tud valami jó kis akciót, nagyon megköszönném!
Zoner kösz a segítséget kötelezővel kapcsolatban, sikerült megoldani!
Szeva Edee!

Engem érdekelne hátsó ülés (kapaszkodós fajta) ha jó állapotban maradt. Emilem: jurgen@freemail.hu ezen kontaktoljunk képet és árat ha küldesz sztem megegyezünk
üdv,
Jürgen
Köszi szépen, tavasszal lecsekkolom őket.
üdv
Sziasztok!
Eladó 1 pár Akrapovic dob (07-es Tuono-hoz), teljesen új, 120.000.- Ft!
Sziasztok!

Van egy-két sérült alkatrészem 2006 Tuonohoz ha esetleg vkit érdekel. Előfordulhat, hogy lehet még "valamit" kezdeni vele. Biztosítóban nem volt!
Első kerék + Dunlop D208RR gumi, kuplungkar, bal tükör, bal hátsó index, baloldali Akrapovic titán dob + összekötőcső, fényszóró, hátsó lámpa, stb. sérülten eladó! Kérésre küldök képeket, de szerintem inkább élőben! Árban megegyezünk!
Halli!
Nekem szimpatikusabb lenne zoner tippje, ha tudom működtetni azt választom! Amennyiben nem megy én is kivonatom a forgalomból !Bár eddig én úgy tudtam, hogy motorkerékpárnak nem lehet szüneteltetni a kötelezőjét ?
Hi
nekem 16.000 Ft a biztosításom és 32.000 a súlyadó
november 1-től kivonattam a forgalomból ideiglenesen ápr ig így ezek a díjak feleződnek
a kivonás költsége 1800 Ft és automatikusan helyeződik vissza
az okmányirodában kell kivonatni, a súlyadót jóváírják, a biztosítóhoz be kell jelenteni és utánna ők is jóváírják a számládon
így lehet kicsit spórolni
Aprilia naked concept bike - 1200ccm V2. Jó az irány...
Nos akkor leírom, hogy az enyém hogy van. Be kellett lépni a trabant-wartburg klubba, ők az Allianzal állnak kapcsolatban és ha van egy autód, amire normál biztosítást kötöttél, akkor a motort és a többi autót (kis szériás illetve nagy szériások prémium változatai, pl Golf GTI, Kadett GSI előnyben) át tudják minősíteni hobbi vagy youngtimer kategóriába. Családon belül is elég egyetlen autó. Az autómra azóta pl a negyedét fizetem (Golf I Cabrio GTI), a motor biztosítása pedig 6000 Ft körül évente.

Ez szerintem elég korrekt. Ha a teljesítményadó is ennyi lenne, elkezdeném gyűjteni a motorokat De ha lottót nyernék, akkor szinte biztosan
Hali!
Nekem menet közben városon kívül 70-75 fok max, városon belül 80-85 fok, de ha sok a lámpa és lassan megyek akkor 97-98 fok is előfordul, és megy a hűtőventi szintén 95 fok-tól és szépen visszahűl.
Most lesz az 1000es szervíz és az akrák felcsatolása
Üdv
Halli Mindenki!
Valaki mondjon már egy jó tippet,hogy lehet a legolcsóbban megúszni a kötelező biztosítást!? Most nézegetem a jövő évi díjakat, a motornak több az éves díja mint az autómé! Egyedül a máv biztosító tűnik elfogadhatónak,de az meg gyanusan olcsó a többihez képest!
Halli Zoner!
Most ebben a 14-16c fokban,üzem közben 80-85c a hőmérséglete a gépnek!
Szia!

Neked hány fokos a vized menet közben? Nekem 65 fok körül mozog, a ventillátor 95-nél kapcsol be, ha álló helyzetben jár, de a legnagyobb melegben is állnia kell hozzá a motornak, hogy 95 legyen. Csak azért kérdezem, mert a 65-öt elég kevésnek találom, remélem nincs baj.
Hello!
Nekem 2006-om volt(mert sikerül megtörnöm : ( ):Sz.fehérváron programozták az enyémet,holott én is vas megyéből vittem oda.És csak dicsérhetem őket,azt hiszem Túravilág a cég neve és rengeteg térkép közül lehet választani!
Halli! mindenki!
Tegnap megint kisütött a nap= Motorozás! A múltkori kerülés alkalmából, éreztem egy kis bizonytalanságot ,de ráfogtam a kopott gumikra! Most leellenőriztem a keréknyomást kiderült,hogy az elejében1.2bar, a hátuljában 2.2 volt! Miután felnyomtam őket minden bizonytalanság megszünt,öröm volt vele kanyarodni!Nagyságrendekkel jobb mint az sv,pedig ez alatt nemis a csúcs aprilia futómű van! A motor is húz min állat !Mire észbe kaptam már 200km/h-val csavartam és még nagyon messze volt a vége!Nagyon várom már a jó idöőt
Hi Brájenek!
Végre szélessávon vagyok.
Harpi, akkor már tudod miről beszéltünk és mi van ha leugrik a fordulat 3000 alá.
Néztem a startautós linket amit Tuonos adott. Eddig nem is tudtam, hogy motorokhoz is van náluk cucc.
Ez a rángatás valami V60 betegség lehet
Halli Mindenki!
Tegnap kisütött a nap egy fél órára,és mentem a falcoval vagy 40km !Nagyon jó volt,csak a gumik vannak rossz állapotbam,meg hideg volt az aszfalt, úgyhogy csak "lábújhegyen" közlekedtem!Nagyon tetszet,hogy 130-140km/h nál 5000 körül forgott a gép! Jó volt a szélvédelme is.Viszont azt tapasztaltam,hogs városban nem szabad 2500 alá engedni a fordulatot mert rángat! Csinálni akarok rá sebesség fokozat kijelzőt!Remélem megoldható ezen a típuson is!
Halli Pubec!
A motul 5100 részszintetikus olaj , a régi gépben is ez volt! De halgatok a tapasztalatokra, és kipróbálom az iponet!
Halli Tuonos!
Meggyőztél! Marad az ipone! Az ára is versenyképes!
Hella!

Az olaj dobozára az van írva hogy kifejezetten nagy forgatónyomatékkal rendelkező motorokhoz.
Nem mindegy hogy a főtengelycsapágyat milyen erőhatások érik, ez motoronként változó. Ez az olaj bírja a nagy felületi nyomást. Nem fut ki a siklócsapágy közül. Nem hígul jelenetősen a hőmérséklet növekedésével. Az aprilia 15W-50-es olajat ajánl. Nincs vele semmi gond. Az Ipone kifejezetten csak motorkerékpár olajokat gyárt.

Nekem ez van:

15.5 félszintetikus 15W50 motorolaj

Félszintetikus 4 ütemű motorolaj !klasszikus motorokhoz!. A szintetikus alap biztosítja a olajfogyasztás csökkenését.

Az Aprilia 97-ben tervezte a blokkot. A rotax 98-ban kezdte sorozaban gyártani. Papírszűrős... Mindenki döntse el klasszikus vagy sem....
Halli Tuonos!
Megnéztem az Ipone honlapot! 15.5 15w-40,vagy a road twin 15w-50 lenne a jobb? A road twin ról leírtak inkább a csopperekre teljesítménylére passzol! Szerintem! http://motorparts.hu/index.php...
Hello Harpi!

Azt tanácsolom neked hogy mindenképp megfelelő viszkozíatású legyen az olaj. A rotax blokk a híg létyókat megeszi.
Nekem a félszintetikus olajok közül az Ipone 15w-50w jött be legjobban. Ár érték aránya kitűnő. 25.000 km van a motorban, 6000 kilométerenként cserélem benne. Volt már pár gyártó folyadékja benne.
Szűrőt legegyszerűbben a startautó partnereitől rendelhetsz. Ők Championt forgalmaznak. Kiterjedt hálózattal rendelkeznek.

tapasztalat: vigyázzatok a "gyári" aprilia légszűrővel. Alacsony a magassága, emiatt nem tömíti le kellőképp az légszűrőházzal érintkező felületeit. Érdekes módon a K.. N mosható szűrő 3mm-el magasabb.

http://www.startauto.hu/haloza...

Sok örömet a motorhoz.
Szasz Harpi,
a Motul 5100 is szintetikus (ha jól tudom). Szerintem próbáld ki, baja nem lesz, de sztem felesleges bele a drága szintetikus olaj. Azt nem tudom, hogy a BT-010 nem mennyi időt bír ki, mert eleve kopottan raktam fel. Ezért is volt meglepő, hogy ennek ellenére milyen patent viselkedést mutatott.