Gondoltam bedobok egy egy jó témát! Milyen gumit vegyek a falcomra?
?
Nos akkor leírom, hogy az enyém hogy van. Be kellett lépni a trabant-wartburg klubba, ők az Allianzal állnak kapcsolatban és ha van egy autód, amire normál biztosítást kötöttél, akkor a motort és a többi autót (kis szériás illetve nagy szériások prémium változatai, pl Golf GTI, Kadett GSI előnyben) át tudják minősíteni hobbi vagy youngtimer kategóriába. Családon belül is elég egyetlen autó. Az autómra azóta pl a negyedét fizetem (Golf I Cabrio GTI), a motor biztosítása pedig 6000 Ft körül évente.
De ha lottót nyernék, akkor szinte biztosan
Egyedül a máv biztosító tűnik elfogadhatónak,de az meg gyanusan olcsó a többihez képest!
A múltkori kerülés alkalmából, éreztem egy kis bizonytalanságot ,de ráfogtam a kopott gumikra! Most leellenőriztem a keréknyomást kiderült,hogy az elejében1.2bar, a hátuljában 2.2 volt!
Miután felnyomtam őket minden bizonytalanság megszünt,öröm volt vele kanyarodni!Nagyságrendekkel jobb mint az sv,pedig ez alatt nemis a csúcs aprilia futómű van! A motor is húz min állat !Mire észbe kaptam már 200km/h-val csavartam és még nagyon messze volt a vége!Nagyon várom már a jó idöőt
!Nagyon jó volt,csak a gumik vannak rossz állapotbam,meg hideg volt az aszfalt, úgyhogy csak "lábújhegyen" közlekedtem!Nagyon tetszet,hogy 130-140km/h nál 5000 körül forgott a gép! Jó volt a szélvédelme is.Viszont azt tapasztaltam,hogs városban nem szabad 2500 alá engedni a fordulatot mert rángat! Csinálni akarok rá sebesség fokozat kijelzőt!Remélem megoldható ezen a típuson is!
a régi gépben is ez volt! De halgatok a tapasztalatokra, és kipróbálom az iponet!
A road twin ról leírtak inkább a csopperekre teljesítménylére passzol! Szerintem!
http://motorparts.hu/index.php...
Azt nem tudom, hogy a BT-010 nem mennyi időt bír ki, mert eleve kopottan raktam fel. Ezért is volt meglepő, hogy ennek ellenére milyen patent viselkedést mutatott.
Végre valaki nem adakozik önként a biztosítóknak
Gumi témához nem nagyon tudok hozzászólni, még alig koptattam el az új gumikat. Édesapám Metzeler MEZ3 párti, de szerintem az nagyon érdekesen csúszik. Egyik pillanatban tapad, aztán egy kis erőváltozás és már csúszik is. Most Dunlop D208-asom van, ezt szeretem. Suzukimon Pirelli Sport Demon volt, azt is nagyon szerettem. Előtte Metzeler, azt nem annyira. Mondjuk a Pirelli kétszer annyi volt, de annyival jobban is szerepelt.
Egyébként : http://www.geocities.com/sl_mi...
Ő is Dunlopot ajánl. "I personally like the Dunlop D207/208 for their quick steering (nearly unstable) feeling, plus they wear well."