Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg nagy gagyikutaknál se, én lehetöleg csak OMVnél ,mert a többinek a Mol szállit meg még a jóisten tudja kicsoda. Az egyik benyakuttulajdonos ismerősöm tudna sztorizgatni rólla, csak pont bevarrták 3és fél évre . Szte mindenütt pancsolnak, csak a fentemlitett kutakon kevésbé. Mo-n élünk , minden gyanus mindennel átqrnak még ha figyelsz is , hátmég ha nem!
Ja! Kis gagyi kutaknál sem szoktam tankolni! Hiába olcsóbb 6ft-al a benzin!
No igen! Így is meglehet közelíteni, de én arra gondoltam,hogy hiába van ráirva egy dobozra,hogy full szintetik és az API is csúcs izom! Közben meg egy tescos ismeretlen márka, biztos nem öntenéd bele a tuonoba!
Ááá 10w-40-et nem tennék bele mert a könyv 15w-50-et ír! De tényleg... Persze én is Castrolt tetem bele, de akkor is úgy érzem hogy ez csak pszihikai dolog. Pl. olyan tapasztalatom volt, hogy benyomtam a full szintetikus RS 4T-t, mert az ilyen top, meg húha. Úgy megeszegette mit a szar. Több helyen olvastam, hogy felesleges mert megeszi, de nem, nekem csak azért is "szuper cucc" kellett. Már rájöttem, hogy minek? Persze kell a jó, motorkerékpárhoz fejlesztett olaj, mert itt mégis csak egyben van a motor kenése a kuplunggal, meg a váltóval (ahol a fogak között van olyan nyomás, hogy nem tenném közé az ujjam) Továbbá azt sem lehet elfelejteni, hogy nem csak az olaj viszkozitási indexe fontos hanem a teljesítmény szintje is - pl. API SJ, ahol a "J" a besorolást jelenti. Mennél feljebb van az ABC-ben annál "izmosabb" az olaj. De nem feltétlenül az számít, hogy mi van a dobozra írva. Kicsit olyan a dolog, mintha nem lenne tök mindegy, hogy OMV vagy Shell 95-öst tankolsz.
Ja!Csatlakozom az előttem szólóhoz!Szerintem sem mindeggy milyen olajat veszel!Szerintem érdemes a márkára is figyelni! Cipőben sem egyforma az adidas és az adidos! Pedig egyformán néznek ki ,és csak egy betű a külömbség!/Vagy mégsem!?/
Hát valamivel villogni kell!Ha már a gerincem egyenes,/erre sokszor rá is cseszek!/ legalább a motorom legyen púpos!
Etz nem mondhatod komolyan, h olajcserénél beletöltenél a gépbe akármilyen szemetet mint mol, repsol, prista ,stb csak mert a dobozára ráirták h 10w40 vagy akármi. Egy robikapa vagy egyéb prüttyögő biztos elmegy vele 100évig de a mai motorokhoz ugytudtam már speciálisan készitenek kenöanyagot. A sor4eimbe ezidáig Castrol r4 10w50et használtam, a 2T-hez csak motult és ipone-t még a robeszekbe is. Nagy v2-böl még ez az elsö, nincs tapasztalatom de azért vannak kételyeim h nemjó bele bármi ami csuszik, ezért várnék tanácsokat, tapasztalatokat!
Sztem tök nem az számít, hogy milyen márkájú az olaj, a lényeg, hogy a gyár által elvárt specifikációnak megfeleljen
Harpi! Egyesek azzal kűzdenek, hogy ne legyenek púposak, Te meg a púpoddal villogsz?
Én már megvettem tőlle a hiányzó űléspúpot!
Köszi :)
Hali Jürgen! Én már elbiznyákoltam az akrákat, persze bagóért. Tudom h jó a hangja de tudok mégjobbat v ami személyszerint nekem jobban bejön. Kérdés, mibe fájt az ezres szerviz , hol és mi a tapasztalatod? Az is érdekelne milyen olajat töltettél bele? Korábban itt valaki irta hogy az Ipone v Igol gyárt sportos v2-hez spéci olajat, de tudtommal az Aprilia a Castrolt preferálja mostanában, közben meg az inportőr teliragasztgatja Agip-matricákkal ! Most ebben ki lehet okos?
Hali!
Találtam egy bontásra ítélt darabot! Talán érdekel!http://www.vatera.hu/aprilia_f...[/p]
Csaó Zrider!

Hát lehet az akra nem tetszik Neked, de hogy normális árért nem tod eladni az tuti (nekem sem sikerült és felrakattam az akrát). Az akra óriásit szól, nagyon dübörög A szalontól jöttem el az 1000-es szervíz után és a parkolóban egy autóriasztó megszólalt tőlem, pedig nem húztam neki .

A hangolás: van benne egy axon nevű kütyű, amit eltávolítanak (mechanikusan) és egy célszerszámmal (valamilyen milliós nagyságrendbe kerülő mérőműszer) összehangolják a dobokat a blokkal. Sztem bejáratás alatt ne foglalkozz vele, de utána csak hangolással cseréltess dobokat bármilyet is teszel fel. Sokkal direktebb lett a gázreakció és hihetetlen de alacsony fordulaton rángatásmentesebben megy. A gyárival sem volt gond, de így érezhetően jobb (a hangról nem is beszélek ).
A bejáratás meg jó móka volt. Vicces, hogy egy bejáratós motorral tartósan lehet akár 160-nal is menni a ford.szám limitet betartva, szemben a Z 90-vel majd a 110-vel szemben...

De majd jövőre a ringen kíváncsi leszek rá , csinálhatunk megint közös gurulást (azt még nem tom erre hogy aprikálom rá a tankra a kamerát .
Hát a fenekedet inkább hagyjuk, a pulikutyád inkább figyelemreméltó Meg a mocid is!
Mért! Nem jó a fenekem? Na és a pulikutyám egy igazi manöken!
Elég művészi kép...
Talán ez jobb kép!
Hali pubec!
No akkor megszámolom a hátulját is! Szerintem 15-41el nagyon állat lenne,de nem fogom megcsinálni, csak ha összeszoktunk!
Continentallal még nem mentem, de nem írnak rosszakat róla, meg az ára is nagyon rendben van. Ja, a Tuono gyárilag 17/42-vel jön, a Falco meg 16/41-gyel. Ha jól tudom...
Hali!
Végül sport attack lett! 53ezerért!Jól írtad a tuonon 17-es kerék van? A falcon 16-os a gyári!
Na ez a Tuono féleség nem gyenge...
Hali végülis milyen guma mellett döntöttöttél? És mennyiből volt 5000 kedvezmény? Sok a kérdés, mi?
Sztem sokkal simábban le lehet tudni a 2-3 eztes tartományt a 15-ös lánckerékkel. A másik ami szintén jó pont, hogy 50-nél lehet egy ganggal magasabban menni, mint a 17-essel. Így kényelmesen át lehet gurulni az osztrák falvakon, ahol nem nézik jó szemmel, ha túlléped az 50-et. Egy burkolt Millén lehet szempont, hogy 270-et menjen, de a Tuonon vagy egy Falcon sztem nem ez az elsődleges.
Hali!
Először is békés boldog karácsonyt mindenkinek! Remélem sok szép ajándékot hozott a jézuska!
Motoros szemmel visszatekintve az évre nem volt rossz! Bár többet szerettem volna a motoron űlni azért egy pár ezer km -et belezavartam a régi motoromba. Valamint teljesült egy régi vágyam: megvan a falcom! Egy fél évvel ezelőtt még 10%esély volt a megvételére! Most pedig itt van! Remélem sok közös élményünk lessz! Megvan rá az új gumi! Ez is egy jó történet! Egy hónapig bújtam a net-et,telefonáltam,hogy a legolcsóbb forrást megtaláljam. Végül a szomszéd városka gumisánál volt egy kis dolgom.Megkérdeztem tőlle mennyiért tudna szállítani két gumit! Kiderült,hogy a legolcsóbb net-es árhoz képest 5000-el olcsóbb, és helyben van! A 15-ös lánckeréken még gondolkozom,lehet nem rángat 2500-3000 környékén!?
Az új Tuono, meg 2004-től a Mille már nem EEPROM cserével buzerálható, mert Siemens VDO motor managementre váltottak. Ezek már a dealer által programozhatók. A PC meg tényleg bűn drága.
Falconál EPROM csere, mert nem írható sajnos. Vagy a legjobb a DynoJet, csak az sokba kerül, viszont szabadon állítható bármikor.