Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyári dobhoz szűkítők vkinek?! Nem 100%osak...én csináltattam újakat.
Ez szinte biztos, hogy a Haveromé volt, 2éve adta el. Addig tudok róla. Elvileg Ő a 3ik gazdája.
Meg van a 3. olaj cseréje az én drágámnak.
Már 5320km van benne! Szét hajtottam a tavalyi szezonban(2300km).
Ezt valhogy sejtettem..., mert van személyes tapasztalatom az Olasz V2-es "vérmérsékletéről", csak ~fele ekkora szívvel!
Igen, a Busa egy "kezes bárány " a kis Olasz csődörhöz képest és ez gondolom nincs másként a Tuono-nál sem?! De nem egy kategória, így kár is hasonlítgatni őket! Mindegyiknek meg van a pro és kontra oldala...!
Mennyivel igényesebb vagy kényesebb a Tuono, mondjuk a Japán társaihoz képest?
Hát röviden,és tömören a Busa csodás moci a maga nemében,a Tunci más világ"sokkal makrancosabb..az Isteni V-2 miatt"
ezáltal parasztból adja magát,makrancos "picsa"fék-futómű csodás-parádés én igazán rosszat nem tudok mondani...kivéve a szakszervíz...jobban mondva...nehézkessen jönnek megg a gyári cuccok ezt igazán nem értem mért is
Szerintem próbálj ki 1-et..és döns te magad a vigyor nem fog elmaradni a végén
E-mailban tudunk kontaktolni limepower75@gmail.com
vagy Marc.közepén telon mert akkor leszek otthon Mo.-n.
Sziasztok!
Az elmúlt időben egyre gyakrabban motoszkál a fejemben a gondolat, hogy a Busát le/becseréljem egy túra enduróra vagy Naked Bike-ra és ezek között az egyik favoritom a Tuono!
Már az elejétől fogva tetszik mióta megjelent és a hangjától szabályosan libabőrös leszek!
Most jön a klasszikus kérdés, kérlek legyetek készséges motorostársi megértéssel és türelemmel felém.
Mégpedig: Mennyire megbízható (van személyes "Olasz" tapasztalatom és az "Urban legendák" is keringenek...), mik a típus hibái és azok orvosolhatóak e és milyen módon, mire kell odafigyelni vásárlási szándék esetén, milyen módosításokon ment keresztül mióta piacra került és mikor történtek a model frissítések?
Fogyasztás, kényelem (tudom szubjektív), szervízháttér, alkatrész ellátás/alkatrész árak,...?
Ha jól látom, akkor 2005-től radikálisan változott a fejidom..., mert a régebbi verzió nem áll annyira közel az ízlésvilágomhoz?!
Engem érdekelne, adnál valami kontaktot?
Most raktak fel egy TUONO-t? Vélemény? ( Karbonfóliázott azért nincs matrica rajta, a kérés miért...)
Rendszer az igencsak ritka dolog habar atmeroben stb nen kulombozik a gyaritol csak anyagaban mert hogy titan
Dobokert a 80 nem sok inkabb 100-120 korul szoktak lenni
Amikor először megláttam, hogy 80 birodalmi ezres...

mondom ez hülye. aztán rájöttem, hogy ez két dob. úgy már jobban hangzik azért
Dede. csak az ára érdekelt, hogy menniért mennek.

az enyém katalizátoros. szondás. nem szódás ;-)

az istenek ereje van a gépben. na jó hat a gyógyszer...
egy bajom van ezekkel, hogy ha ereszkedek akkor a rendőr már messziròl hallja.
Viszont a pillantások, hogy ki ez az állat, mi a fasznak van ilyen hangja az megfizethetetlen ;-)
Most nem értem nem a full akra rendszerest vetted meg?
Akkor minek még egy pár akra?
Bocs Bury
Burs ennyiert vedd meg ajandek ar
80; karcmentes
Engem csak az ára érdekel :-)
Sziasztok! Ha valakit érdekel akkor eladnám a Tuncira való Akra páromat!
Végre itthon
Esetleg ha vkit vagy haverját érdekelné....Pegaso-ra.
Vagy ülés púpra cserélném!
Sziasztok!

Idomrögzítő/plexi rögzítő csapokat, illetve a hozzájuk tartozó tengelyvég lezáró alátéteket honnan lehetne beszerezni 2005-ös mennydörgéshez?
Egyáltalán az új és a régi modellhez ugyan arra van szükség?
Nagggyon jó!
Hat Te hallodtad mar
simán
mondjuk én mikor a kamon-busz kuplungja megellett,sose hagytam azért ott az úton érzés kérdése az egész