Cagiva Raptor

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az miért jó, hogy fordítva van bent az első kerék? :-)
Amit kifelejtettem:
2006-os évjárat
Ez már az injektoros verzió
Pontos megnevezés: Cagiva Raptor 650 IE
Sziasztok,

A múltkori motoros túrát követően rájöttem, hogy egy picit kicsi nekem a motor ezért nem túl kényelmes hosszú távon (19x cm vagyok).
Úgy döntöttem, hogy eladom és nagyobbat veszek.
Ha valakit érdekelne bátran keressen meg.
31 000km van benne (előttem lévő tulaj 90%ban túrára használta ezért nagyon jó állapotú a blokk)
frissen cserélve az alábbiak:
- motorolaj
- olajszűrő
- hűtővíz
- kuplungszett
- hátsó fékbetét
- fékolaj
- K&N sportlégszűrő
- elöl hátul cserélve lettek az indexek újra
- elöl hátul új gumit kapott áprilisban azóta kb 3000km ment bele

Jár hozzá továbbá 2db eredeti Arrow sportkipufogó (opcionálisan db killer is tehető bele), nagyon dúrva hangja van vele :) (A 2db dob 300 000 Ft volt!)
Természetesen adom a gyári kipufogókat is!

Tudok adni még plusszba egy túra szélterelőt is az első lámpára.

Az ára: 1.000.000 Ft

Egyenlőre nem alkuképes, ha nem kell senkinek akkor télen olcsóbb lesz 50.000 Ft-al.
Képekért videóért keressetek privátban.
Én ide vittem időszakos szervizre:
http://suzukimotorszerviz.hu/
Bár akkor csak általános dolgokat kellett elvégezni rajta a kora miatt. Fékfolyadék, telószár és motor olaj és gumi csere.
Ez 2012- ben 7 éves korában volt akkor 2500km-es óra állásnál... Ma már 12000 is van benne...

Minden rendben volt, és még reális végösszegű számlát is kaptam .
Üdv!
Tudtok ajánlani szervizt aki foglalkozik Cagivával?
Előre is köszönöm!

G.
Ha visszanézed az oldalakat valaki korábban árult bontott motyókat.. mert új az nincs...
Igaz, az tényleg stimmel. Megrendelve
Köszönöm a segítséget.
Kopó lamellát egyenlőre nem kértem, picit azért bennem van, hogy mi van ha nem lesz jó, illetve a jelenlegi szett egyáltalán nem csúszik.
Motoralkatrészről úton van az olaj és levegőszűrő is, még egy dolog kéne nagyon az a fránya lengőkar védő gumi amin a lánc fut.
Oempartson végig néztem az összes raptor típust de egyikhez sincsen nekik
A méret a lényeg!
Helló,
Rá is néztem gyorsan, de a 2006-os Raptorhoz nekem ezt hozza ki:

Cagiva 650 Raptor M2 datum.gif 2000 - 2006
154083 Lucas kuplung lamella

2000es évjáratú sv650 1év tűréssel (így tudtam beállítani):

Suzuki SV 650 AV111 datum.gif 1999 - 2002
154108 Lucas kuplung lamella szett

Így elvileg nem stimmel a cikkszám :(
Szia,
Malacod van..... megtaláltam a hozzávalót!
Nézd csak:
Suzuki 99-02 száma 154108
http://nagyvas.hu/kereses_tipu...
Raptor:
http://nagyvas.hu/kereses_tipu...

Értelem szerűen ha a kopó ua. akkor a fém is és persze a rugók is..
Remélem tudtam segíteni
Dühítő ez a helyzet, Július 20-án megyek egy 1300km-es túrára és addig rendbe kell tegyem a vasat.
Ebayen két szettet találtam, ránéznél te is? Kíváncsi vagyok a véleményedre:

http://www.ebay.ie/itm/Surflex...

http://www.ebay.ie/itm/CAGIVA-...
Az a helyzet lecsekkoltam de kurvára nem ugyanaz, bár van a sövöhöz acél lamella de az sem csere szabatos... a leggázabb viszont az h a Cagiva oemparts. Oldalon is kifutott alkatrész... már bújd a netet hátha valahol még van polcon...
Nem igazán tudom hogy kellene, viszont a nagyvason eleve csak lamellát árulnak még sv-be is.
Cserélt már bárki komplett szettet (nyomólap, rugó, lamella9? Csak ebay-en találtam bizonytalan márkákból, de semmi normális európai forrás...
Szia,
Szerintem ugyanaz de ha minden igaz a nagyvas.hu-n tudod csekkolni..
Üdv,

Nem tudjátok, hogy az SV650 kuplungszettje megegyezik-e a Raptoréval?
2006 650 IE típusba keresek kuplunglamellát és azt a 6db nyomólapot ami köztük van, de sehol sem találok...
Azon gondolkozok már, hogy berendelem az SV-be valót.
Az irtó szuper lenne! Budakeszin vagyok, tel: harmincas 222 31 nulla 7, de ha adsz számot én is szívesen felhívlak majd.
Ha nem SOS akkor 7végén megnézhetem ha gondolod..
Szevasz Fazer!

Hát az egész biztos hogy én nem fogok nekiállni szétszedni :) Nem értek hozzá és célszerszámaim sincsenek. Igen, igazad lehet, sajnos ma is indításnál berreget majd füstölt és 3-4 re indult be, szal vmi nagyon nem egészséges. Ott a csatlakozónál amit lefotóztam, ott ég vmi :I. Csak az a baj, hogy nem tudom, hogy most a fesz szab a hiba vagy a generátor...... :(
Hova tudnám elvinni szervizbe aki megnézi? (Sajnos ilyen szempontból nem egy hálás a cagiva itthon. nincs is szerviz. Suzukiba kellene gondolom)

Köszi a segítséget
Szia,
Az a három vezeték jön fel a generátorodból és megy a feszszabályzóba. Szed szét ellenőrizni az állapotát mert ez típushiba h megég össze ég és hazavágja a generátort, fesszabályzot.ha ok a stekker akkor merj egy töltést járó motorral kb 3-4 ezres fordulaton 13.5 felett kell h legyen a töltés. Ha kevesebb mint 13 akkor az már gazos..
A feszültség szabályozó, nem?
Szevasztok!
Nem tudjátok, hogy ez a fehér csatlakozó miért felelős? Vmi rakoncátlankodik a motoromon. Azt hittem az akksi, de nem. Feltöltöm, az első indítás kb ok, de később vagy másnap, csak berregés és most az ülés alol kis füst jött és ahogy látom ez a kis csatlakozó égett meg. :I
Természetesen most viszont megint teljesen jó, mindig pöccre indul, csak aggaszt, h mi volt ez, mert ha elmegyek vhova és ott beszarik akkor az sz@pó.
Üdv kollégák!
Eladó!
Azért vannak még optimista emberek.... semmi bajom a kawával de aki egy Raptor után ilyet vesz... nem tudom elkepzelni