Derbi

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2006-os xtrem esetében nekem hátul egy távtartó henger volt, de nem vettem észre hogy kúpos lenne. A henger a bal lengővilla-szár belső oldala és a lánckerék közt volt. Volt egy nagy méretű alátét is, ami a jobb oldali villaszár belső fele, és a féknyerget tartó öntvény között volt.
De itt a robbantott ábrás típusonkénti alkatrész kereső, amiben lehet látni mik vannak ott sorba: https://oem-parts.hu/hu/parts/derbi
Hali.
sendra hátsó kerék kivételekor kiesett egy kúpos távtartó azt hova kell visszatennem?
Köszi!

Gumi kicsit másabb mert ami nekem a nagyokról kimaradt azt tettük rá 90/90-21 és 120/80-18
Az óra szerinti 40 az gps-el mérve 37
A hátsó fogaskerék ez nem számoltam de ma megteszem
A gyári áttétel és egy 60-70 közti utazó teljesen megfelelő
Amúgy van erő benne mert a 140 kilóm alatt úgy kapar a kertben kanyarodva hogy öröm nézni (persze nem 400 meg 600ccm-hez mérten)
Komolyan mondom ez a senda egy 70es hengerrel még nekem is jó lenne téblábolni a környéken

A friss cross gumival teszteld a féktávod közlekedés előtt nekem volt meglepetés az xt-vel először kb 2 méterre arrébb àlltam meg mint akartam
A 75 km/h az aszfalt gumikkal értendő, de enduro kerékátmérőkkel. Most átszereltem krossz gumikra, de így még nem mentem vele aszfalton, nem tudom mi változott sebesség terén.
A gyári áttétel Xtrem R (enduro gumik) esetén 13 fog elöl 53 hátul , SM esetén 14 elöl 53 hátul. 13/53-ba megy az enyém (semmi tuning) kb 75-öt a 83 kg-om alatt ha ez segít dönteni. Enduro kerékmérete elöl: 80/90x21" , hátul: 110/80x18" , Supermoto kerékmérete elöl: 100/80x17" , hátul: 130/80x17"
összeszereltük a sendát, fojtás kivéve gps szerint 60km/h a vége, 65ig lehet elment volna de annyira pörgött hogy nem volt szíven tövább húzni a gázt úgy nagyjából 4/5 gázon ment ennyit
de
megnéztem elöl 11es lánckerék van, ez szörnyen kicsi, kb 3 másodpercenként kell váltani olyan gyorsan kiforog
mekkorát lenne érdemes betenni? 12 vagy 13? 21-18 kerék van rajta
többnyire aszfalton megy a motor vagy kocsival is járható földutakon
ahogy nézem van 11től 15ig lánckerék gondolom a nagyobbak a supermotohoz vannak
http://www.bacsmotorshop.hu/de...
a jtf 11280és a jtf1129 között csak az a plusz lyukpár különbség van?
Nagyjából ez a helyzet ajtózárnál. Talán alkalmazható ilyenkor is:
https://zarnyitas-ajtonyitas.h...
Űdv.
Derbi Sendra gyújtáskapcsolójába beletört a kulcs azt ki lehet valahogy venni vagy cserélni kell az egészet?
Köszi! Épp néztem hogyan kellene átalakítani, mert alapból ugye a karbi része. Azért elég húzós egy láncszett ára (Derbire) egy ilyen átalakításért, de ha nagyon felidegesít lehet hogy mégis megcsinálom.
Köszi!
ha ez tönkremegy ilyet teszünk fel:
https://robogoalkatresz.hu/sta...
ez van az eredeti helyén:
https://robogoalkatresz.hu/cif...
Nem is gondoltam még rá, hogy máshová tegyem, pedig mindig szidom amikor vissza kellene engedni és fél óráig kotorászok utána a motoron ülve mert úgy el van dugva. Lehet Én is áthelyezem az eredeti karral.
ha valakit érdekel a téma:
ezen a sendán a szivató egy katasztrófa volt. hozzá sem lehetett férni, akadt a benzincsapba, alig lehetett felhajtani azt a pöcsköt
a benzincsap nem a gyári lehet amiatt volt ez az anomália
gondoltunk egyet és kivezettük oldalra, már egy kicsit bánjuk hogy nem ugyanazt a felhajtós kivitelt vettük, de nem ide terveztük henem a fejidomhoz, de ott tök bénán nézett ki
ilyen lett
Vagy 20 oldalt átnéztem már de meg nem találtam meg a tutit
Nekem a fekvő hengeres minarelli blokk is robogó megy 60at GPS szerint pedig 140 kiló vagyok
Szóval menni kell ennek a derbinek is ennyit
Nem az a cél hogy menjen 90 felett de ne fulladjon meg egy kis szembe széltől
Szerintem ha itt visszakeresel a fórumon, egy rahedli anyagot fogsz találni, milliószor volt téma a fojtáskivétel. Jól gondolod, az a vakcső is a fojtás része, le kell vágni és befoltozni.
Volt itt egy gyerek akinek ugyanilyen blokkos volt a motorja mint a Tiéd, az leírta részletesen, miket csináltak amikor megkérte a márkakereskedőt, hogy szedje ki a fojtást, még képeket is rakott fel, onnan emlékszem erre a "féregnyúlványra".
Nekem a régi blokkos van, nem esküszöm meg rá, de szerintem abban gyárilag 14-es a karbi, és fojtás nélkül simán viszi a 70-80-at velem (és én nem 45 kiló vagyok, bőven 2x annyi :)).
Amúgy az én régi blokkos verziómnál ha jól emlékszem a fojtás a karbiban volt (ez a lyukacsos lap), kipufogóban, talán láncáttételben, meg ami a legérdekesebb, a hengerben volt két kipufogó segédnyílás, szóval több gáz tudott kiáramolni is, nem csak be. A fő nyílás mellett volt kétoldalt, a fojtott hengerben is megvolt a helyük, csak be volt tömve, ki kellett fúrni/reszelni (vagy venni egy fojtatlan hengert). Az osztrák verziónál volt ez amúgy, sógorék nem könnyítik meg az ember dolgát. De az új blokkosnál már nem tudom, van-e ilyen megoldás a hengerben.
Elméletileg 2010es b50 b0 vagy mi a fene a blokk típus
Nekem az a nyúlványa nem szimpatikus
80 as főfúvókát találtam otthon avval lesz az első teszt
Ez milyen évjáratú Senda? Nagyobb a karbi teljesítménye mint az enyémnek. A régi Derbi Senda R változatban a blokk is EBS/EBE volt, ami nagyon más mint pl. az utána bevezetett D50B0 blokk ami pl az Én 2006-os Xtrem változatomban is van. A legújabbakban meg nem is tudom milyen blokk van. Az biztos, hogy a németajkú vidékekről származó kismotorok néha igen rafináltan és több lábon állva vannak lefojtva. A családban van egy Suzuki TS50 ami szintén onnan származik, és hasonlóan megy mint a Te Derbid. Csak ott ezt úgy érték el, hogy kicsi karbit raktak rá kicsi légszűrő házzal, és olyan lefojtott kipufogóval, hogy egyszerűbb venni rá egy másik Gianellit mint szétdarabolni. A gazdája horgászni jár vele, így nem költ rá vagy 50 ezret erre az átalakításra.
Szerintem a légszűrő ház nálad rendben lehet, ez a réz betét volt az ami a levegő áramlását csökkentette ahogy látom. A karbid több mint elég méretű, és ha a kipufogóban sincs semmi extra (rezó és végdob), akkor már csak a gázkar, bowden, és a blokknál lévő gáz szerkezet környékén nézném meg van-e valami trükk (pl. stifttel megakasztva végpont előtt vagy ilyesmi). Azt a nyúlványt a rezóban egyelőre nem bántanám, hátha fontos áramlástanilag (nem értek hozzá). Ha ez megvan összeraknám és megnézném mennyit megy így.
Mondjuk a 71-es főfúvóka tartozik a 14-es karbihoz, akkor utánanéznék még, hogy a 17,5-ös karbihoz milyen a normál méret hátha azzal is játszottak ahogy azt Te is eleve gyanítottad.
ahogy elnézem ez a fajta karburátor:
http://www.bacsmotorshop.hu/de...
ez valami németből behozott motor kis hátszéllel ment 50el egy 45 kilós gyerek alatt és elég bénán gyorsult
phva 17,5 karbi, ilyen volt a vége
Ha Dellorto PHVA 14-es a karbi, akkor annak 71-es a főfúvókája gyárilag. Ezt a fojtás kiszedést nem vágom, ami hozzám került motor az 13/53 láncáttétellel megy 75-öt ami nekem elég, így nem piszkálom.
a fojtatlan sendában mekkora főfúvóka van?
most 70es van benne ki van pattintva a karbiból az a lyukacsos lemez és a rezó elejéből kireszelve a szűkítés

az a féregnyúlvány mi célt szolgál a rezón? érdeles levágni és elvakítani?
A csibever által korábban linkelt könyv (már nem elérhető) szerint Derbi Senda Xtrem és DRD modellbe is ugyanaz: 650 ccm Agip Gear SAE 10W40 Ez elvileg a d50b0 blokk-hoz írja.
Sziasztok!Azt szeretném kérdezni hogy 2013 Derbi Senda Xtreme SM-be mennyi váltó olaj kell?
Én lefúrnám a csavarfejet óvatosan egy 4es fúróval , és miután levettem a fedelet a kilógó csavart ki lehet hajtani egy fogóval
Szasztok!
Van valakinek tippje hogy hogy szedjem ki a fékfolyadéktartály elnyalt csavarját?
Válaszokat előre is köszi!