Derbi

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem dombos földúton való motorozás után a karbim túltöltődik benzinnel és fullad. Ilyenkor ki szoktam belőle fújni a benzint, és utána egyből jó. Nem tudom pontosan miért csinálja.
Sziasztok!
Egy-két kör után földesúton elment a Derbim ereje. Olyan volt mintha a membrán nem nyitott volna, nem volt ereje és nem húzott. Kivettem és mivel rés volt a lapok között kicseréltem, viszont a probléma ugyanúgy jelen van. A 6 és 9000-es tartomány között, ahol a membrán nyitni szokott most semmi nincs és lomha a motor, illetve a hangja sem jó.
2005-ös Derbi Xtreme-ről van szó.
Ha valakinek bármilyen ötlete van, írjon :)
Előre is köszönöm!
Szia!
Ha a zéger csűrű kb. 10mm átmérőjű, akkor valószínű hogy a berúgószerkezet fogaskerekéről esett le. A kuplungkosár mögött van a fogaskerék, ahogy a képen is látszik.
És miről esett le?
Sziasztok! Vásároltam egy derbi sendát és elkeztem az alap szervizelést. Olajcsere, hűtőfolyadék csere stb..
Kicsavartam az olaj leeresztő csavart, kb 2,5 deci olaj folyt ki belőle.
De amit a csavar mágnesén megláttam!
Egy zégergyűrű, 5 felé tőrve!
Az lenne a kérdésem, hogy ez hogyan eshetet le?
Üdv. Mindenkinek!
Valaki tudna nekem segíteni,hogy a 2001es vízhűtésű Derbi predator 50ccm robogón merre található a motorszám?
Előre is köszönöm.
Üdv. Mindenkinek!
Valaki tudna nekem segíteni,hogy a 2001es vízhűtésű Derbi predator 50ccm robogón merre található a motorszám?
Előre is köszönöm.
Jaaa! Hát úgy könnyű, hogy komplett csere eleje van, nem pedig innen-onnan van összeszedve.
üdv.
köszönöm a gyors választ.
a csere elkerülhetetlen,mert az eredeti villa nem javithatóvá roppant.
a betenni kivánt showat pedig egy barátomtol kapom szinte ingyen.....
illetve egészen pontosan a komplett elejét.kerékkel villahiddal...stb.
az "apró" cumikat belekalkuláltam....már megszoktam hogy nem megy minden simán.....
mindenesetre köszönöm a hozzámvalót.....
Üdv!
Elméletileg lehetséges, mert nem 1 van / volt olyan eladó aminek cserélték az elejét.
De gondolom azt te is tudod, hogy az visz mindent... alsó-felső villahíd, kormánycsapágy, féknyereg, lehet fékcső is ha nem elég hosszú, keréktengely távtartókkal, esélyes hogy akkor a km/h kihajtás is más... saját tapasztalatból tudom, hogy van pár apró szopató tényező egy ilyesmi "átépítésnek"
De viszont az érdekelne, hogy milyen indíttatásból tervezed a cserét?
Tiszteletem az uraknak.
Kérdeznék.....a derby senda exrem komplett elejét át tudom cserélni a régebbi forditott showa elejére??
szóval az extrémbe tenném a showát...
lehetséges?
Szia. Ha felfelé áll akkor van szivatón, vízszintesen normál helyzetbe. Ha csak szivatóval üzemel a motor akkor kevés az üzemanyag. Dugulásod lehet, vagy falsot szív valahol és túl sok a levegő.
Lenne még egy kérdésem.
A karburátoron a szivatónak a "pöcke" folyamatosan felfelé áll. Ha lebillentem vízszintesre akkor a motor 1-2 percen belül leáll.
Beállítási próbléma hogy leáll? Vagy a szivató felfelé van szivatón és vízszintesen jól. Vagy hogy van ez?
Köszönöm a választ!
Köszönöm a választ! :)
Hali!
Az ott nem fagydugó, nem hagytál el onnan semmit. Az a pici lyuk azért van, hogy ha a vízpumpa 2 szimeringje közül valamelyik feladja a harcot, akkor ott hagyja el a rendszert. Még véletlenül se keveredjen az olajba a víz, vagy vízbe az olaj.
Ha neked a víz kezdett el szivárogni, akkor a külső szimering enged, de párban érdemes cserélni, csak visszarakásnál ügyelni kell a kettő közötti 1-2 mm-es légrésre és hogy melyik szimering merre áll.
Általában "felújító szett"-ként lehet kapni olyan 4-5000 Ft-ért, de abban benne a 2 szimering, a vízpumpa tengely az kis anyával és a lapát is.
Sziasztok!
Egy új tag lennék a motorosok körében és egy kérdéssel fordulnék hozzátok.
A vízpumpa alatt van egy picike Lyuk, ahol tegnap elkezdett csöpögni a hűtővíz.
A kérdésem az volna, hogy az a picki lyuk az egy fagydugó? És ha esetleg elhagytam akkor mit lehet oda tenni helyette?
Csáo!
Valaki tudna nekem küldeni Derbi Senda R "szervíz könyvet"? Ha jol tudom az évjárat 1997-8. Előre is köszönöm!
csanad1994@gmail.com
Sziasztok!
Az miért lehet, hogy a motor nem mindig akarja bevenni az 5., 6. sebességet? Ha elindulok és ütemesen elkezdek felváltani úgy beveszi, de ha meg nem váltok addig akkor meg nem enged fejjebb menni. (Ha váltani akarok szimplán nem enged fejjebb.)
Eredetileg kb 1 dl olaj volt benne, arra gyanakodtunk, hogy az, most lecseréltük. Az lehet, hogy azért nem, mert nem mentem még vele eleget (~15 km, pár fokban.) és az olaj meg hidegen lett lecserélve?
Szia!

Köszi a linket, ha lesz keret majd beszerzek egy készletet!

A kérdésre válaszolva: 2006-ig szerelték EBS blokkal a Derbiket.

http://www.vindecoder.pl/

Erre a honlapra írd be az alvázszámot, és egyből megtudod mikori a motorod.

Mateja
Sziasztok!

Abban tudnátok segíteni, hogy a "régi" blokkos változattal meddig gyártottak Senda X-treme D endúrót?
A kereskedői adás-vételin az áll, hogy 2007-es a motor, de ez ellentmond annak, hogy még a régi blokkal szerelt.

Köszi,
Balázs
Szia!

@Mateja,

Nagyon köszönöm, azt gondoltam, hogy egy idomrész hiányzik.
Kutakodtam a neten és találtam emberi áron egy 4db-ból álló szetett (2900Ft), ha esetleg leváltanád a gyorskötözőt...:)

http://sracing.hu/optika_89/ka...

Üdv,
Balázs
Szia!

https://citybike.hu/Fejidomtar...

Ilyen kis gumi valamik tartják, de elég drágák. Én a gyorskötözőket válaszottam inkább.
Sziasztok!

Csatlakozom a klubbhoz, a hétvégén vásároltam egy 2007-es Derbi Senda R X-Treme 50r modellt.
Van rajta mit csinálni és ezzel kapcsolatban szeretnék is egy kis segítséget kérni.

A fejidom hogyan csatlakozik a teleszkópokhoz? Látom, hogy van rajta 4 fül, jelenleg a felső kettő gyorskötözővel kapaszkodik a teleszkóphoz, alulról pedig a fékcső/sárvédő tartja, ezt szeretném megoldani első sorban.

Valaki tudja leírást adni, fényképeket küldeni, hogy milyen alkatrészt kéne keresnem a megoldáshoz? :)

ui.: Miskolcon van Sendás? :)

ELőre is köszönöm!
Balázs