Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Ducati Multistrada 1000DS / 2003 - hoz keresek felső kormányösszekötő fejet. ( ha magyarul ez a precíz neve?)
Steering Head alkatrészszám: 341.1.037.1A

Reménykedem benne, hogy tudtok segíteni. Bontott is érdekel.
Egy ismerősöm Desmo Dokit (Gál Tamást) ajánlotta.

Üdv. Sivár
Milyen motorba? Évjárattól függ, hogy alu vagy acél a lamellaszett!
Hadd éljek a lehetöséggel: mennyibe kerül nálatok egy szárazkuplung lamella szett?
Az az igazság, hogy nekem már volt pár rizskályhám, de egyik se nyerte el a tetszésemet, ezéert döntöttem ugy, hogy kéne már venni végre egy motort is. Ducati az most is van (monster600) jelenleg még papir nélkül az asszonyom gyakorlatozik vele, de én ugy érzem nekem v.mi tolossabb kéne. Kizárolag utcára turázni, élménymotorozni, de ha kell, nem árt hogyha hlad is. Ezért gondolkodtam ezekbe a tipusokba. Jelenleg anyagilag nem vagyok tul jol elengedve, meg elöre még nem tudom hogy mennyit visznek el a versenyek, de szeretném még idén nyélbeütni a vételt. Nem szeretnék belenyulni v.mi tipushibás dologba, és ezért kértem ki a véleményeteket, amit ezennel is szeretnék megköszönni mindenkinek
3-4000 ft/liter az olaj?!
Banyek én 6000 ft-ost tettem bele!
De ártani biztos nem árt!
Milyen csapágyat kell cserélni?
Próbálj meg minket is, szerintem jók lesznek az áraink, de kérdezz rá mi mennyi pontosan. A legjobb, ha megírod a cégemailünkre mit is szeretnél: info@quasimoto.hu
Most tervezünk egy akciót miszerint az árainkból 10% kedvezményt adunk a kopóalkatrészekre.

Üdv!

Cavalli
Kedves ŐLTF!

Első, legfontosabb kérdés, amire válaszolnod kell:

UGYE NEM AKARSZ EMTÉ NULLAEGYET VENNI A VÉGÉN?

Sztedzs tudna mesélni..:-)

Jó, akkor most pár okosság:

Lejjebb írtam a vezérműcserével kapcsolatos, saját tapasztalatomat, érdemes elővigyázatosnak lenni, a 20.000 az húszezer km. Csapágyakat is kell ekkor cserélni, egyedül a feszítőgörgőt kell 40e km-nél, ha "be van rágódva" akkor hamarabb (info: Desmodoki).

Olajat mindig szűrővel együtt, 5000km-enként cserélünk (ha igényes vagy Te is) az a biztos. Nem veszünk sem a régi buszos havertól, sem Takszisgyuszitól sem a TSZ-ből olajat. Shell, Castrol, Motul stb.

Nézz be légyszi a http://www.ducatiklub.hu -ra légyszi, azzal jelzed szándékod komolyságát.

Szalacsi.
Elolvastam, nagyon jó kezdeményezésnek tűnik. Engem érdekel!
pályamotorozás

Szevasztok !

Rég nem dumcsiztunk , most egy lehetőség kapcsán irogálnék.
Ha valakit érdekel az eddig ismert pályázási lehetőségen túl h ringi kőrözés akkor ez egy újabb lehetőség. Az ár "hozott" anyag, lehet, hogy lehet belőle majd még kalapálni, de ez még a jövő zenéje
Cegléd.A www.ducatiklub.hu -n fenn van a telszáma
Helyileg Ő hol elérhetö?
Desmodoki olaszból szokott hozni jó árban.
Mégegyszer köszi nektek. A P-ringi ducati szerviznek jok az alkatrész árai, v. jobb ha máshol szerzem be a motyokat?
Nem kell leforgatni tiltásig,10.000 körűl tilt.Olajcsere 5-6.000-ként.
Ja igen azt el is felejtettem!
20 ezer km után. Elbír többet is, de ez a biztos.
A vezető és feszítőgörgő csapágyakat akkor kell ha ki van kopva. D azt úgy is érezni fogod, mert kotyogni fog a csapágy.
Nekem most a második szíjat nyúzza a csapágy.
A szijat mennyi idönként kell cserélni, és az árba bent van a feszitö is?
Szia!
A vezérműszíj 2 db...13-15ezer FT/db,
Olaj 3,5 - 4 liter.........3000-4000 Ft/L,
Olajszűrő (gyári).......2500-4000 Ft, attól függ hol veszed,
Olajcsere...................6-8000 km után
Szelep állítás.............embere válogatja. Ha állandóan tőgázon használod, akkor illik ránézni, ami nem azt jelenti hogy állítani is kell.
Mivel ez a moci nem kimondottan versenymotor, még ha a blokkja azt súgalja is, nem hiszem hogy pörgetni fogod, mert kb 100 Nm-es foragatónyomaték van benne, és ezt a modelt annyira nem ismerem, de szerintem olyan 11000-es fordulatnál úgyis letílt.
Van egy desmodokink, aki elég jól dolgozik és nem is drágán. Tavaly még 3500/óra volt a munkadíja.
Ez a mocika már olyan 3000-es fordulattól tolni fog neked.
Az én mocim egy 748-as, 97 LE/ 73 Nm. 5200-at forog 130-nál, 11000-nél tílt.
Kb. ennyi.
Remélem ha valami pontatlant írtam és lesz aki jobban keni a dolgokat, az kifogja javítani.
Köszi mindenkinek. Esetleg megtudhatnámazt is, hogy:milyen intervallumokba kell ezen cserélni veér szij szettet olaj szelephézag stb, és kb milyen járulékos költségei vannak. Lehet e vele also tartományokba is motorozni, v. ezt is szét kell forgatni mint a rizskályhákat?
Hali !
Ezt az euro 3 normát nem gondoltad komolyan ugye
Hali !

ST 4 csak is !
Ahogy SPS is mondta 996 blokja van.
üdv.
Én az st4-re szavaznék.A 996-os blokk az egyik legjobb.
Köszönöm az infót!

Egy alkalommal lehet meghalgatnám ha nem gond, én is bajai vagyok. Szeretnék én is kipufogót csak még nem tudom milyen lesz!

Üdv!
No azt én is szeretném tudni, hogy milyen típus mert ugyanis nincsen rajta semmiféle márkajelzés és így vettem. A képeken látható kis plaketten meg csak számok vannak meg hogy 'e3', ami gondolom az euro3-as normára utal. Ez elég valószínűtlen, mert a belül kb. 5cm átmérőjű egyenes perforált cső az egész, katalizátor meg sehol csak egy a végébe berakható szűkítő van. Egyszóval nyitott a rendszer a plakettet meg csak rászegecselhették. A youtube-on látott videók alapján szerintem Roads Italia dobok lehetnek. Ja és a legfontosabb infó: pokolian szólnak, jó mélyen dörömböl.

Oké kicsit hosszú lett.
Üdv! Igen személyesen ismerem 'Matyibát' hiszen ey városban lakunk.
A ducatiklubos oldal pedig szoktam nézni, csak hát nehéz a megszokottat elhagyni.