Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de lehet belevágok... ha szar majd te megveszed
aha a ktm mi? Xr650pehely lágy mint a NESTLÉ
De biztos?
a ktm akkor is ólommadár
ja megjöttem ám a táborból :) sztem a falu lakói imát mondtak amikor felszáltunk a buszra de a boltjuk forgaílma is csökkent
én is anyáztam
Csakis kátéem ha szűk fordulok meg nagy emelkedők... Labancpova
nem naon
Én is szerelgetem azt a motort. Lassan talán minden csavar ki lessz már vésve és akkor nem kell többet szopni vele..

Első féktárcsa csere 2.5 órámba és egy készlet imbuszkulcsomba került.
A múltkor a láncszettet cseréltük, szinte hihetetlen, de az első láckerék rögzítőanyája is be volt ragasztva. A használt láncot átfűztük a legővilla hátuljánál a tengelynél, átdugtunk rajta egy csavarhúzót, fogtunk egy másfélméteres vascsövet és izomból toltuk ketten mire megnyílt a csavar... A csavarhúzó is kuka lett...Akkor elgondolkoztam rajta hogy felhívom az előző tulajt és elküldöm a jó édes anyjába.
Hali mindenkinek!



Hozzátok fordulok a következő kérdésemmel: a honda xr 650 r és a ktm hasonszőrű modelljei mennyire alkalmasak "gyors" terepezéshez.Mennyire érezhető a plussz súly pl. erdőben való motorozáskor(értem én itt a szűk fordulókat nehéz szopatós emelkedőket...stb.)ÉS ha vkinek van iylen milyen tapsztalatai voltak ezekkel amodellekkel?



Előre is köszöntem!Jó motorozást mindenkinek!
Stan tudod mita akartam kérdezni pont az előbb?
10 percen belül nyomom
én is szeretlek
Már csak a KTMes hiányzik a többi megvan
halljuk
bazz még a végén köcsög ktm es leszek
vmi autóhoz értő hőz lenne pár kérdésem!
légkulcs a tutker
én eddig amiket basztattam mindnek ballra kellett
de fossok mer má veretem egy kicsit.
de ez bazdmeg pillanatragasztó volt! és minden csavar be volt ragasztva.... nem anyáztam
ha a mágnest fogja akkor tuti balra kell lazítani
g "erre" gondoltam.